Έβγαλε πολλά λεφτά: Η πρώτη επένδυση της Λίλης Περγαντά στο Dragons Den πριν 2 χρόνια, που αποδείχτηκε χρυσωρυχείο

Έβγαλε πολλά λεφτά: Η πρώτη επένδυση της Λίλης Περγαντά στο Dragons Den πριν 2 χρόνια, που αποδείχτηκε χρυσωρυχείο

Πρώτο deal και καλύτερο για μια… σφιχτή επενδύτρια

Η αλήθεια είναι πως από όλους τους κριτές του Dragons Den είναι η πιο δύσκολη στο να πειστεί να επενδύσει σε κάποια ιδέα, σε μια προοπτική. Έχει άλλωστε ταυτιστεί με την ατάκα «εγώ είμαι εκτός» που έχει γίνει viral. Μπορεί να μην λέει το «ναι» εύκολα, αυτό όμως δεν σημαίνει και ότι η Λίλη Περγαντά δεν οσμίζεται τα καλά τα deal. Απλά μάλλον προτιμάει να κινείται στη λογική του «λίγα και καλά».

Η γνωστή επιχειρηματίας βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Weekenders» και εκεί θυμήθηκε την πρώτη της επένδυση στο τηλεοπτικό πρόγραμμα. Όχι επειδή η… πρώτη αγάπη δεν ξεχνιέται ποτέ, αλλά επειδή, νέτα σκέτα, ήταν μια προσοδοφόρα κίνηση από μεριάς της. «Η πρώτη επένδυση που έκανα στο Dragons Den ήταν επιτυχημένη, βγάλαμε πολλά λεφτά με την Μιρκέτα», είπε χαρακτηριστικά η Λίλη Περγαντά.

@dragonsdengr Η@Mirketa με το αυτομαυριστικό serum #tanpire με την αδιαπραγμάτευτη στάση της σχετικά με το name branding εντυπωσίασε τη Λίλη, τον Χάρη και Πολ#fy ♬ original sound – Dragons’ Den Greece

Τι αφορούσε αυτή η επένδυση; Ένα πρωτοποριακό σκεύασμα self tanning (αυτομαυρίσματος), το Tanpire. Λογοπαίγνιο, από τη λέξη vampire που σημαίνει βρικόλακας και tan που σημαίνει μαύρισμα. «Για όσους αναζητούν άψογο μαύρισμα χωρίς να χρειάζεται να εκτεθούν στον ήλιο», για να δανειστούμε τα λόγια που είχε πει η δημιουργός του brand Μιρκέτα Βιδάλη κατά την παρουσίαση που έκανε στους κριτές του Dragons Den. Ένα διαφορετικό προϊόν για όσους αισθάνονται… βρικόλακες με τον ήλιο, αλλά επιθυμούν να έχει το δέρμα τους σοκολατί χρώμα.

Είχαν εκφράσει κάποιες ανησυχίες τότε οι επιχειρηματίες, το κατά πόσο κάτι σκοτεινό όπως είναι ο βρικόλακας ως έννοια είναι επικοινωνιακό ορθό. Όμως επικράτησε η ουσία, το potential του προϊόντος. Και μάλιστα μαζικά. Η Λίλη Περγαντά δεν ήταν η μόνη που έκανε deal με την Μιρκέτα, «είμαι μέσα» είπαν και οι Χάρης Βαφειάς και Πολ Ευμορφίδης, όλοι μαζί έβαλαν 60.000 ευρώ για το 30% της εταιρείας.

Με το που προβλήθηκε το επεισόδιο, κοντά 2 χρόνια πριν, φάνηκε πως θα είχαμε success story. Παρακάτω θα δεις το βίντεο από τα πώς τα διηγήθηκε η ίδια η Μιρκέτα, που – να επισημάνουμε – δεν εμφανίστηκε από το πουθενά στο παιχνίδι, είχε ήδη έντονη παρουσία στα social media, από το 2016 έχει ιδρύσει μια εταιρεία slow fashion με ελληνικής παραγωγής ρούχα. Το Tanpire ήταν το επόμενο βήμα της, πήγαινε καλά, αλλά έψαχνε το κάτι παραπάνω σε επίπεδο design και marketing. Το βρήκε μέσα από το Dragons Den. Με το πλατό να αντιδρά με θαυμασμό μαθαίνοντας πως η Μιρκέτα Βιδάλη έχει πετύχει σημαντική ανάπτυξη στις εταιρείες χωρίς υποστήριξη και εξωγενή κεφάλαια.

 

Κοντά δύο χρόνια μετά την προβολή του επεισοδίου λοιπόν, η Λίλη Περγαντά μίλησε στους Weekenders και αποκάλυψε πως η επιχείρηση συνεχίζει να είναι φουλ κερδοφόρα. Έχει ακόμα τη διανομή του προϊόντος μέσα από την εταιρεία της, Power Health και μέσα σε αυτά τα 2 χρόνια συνεργασίας με την Tanpire προκύπτει ο ορισμός της win/ win συμφωνίας, αφού όλοι οι εμπλεκόμενοι «παίκτες» έβγαλαν λεφτά. Τελικά ναι μεν τα λέει εύκολα τα «είμαι εκτός», αλλά μικρό το κακό αν είναι να προκύπτουν τέτοια ωραία σε αυτά που «είναι εντός».