Το Ράδιο Αρβύλα έχει «ξεθωριάσει» και ζημιώνει πια τον Κανάκη
Βρείτε μας στο

Στην εκπομπή της Δευτέρας, προς το τέλος του Ράδιο Αρβύλα, ο Αντώνης Κανάκης αναρωτήθηκε για ποιο λόγο η νεολαία να κομματοποιείται και να τσακώνεται για τη ΝΔ, τον ΣΥΡΙΖΑ κτλ. Ακούγοντας το ένιωσα ότι έχω γυρίσει πίσω στο 2013.

Ο Αντώνης Κανάκης είναι ένας πανέξυπνος άνθρωπος και γνωρίζει πότε κάτι έχει τελειώσει. Για το Ράδιο Αρβύλα το έχει καταλάβει από το 2016. Μην πω και νωρίτερα. Όμως το γεγονός ότι η εκπομπή κάνει 30άρια ακόμα και στις άσχημες μέρες, έκανε τον ΑΝΤ1 και τον ΣΚΑΪ να τη θέλουν όπως και δήποτε. Σε βαθμό που έλεγαν στον Κανάκη ότι αν θέλει να κάνει το Βινύλιο, θα πρέπει να κάνει και το Ράδιο Αρβύλα.

Ο παρουσιαστής προσπάθησε να περάσει το μήνυμα με τις πιο αραιωμένες εκπομπές των Αρβύλα, ακριβώς για να αποφύγει την επαναληπτικότητα. Όταν ξεκίνησε το Ράδιο Αρβύλα δεν υπήρχε το πλάνο να εξελιχθεί όπως εξελίχθηκε από πρόπερσι με τα σκετσάκια αλά ΑΜΑΝ. Ο Κανάκης ήθελε να πάει παρακάτω και να μην συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο.

Από το μπόλικο χιούμορ των πρώτων 3-4 ετών, περάσαμε σε λιγότερο χιούμορ και περισσότερο σχολιασμό από τον ίδιο. Σχολιασμός που απτόταν και άπτεται της πολιτικής και κοινωνικής ζωής του τόπου. Από ένα σημείο και μετά, επειδή τα θέματα που προέκυπταν ήταν ακριβώς τα ίδια, απλά με διαφορετικούς πρωταγωνιστές, ήταν δεδομένο ότι η εκπομπή θα πέσει στη λούπα της επανάληψης.

Η επανάληψη είναι καλή ως διδαχή σε ένα παιδί. Όχι σε ένα τηλεοπτικό προϊόν. Κινήσεις όπως η παρωδία του Μαμά ή με τον Σερβετά ως άλλο Τσίπρα στο κότερο μόνο ζημία στην εικόνα του προκαλούν. Οι άλλοι τρεις των Αρβύλα δεν έχουν κάτι να χάσουν. Εκείνος όμως που είναι το κεντρικό πρόσωπο, η συνθήκη sine qua non, είναι σημαντικό το πλήγμα.

Σίγουρα οι Ράδιο Αρβύλα αποτελούν μια όαση για την ελληνική τηλεόραση. Αλλά εδώ και καιρό αυτό δεν αποτελεί τίτλο τιμής προς αυτούς, αλλά τίτλο ατιμίας προς την τηλεόραση. Ξαναλέω ότι αυτό δεν είναι μια δική μου εκτίμηση. Είναι κάτι που προφανώς και το γνωρίζει ο ίδιος. Αλλά είναι τέτοια η δίψα του να κάνει το Βινύλιο που αποδέχτηκε το ρίσκο της συνέχισης των Αρβύλα.

Και τα 27-28% που έκανε φέτος είναι νούμερα που ο ΣΚΑΪ τα έχει ανάγκη και δεν πρόκειται να τα αφήσει με τίποτα. Την ίδια στιγμή όμως η ποιότητα θα συνεχίζει να πέφτει, γιατί δεν υπάρχει η κάψα. Και σε αυτό συνετέλεσε και το γεγονός ότι στην εκπομπή προστέθηκαν πάρα πολλές ευκολίες. Τα voice over σε διάφορα βίντεο, το υλικό που παράγουν, τα σκετσάκια, τα ηχητικά props.

Την αγαπούσε πολύ ο Χατζιδάκις: Η αιωνόβια ταβέρνα που φημίζεται σε όλη την Αθήνα για τα κεφτεδάκια και την αυλή της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Την αγαπούσε πολύ ο Χατζιδάκις: Η αιωνόβια ταβέρνα που φημίζεται σε όλη την Αθήνα για τα κεφτεδάκια και την αυλή της

Απ΄αυτό εξηγείται και η αγάπη του Κανάκη για το Βινύλιο. Γιατί εκεί λειτουργεί με τον όμορφο πρωτογονισμό. Ένα μικρόφωνο, βινύλια και μη στιλιζαρισμένα βίντεο.