Σαν βγαλμένη από φαντασίωση, η Λίντα Γίγα εμφανίστηκε στον καλλιτεχνικό κόσμο σχεδόν από το πουθενά και μαγνήτισε –ιδιαίτερα τον αντρικό πληθυσμό- με το μελαγχολικό, υπέροχο βλέμμα της και το αψεγάδιαστο κορμί της. Μέσα σε λίγα χρόνια μετατράπηκε στο απόλυτο θηλυκό, αλλά εντελώς αναπάντεχα άφησε πίσω της δόξα και χρήματα, μένοντας μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, μέχρι τον θάνατό της σε ηλικία μόλις 52 ετών. Μόνο τότε το κοινό που την είχε λατρέψει έμαθε κάποιες λεπτομέρειες για την γυναίκα-μυστήριο της «χρυσής» εποχής της ελληνικής βιντεοκασέτας.
Μετά τα μέσα της δεκαετίας του ’80, με το σινεμά να περνάει πρωτοφανή κρίση και την ιδιωτική τηλεόραση να μην έχει… εφευρεθεί ακόμη στα μέρη μας, το βίντεο γίνεται καταφύγιο για πολλούς και καταξιωμένους Έλληνες ηθοποιούς, την ίδια ώρα που οι σκηνοθέτες δεν σταματούν να αναζητούν και πιο φρέσκα πρόσωπα προκειμένου να τους πλαισιώσουν.
Ξεχωριστή θέση σε αυτό το πλαίσιο παίρνουν και μια σειρά από γυναίκες ηθοποιοί που καλούνται να υπηρετήσουν το concept του «θηλυκού», με την ονειρική Βίνα Ασίκη να αποτελεί την «ιέρεια» του είδους. «Κόπιες» της θα εμφανιστούν αρκετές, όμως μία περίπτωση διαφέρει. Είναι η Λίντα Γίγα η οποία έρχεται με ένα διαφορετικό στυλ να αλλάξει τα δεδομένα. Με ατού της το ακαταμάχητο βλέμμα της, είναι η γυναίκα που δεν χρειάζεται να προσπαθήσει πολύ. Αρκεί απλά να περπατήσει σε ένα χώρο για να τον κάνει δικό της…
Εστεμμένη playmate, εντελώς ακομπλεξάριστη, δεν φοβάται να δείξει το υπέροχο (ακόμη και για τα σημερινά δεδομένα) σώμα της, με μερικές από τις πιο τολμηρές σκηνές να μένουν για πάντα χαραγμένες στη μνήμη των θεατών που την γνωρίζουν στην ταινία «Τα Τούβλα», δίπλα στους Κώστα Βουτσά και Σωτήρη Μουστάκα. Δύο χρόνια αργότερα θα έρθει όμως η πραγματική εκτόξευση στο «Αδελφή μου, αγάπη μου» στο πλευρό του Πάνου Μιχαλόπουλου. Στο πλάνο όπου μένει με ένα μπλε διάφανο πέπλο το οποίο αφήνει ελάχιστα στην φαντασία ουσιαστικά γεννιέται ο μύθος της. Την ίδια χρονιά έχει τον πρώτο γυναικείο ρόλο στο cult αριστούργημα «The Κόπανοι» όπου και πάλι το γυμνό κορίτσι κάνει την εμφάνισή του και –με κάθε σεβασμό- απλά μοιράζει εγκεφαλικά, κατά το κοινώς λεγόμενο!
Στα χρόνια που ακολουθούν οι συμμετοχές της σε διάφορες παραγωγές είναι αμέτρητες και οι προτάσεις που απορρίπτει, ακόμη περισσότερες. Φυσικά, στις πιο πολλές περιπτώσεις δεν μιλάμε ακριβώς για αριστουργήματα της 7ης Τέχνης, με μερικούς από τους τίτλους να είναι απολύτως ενδεικτικοί. «Για ψύλλου πήδημα», «Και πετάει και πηδάει», «Ο κρεββατοκυνηγός», «Ακαταμάχητος πιλότος», «Σήμα κινδύνου», «Άβε Μάφια: Εθνική Ακαδημία Απατεώνων», «Ένα μωρό στο ταξί μου», «Καλοκαιρινές αταξίες», «Φιλιππινέζα σε τιμή ευκαιρίας», «Ερωτικές παραλλαγές», «Τα κορίτσια θέλουν ξύλο», «Κύριε καθηγητά πού κοιμηθήκατε χθες;», «Ο πειρατής και η Φιλιππινέζα», «Τα ερωτικά», αλλά και οι κινηματογραφικές παραγωγές «Ο πρωτάρης μπάτσος και η τροτέζα» και το «Και οι 8 ήταν βλήματα».
