Η πολιτική διαφήμιση που τερμάτισε την καλτίλα στην Ελλάδα (Vid)
Βρείτε μας στο

Λίγες μέρες μείνανε μέχρι να πας στην κάλπη.

Μέχρι να κάνεις ξανά μια επιλογή για την οποία κατά πάσα πιθανότητα θα μετανιώσεις στο μέλλον.

Αν μένεις άυπνος λοιπόν από την… αγωνία ως την Κυριακή, μπορείς να μετράς δημοτικούς συμβούλους (αντί για προβατάκια) μέχρι να ξεραθείς τις νύχτες.

Αν είσαι αναποφάσιστος όμως, προλαβαίνεις ακόμα ν’ αλλάξεις γνώμη! Αρκεί να πέσεις στη σωστή διαφήμιση.

Αρκεί να βρεθεί εκείνο το σποτ που θα σε κάνει να καταλάβεις ότι άλλος είναι ο υποψήφιος (ή η παράταξη) της καρδιάς σου.

Εκείνη η νοητική «σφαλιάρα» που θα σε κάνει να συνειδητοποιήσεις ακριβώς τι είναι αυτό που χρειάζεται ο τόπος.

Να, καλή ώρα, σαν τις παρακάτω διαφημίσεις-μνημεία:

Άφησε άναυδη ως και την ίδια τη Mercedes: Το ταξί-«σκυλί» του Σαλονικιού οδηγού που «κατάπιε» 4,6 εκατ. χιλιόμετρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Άφησε άναυδη ως και την ίδια τη Mercedes: Το ταξί-«σκυλί» του Σαλονικιού οδηγού που «κατάπιε» 4,6 εκατ. χιλιόμετρα

Που έγραψαν ιστορία και (ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων) μας έκλεψαν για πάντα την καρδιά. Με πρώτο και καλύτερο το έπος του Τζανετάκου…

Εδώ χρειάζεται Τζανετάκος

Οι ακραίες καταστάσεις απαιτούν ακραία μέτρα. Όταν γίνεται πόλεμος, δεν μπορείς να πας εσύ με τις σφεντόνες. Κι αυτό το είχε υποψιαστεί ο προβληματισμένος νέος λίγο πριν τις νομαρχιακές του 2002. Μέχρι που είδε το ταπεινό αυτοκινητάκι πόλης (Φώφη Γεννηματά) να σκεπάζεται από το επιβλητικό 4Χ4. Και συνειδητοποίησε ότι τα περιθώρια έχουν στενέψει τόσο πολύ, που «εδώ χρειάζεται Τζανετάκος». Αν και στην κάλπη (ως κλασικός Τζανετάκος) έφαγε τελικά… σφαλιάρα!

Υπάρχει καλύτερη Ελλάδα και τη θέλουμε

Μπορεί η παροιμία να λέει «όποιος νύχτα περπατεί λάσπες και σκατά πατεί», αλλά οι φερέλπιδες νέοι που επιστράτευσε το 2000 η Νέα Δημοκρατία έμειναν καθαροί. Την ώρα που η πόλη κοιμόταν και στα μπουζούκια το γαρύφαλλο πήγαινε σύννεφο, εκείνοι έκαναν το δικό τους… πρόγραμμα. Και με μια αυτοσχέδια συναυλία (που θα μπορούσε να προκαλέσει μπινελίκια «ποιος π…ης σκούζει τέτοια ώρα») χάρισαν ένα σλόγκαν-έμπνευση για το ΑΜΑΝ…

Ο θίασος Μητσοτάκη

Κάποτε η αρνητική διαφήμιση ήτανε στα ντουζένια της. Στις σκληρές εποχές της αντιπαράθεσης, ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία δεν δίσταζαν ν’ αφήσουν στην άκρη τους δήθεν πολιτισμούς. Και ξεκατανιάζονταν -άμα λάχαινε- και μέσω σποτ! Όπως το επικό «χώσιμο» του κινήματος στον συγχωρεμένο αρχηγό του αντιπάλου με τελικό συμπέρασμα ότι «ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης και ο θίασός του βλάπτουν σοβαρά την υγεία της Ελλάδας»…

Κίνημα ΕΛ.ΛΑ.ΔΑ

Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις όπου τα λόγια είναι φτωχά. Που ό,τι λέξεις και να χρησιμοποιήσει κανείς μοιάζουν λίγες για να περιγράψουν το μεγαλείο. Σαν αυτό το «διαμάντι» που επεξεργάστηκε το κόμμα του αξεπέραστου Κωνσταντίνου Παπανικόλα το 2015: Με το πιασάρικο όνομα ΕΛ.ΛΑ.ΔΑ., τσαχπίνα 45άρα στην εκτέλεση του ύμνου και μηνύματα -άμα λάχει- και από τους απόγονους του Θόδωρου Κολοκοτρώνη και του Παπαφλέσσα…

Σαμαράς με μικρό Νικόλα

Πιθανότατα η συνάντηση με το μικρό Νικόλα «από τον νομό Ηλείας» θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον. Και το αντάμωμα όμως του Αντώνη Σαμαρά με τον Νικόλα-σκόρερ πανεύκολου γκολ σε κενή εστία είχε κι αυτό το ενδιαφέρον του. Μάθαμε, ας πούμε, ότι ο πρώην πρόεδρος της ΝΔ κοντρολάρει καλύτερα απ’ ότι κυβερνάει. Και θυμηθήκαμε πως ήταν να περιμένουμε να παίξουμε μπάλα και να μας καθυστερεί άκυρος μπάρμπας που έχει όρεξη για κουβέντα…