ΣΚΑΪ: Ένα brand καταρρέει στο όνομα του Power of Love;

ΣΚΑΪ: Ένα brand καταρρέει στο όνομα του Power of Love;
Για ένα γάμο με την ωραία του χωριού, φορτώθηκε συγγένεια με το οικτρό σόι της.

Αν μπορούσε να γυρίσουμε τους δείκτες του ρολογιού ένα χρόνο πίσω θα βλέπαμε μια χώρα να κινείται σε ρυθμούς Survivor. Όλοι να συζητάνε για τα κιλά που έχασε ο Μπο, για το πόσο ωραίος είναι ο Αγγελόπουλος, για το πόσο υποχθόνια είναι η Βαλαβάνη και όλα τα σχετικά. Ο ΣΚΑΪ έμπαινε στον τηλεοπτικό χάρτη ως ναυαρχίδα και έδινε ψωμάκι σε εκπομπές και ανταγωνιστικών καναλιών. Ο Ατσούν Ιλιτσαλί έγινε η κότα με τα χρυσά αυγά και οι υπεύθυνοι του καναλιού είδαν στον Τούρκο παραγωγό τον άνθρωπο που θα τους κάνει ξανά πρώτο όνομα. 20 χρόνια αργότερα. Όπως αποδεικνύεται φέτος, ελάχιστη μέριμνα υπάρχει για να γίνει αυτό πάνω σε αξιοπρέπεια και σε όσα ήταν συνυφασμένα με το κανάλι.

Ο ΣΚΑΪ πήρε πέρσι τη γενναία απόφαση να παραμερίσει τον τομέα της ενημέρωσης και να δώσει όλο του το βάρος στην διασκέδαση. Μετά το Survivor ήρθε το My Style Rocks. Τώρα είναι το Power of Love. Είναι πολύ μακρινές οι εποχές που το κανάλι του Φαλήρου έβλεπε τα μονοψήφια και δεν έτρεχε τίποτα. Τώρα τα μόνα αποδεκτά νούμερα είναι τα διψήφια. Κι όποιος δεν τα πετυχαίνει, καλό είναι να προσέχει την καρέκλα του. Το ερώτημα όμως είναι το εξής.

Στόχος είναι η δημοσιότητα με κάθε τρόπο; Αυτό το νερόβραστο, αμερικάνικο there is no bad publicity ή στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα brand με βάθος, με γερά θεμέλια που να αποτελεί έναν τηλεοπτικό πόλο έλξης;

ΣΚΑΪ: Ένα brand καταρρέει στο όνομα του Power of Love;

Αναμφίβολα κάτι τέτοιο στην ελληνική τηλεόραση δεν είναι εύκολο να επιτευχθεί με τον σταυρό στο χέρι. Προφανώς και απαιτείται ένα τυράκι για να προσελκύσεις τον τηλεθεατή. Αυτό το τυράκι ήταν το περσινό Survivor. Και θα είχε παραμείνει ως τυράκι αν στην πορεία δεν προέκυπτε από το πουθενά η επιτυχία του Master Chef. Ο ΣΚΑΪ ήξερε πως στην εποχή των τρελών ταχυτήτων το Survivor δεν θα αρκούσε. Αναζήτησε το επόμενο βήμα στον Ιλιτσαλί κι αυτός έφερε το Power of Love. Ένα προϊόν που στην Τουρκία μπορεί να κάνει θραύση, αλλά εδώ είναι τουλάχιστον αναχρονιστικό. Βάσει αριθμών βέβαια κι εδώ την κάνει τη δουλειά του.

Αλλά αξίζει για χάρη των αριθμών να αλλοιωθεί τόσο βάναυσα ένα όνομα που σε κάθε περίπτωση είχε ένα κύρος στο πολύ πρόσφατο παρελθόν; Αυτό σαφώς δεν μπορούμε να το απαντήσουμε εμείς. Και σίγουρα δεν υπάρχουν υπεραπλουστευτικές απαντήσεις. Γιατί εμείς κρίνουμε με μοναδικό κριτήριο την ποιότητα του προϊόντος, ενώ στο ΣΚΑΪ μιλάνε με ποσά. Με ποσά και με ικανοποίηση του καλού συνεργάτη.

Αλλά κι αυτή η κουβέντα ενέχει πολλές παραμέτρους. Ποιος θέλει άραγε να διαφημίζεται σε ένα πρόγραμμα που μυρίζει κιτς; Ποιος θέλει να ταυτιστεί με τυχάρπαστους τύπους που φλερτάρουν με πολύ χύμα τρόπο όπως στο Power of Love; Ακόμα χειρότερα, τι θα είναι ο ΣΚΑΪ αν κάποια στιγμή οι παραγωγές του Ιλιτσαλί αποτύχουν παταγωδώς;

Αν με κάποιο τρόπο το κοινό βαρεθεί αυτό το μοτίβο, πού θα έχει να πατήσει το κανάλι; Το Power of Love είναι πραγματικά τόσο κακό τηλεοπτικό προϊόν που δίνει στο Survivor μια ένεση ποιότητας στο μάτι του τηλεθεατή.

ΣΚΑΪ: Ένα brand καταρρέει στο όνομα του Power of Love;

Για το τέλος, θέλω να σταθώ στην Μαρία Μπακοδήμου. Είναι κι εκείνη στην ίδια μοίρα με τον ΣΚΑΪ. Σε όλη αυτή την τηλεοπτική της πορεία είναι από τις πιο αξιοπρεπείς παρουσίες. Δεν ξεπουλήθηκε ποτέ για τίποτα, δεν ευτέλισε την προσωπική της ζωή. Αντιμετώπιζε με χιούμορ τα πάντα, ήταν της σχολής «Αννίτα Πάνια» και μαζί με τον Φώτη ήξερε που τελειώνει η πλάκα.

Τώρα με το Power of Love συνδέει το όνομα της με κάτι που δεν πιστεύω ότι βαθιά μέσα της είναι οκ με αυτό. Μια φορά δεν είναι φυσική συνέχεια της τηλεοπτικής της πορείας…