Όλα αυτά μέχρι το 1990 όταν και παράλληλα φωτογραφίες της φιλοξενούνται στις σελίδες εφημερίδων και περιοδικών, ενώ το τεύχος του «Playboy» με τα γυμνά πλάνα γίνεται ανάρπαστο και μετατρέπεται σε αντικείμενο-φετίχ για τον αντρικό πληθυσμό. Την ίδια περίοδο θα έχει την τύχη να δείξει μια διαφορετική πτυχή του υποκριτικού ταλέντου της στην ταινία «Oh Babylon», του Κώστα Φέρρη, δίπλα σε ανθρώπους όπως ο Γιώργος Μοσχίδης, ο Άλκης Παναγιωτίδης, ο Κωνσταντίνος Τζούμας και ο Νικόλας Άσιμος, σε ένα φιλμ που προβλήθηκε σε μεγάλα φεστιβάλ στα πέρατα του κόσμου! Παράλληλα εμφανίζεται και στην μικρή οθόνη και συγκεκριμένα στις παραγωγές «Οι άγγελοι κι εγώ» της ΕΤ2, «Οι Εργένηδες (ΑΝΤ1), «Κύριε καθηγητά πού κοιμηθήκατε χθες; (MEGA) και «Γαλάζια κρουαζιέρα, στον ANT1 το 1993, πριν καν γίνει 30 ετών.
Και ακριβώς τότε έτσι απλά εξαφανίστηκε από την σόου μπιζ, χωρίς ποτέ να απασχολήσει τα media. Αποτραβήχτηκε από τα φώτα της δημοσιότητας και προστάτεψε την προσωπική ζωή της από κάθε αδιάκριτο βλέμμα, απασχολώντας τα Μέσα ξανά μόνο όταν έγινε γνωστός ο θάνατός της το 2016, σε ηλικία μόλις 52 χρονών…
Τότε ήταν που όλοι όσοι μεγαλώσαμε με εκείνη να… σουλατσάρει στα όνειρά μας, μάθαμε πως είχε αρχικά αποτραβηχτεί προκειμένου να κάνει οικογένεια, όπως και συνέβη, αλλά είχε την ατυχία στα μέσα της δεκαετίας του ’90 να χτυπηθεί από Λύκο, ένα αυτοάνοσο που κλόνισε την υγεία της. Για χρόνια το μυθικό κορίτσι εκείνων των μαγικών χρόνων πάλευε με την αρρώστια που «έτρωγε» τις αρθρώσεις της, μέχρι –τελικά- να χάσει την μάχη.
Επίσης, μόνο τότε έγιναν γνωστές και λεπτομέρειες που κάποια άλλη στη θέση της θα είχε επιδείκνυε για να αποδείξει ότι υπήρχαν πολλά περισσότερα πίσω από τα υπέροχα μάτια της και το φανταστικό κορμί της. Μόνο τότε το ευρύ κοινό έμαθε ότι το απόλυτο θηλυκό ήταν πτυχιούχος Μαθηματικών, με μεταπτυχιακό τίτλο αλλά και μια πρόσκληση στις Ηνωμένες Πολιτείες για διδακτορικό! Δυστυχώς για εκείνη, έφυγε με ένα παράπονο. Όπως είχε εκμυστηρευθεί λίγο πριν το τέλος, είχε γράψει το σενάριο για μια διαφορετική ταινία με την οποία ήθελε να επιστρέψει… Κάτι που όμως δεν συνέβη ποτέ…