Πανέμορφη, ταλαντούχα και περιζήτητη σε όλη την διάρκεια της δεκαετίας του ’80, η Νανά Βενέτη αποφάσισε στις αρχές της επόμενης να γυρίσει την πλάτη της στον κόσμο του θεάματος και να ασχοληθεί με έναν ανδροκρατούμενο τομέα αποδεικνύοντας έτσι πως είχε μέσα της πολλά περισσότερα από όσα μας έδειχνε στις ταινίες στις οποίες συμμετείχε.
Βέβαια, ένα τόσο εντυπωσιακό παρουσιαστικό όσο το δικό της ήταν φυσικό να τυφλώνει και να μην σου επιτρέπει να διακρίνεις τα υπόλοιπα. Η λαμπερή παρουσία της, με το υπέροχο χαμόγελο, το φανταστικό κορμί –ακόμη και το μαλλί της, έκοβε πολλές φορές την ανάσα των θεατών που την θαύμασαν σε περίπου 45 με 50 έργα την εποχή της βιντεοκασέτας.
Και η ίδια παραδέχτηκε αργότερα το προφανές – ότι δηλαδή επρόκειτο για μια φθηνή λύση για την ελληνική οικογένεια εκείνης της εποχής και η αλήθεια είναι ότι δεν χρειάζεται να το αναλύσουμε περισσότερο. Αυτή ήταν η κατάσταση που είχε διαμορφωθεί στην Ελλάδα, με αποτέλεσμα ακόμη και πρωτοκλασάτα ονόματα να μην έχουν καμία άλλη επιλογή εκτός από τις συμμετοχές τους σε… fast food παραγωγές τέτοιου τύπου.
Η Νανά Βενέτη ήταν περιζήτητη και έτσι συνεργάστηκε με πολλούς αγαπημένους ηθοποιούς σε βιντεοκασέτες, ξεκινώντας πάντως από πολύ διαφορετική αφετηρία. Έκανε το ντεμπούτο της το 1982 στο Λαϊκό Θέατρο Πειραιά, ενσαρκώνοντας τον Ερμή στον «Πλούτο» του Αριστοφάνη. Στη συνέχεια ακολούθησαν αρκετές παρουσίες σε παιδικές σκηνές και το 1984 άρχισε να βλέπει την υποκριτική από μια πιο επαγγελματική σκοπιά. Εκείνη την χρονιά γράφτηκε στην Ανώτερη Δραματική Σχολή Μαίρης Βογιατζάκη-Τράγκα και την ίδια περίοδο, ταυτόχρονα με τις σπουδές της, έκανε την πρώτη της δουλειά στον θίασο του Κώστα Χατζηχρήστου, δίπλα σε αυτόν τον σπουδαίο κωμικό αλλά και σε άλλα γνωστά ονόματα όπως ο Γιώργος Παπαζήσης, η Τιτίκα Στασινοπούλου, η Έρρικα Μπρόγερ και άλλοι.
Παράλληλα, βέβαια, ήρθε στη ζωή της τόσο η μεγάλη οθόνη όσο και η βιντεοκασέτα. Άλλωστε ήταν αδύνατο μια τέτοια παρουσία να μην γίνει αντιληπτή και να μην χρησιμοποιηθεί από τους παραγωγούς. Την συναντάμε σε φιλμ όπως το «Αλαλούμ», «Ζητείται Δράκος», «Θύρα 7, η μεγάλη στιγμή», «Ο γύρος του θανάτου», «Το παίζω και πολύ άντρας» αλλά και σε παραγωγές όπως ο «Δυναστείας» με τον Σωτήρη Μουστάκα, την «Κόμπρα από τα Γιάννινα» με το Νίκο Ρίζο και το «Ροκάκιας την ημέρα το βράδυ καμαριέρα»…
Καθ’ όλη την διάρκεια της δεκαετίας του ’80 δεν ξεμένει σχεδόν ποτέ από δουλειά, ενώ πολύ συχνά δείχνει και διαφορετικές πτυχές του ταλέντου της, όπως για παράδειγμα, την περίοδο που εμφανιζόταν στην «Φαντασία» κάνοντας ένα δικό της μουσικοχορευτικό σόου όπου υποδυόταν την Μέριλιν Μονρό, την Τζούλι Άντριους και άλλα μεγάλα αστέρια του Χόλιγουντ. Η τελευταία φορά που ασχολήθηκε με την υποκριτική ήταν το 1994, συμμετέχοντας στην παράσταση «Πρόσεχε το σκαλοπάτι» στο Θέατρο Λαμπέτη.
Και τότε, εντελώς ξαφνικά και αναπάντεχα, απλά εξαφανίστηκε από τον χώρο του θεάματος. Την απάντηση πίσω από τους λόγους την έδωσε αργότερα η ίδια σε συνέντευξή της. Αυτά που είχε δει στην διάρκεια της καριέρας της την έκαναν να αναθεωρήσει την ζωή της. Δεν ήθελε να θυσιάσει κάτι, με τον κίνδυνο να μείνει μόνη, όπως είπε. Προτίμησε να αποσυρθεί και να κάνει μια μάλλον απότομη στροφή. Ασχολήθηκε με τις επιχειρήσεις, με πρώτο εγχείρημα να είναι μια συμφωνία με ιταλική εταιρεία που κατασκεύαζε και εισήγαγε στην Ελλάδα γερανοφόρα οχήματα. «Αυτά που χρησιμοποιεί η αστυνομία για να σηκώνει τα αυτοκίνητα», όπως χαρακτηριστικά είπε ζητώντας χαριτωμένα συγγνώμη από τον κόσμο!
Εκτός από την ΕΛ.ΑΣ, η εταιρεία την οποία ίδρυσε, κέρδισε ακόμη και αρκετούς άλλους δημόσιους διαγωνισμούς, πάντα στον τομέα των οχημάτων, σε ΗΛΠΑΠ, Πυροσβεστικό Σώμα, ΟΑΣΑ, ΔΕΗ, ενώ αντίστοιχες συμφωνίες υπήρξαν και στον ιδιωτικό τομέα όπου εφοδίασε με διάφορους τύπους εξειδικευμένων οχημάτων την ΕΛΠΑ, το «Αλουμίνιο της Ελλάδας» κλπ.
Το 2004 παντρεύτηκε έναν Άγγλο επιχειρηματία, με τον οποίο μάλιστα απέκτησε έναν γιο! Οι δυο τους σήμερα χαίρονται το παιδί τους και την κοινή τους ζωή δηλώνοντας ευτυχισμένοι και απολαμβάνοντας την οικογενειακή θαλπωρή και έχουν ιδρύσει ακόμη μία εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο του real estate.