Μετά τη Σάττι, μόνο αυτή: Η τραγουδίστρια που αν στείλουμε στην Eurovision παίζει σοβαρά να μας χαρίσει την πρωτιά
Βρείτε μας στο

Η Μαρίνα Σάττι μπορεί να είχε ένα τραγούδι τόσο αμφιλεγόμενο, αλλά ήταν η πρώτη που πάει στη Eurovision και μας γεννά προσδοκίες ακόμα και πρωτιάς μετά τον Ρουβά και το This Is Our Night πίσω στο 2009.

Μας άναψε τη σπίθα και, παρά το ότι εξακολουθούμε να υποστηρίζουμε πως η Eurovision δεν είναι καν σημαντικό μεταξύ των δευτερεύοντων πραγμάτων, ίσως να είναι τριτεύον, σκεφτόμαστε πως αν θέλουμε να πούμε ότι πάμε για να το πάρουμε, η λύση είναι προφανής, μπροστά στα μάτια μας.

Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα υπάρχει μόνο μία καλλιτέχνις που θα μπορούσε να σηκώσει αυτό το βάρος με ένα πολύ καλό κομμάτι. Δεν λέμε ότι θα μπορούσε να το πάρει, γιατί θεωρητικά ο καθένας μπορεί να το πάρει με ένα πολύ καλό τραγούδι και ο καθένας μπορεί να το χάσει αν έχει μόνο το δυνατό όνομα και όχι καλό τραγούδι.

Τον Αργυρό να στέλναμε του χρόνου ή τον Οικονομόπουλο, όσο κι αν είναι τα δημοφιλέστερα ονόματα αυτή τη στιγμή στην ελληνική μουζική, δύσκολα θα τα πήγαιναν καλά. Κι αυτοί βέβαια μπορεί να το πετύχαιναν.

Αλλά δεν υπάρχει καμία επιλογή τόσο safe όσο αυτή για να φουντώσει ακόμα περισσότερο μετά τη Μαρίνα Σάττι τη σπίθα.

Καλές επιλογές είναι η Josephine ή η Αναστασία, αλλά Ελένη Φουρέιρα δεν υπάρχει καμιά σε τούτη τη χώρα να το πετύχει. Ούτε η Έλενα Παπαρίζου, αν ξαναπήγαινε, δε θα ήταν αυτό που λέμε «φαβορί» εξ ορισμού.

Αυτό δεν είναι απλώς μια εικασία. Η εμφάνιση της Φουρέιρα στον πρώτο ημιτελικό, αποθεώθηκε και το βίντεο στο κανάλι της Eurovision έπιασε τα 8.2 εκατομμύρια. Κι άλλα 3 εκατομμύρια ένα βίντεο συγκριτικό του 2024 με το 2018.

 

«Ο τελευταίος άντρας»: Το τραγικό τέλος του αγοριού που υποδυόταν τον μικρό Χρύσανθο στην ταινία με τον Κώστα Βουτσά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ «Ο τελευταίος άντρας»: Το τραγικό τέλος του αγοριού που υποδυόταν τον μικρό Χρύσανθο στην ταινία με τον Κώστα Βουτσά
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Eurovision Song Contest (@eurovision)

Και βλέπεις την εμφάνιση τότε, που έστειλε τη Φουρέιρα στην 2η θέση, βλέπεις και την εμφάνιση την τωρινή, και κοιτάς μια Φουρέιρα με τρομερή εμπειρία, που είναι 3 επίπεδα πάνω καλλιτεχνικά, που ξέρει πόσο σταρ είναι, που ξέρει πώς να κινηθεί στη σκηνή, πώς να τοποθετήσει τη φωνή της, ακόμα και κοιμισμένη να βγει στη σκηνή, το καταφέρνει.

Αυτό θα ήταν μάλλον και το μοναδικό της μειονέκτημα. Ότι είναι σταρ και στη Eurovision δεν πουλάνε πια οι σταρ. Υπάρχει όμως πάντα η εξαίρεση της Loreen στον κανόνα, οπότε γιατί η Φουρέιρα να μη γίνει η δική μας Loreen;

Φυσικά, είναι μια κουβέντα το «δώστε στη Φουρέιρα ό,τι θέλει, βρείτε της ένα τραγούδι και στείλτε τη για να το φέρει πίσω». Κυρίως γιατί πια δε μιλάμε για τη Φουρέιρα την ελεύθερη, είναι μαμά και η ίδια γουστάρει τρελά αυτή την ιδιότητα, δεν δείχνει διατεθειμένη να μπει σε διαδικασία να περάσει όλη αυτή την διαδικασία που απαιτεί η Eurovision.

Για τα πάντα όμως υπάρχει το κατάλληλο timing και η κατάλληλη προσέγγιση. Πολλές φορές οι άνθρωποι νομίζουμε πως έχουμε αποφασίσει κάτι, κι έρχεται κάποιο άτομο να μας ανάψει τη φωτιά, το Fuego, και πετάμε την απόφαση στα σκουπίδια.

Στη Eurovision δε θα έπρεπε να είναι αυτοσκοπός η νίκη, αλλά να πάμε με ένα ωραίο τραγούδι και μια ωραία παρουσία. Κι αν έρθει, ήρθε. Αλλά αν μπούμε στη διαδικασία να μιλάμε για πρωτιά, η Φουρέιρα ξέρουμε όλοι πού είναι, το τηλέφωνό της το γνωρίζουν στην ΕΡΤ, άρα…

* Photo credits: Instagram/MarinaSatti