Πέταξαν τα λεφτά γιατί μπούχτισαν: 7 Έλληνες ηθοποιοί που εγκατέλειψαν την υποκριτική (Pics)

Εκεί που θα μπορούσαν να διεκδικούν συνεχώς νέες δουλειές και να βγάζουν καλά λεφτά.

Οι ηθοποιοί χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Σε εκείνους που ζουν και αναπνέουν μόνο μέσα από την υποκριτική και σε αυτούς που το βλέπουν απλώς ως μια δουλειά μέσα από την οποία έχουν απλώς την ευκαιρία να εκφραστούν. Για τους πρώτους είναι αδιανόητο να σκεφτούν τον εαυτό τους έξω από το χώρο για πολύ καιρό. Για τους δεύτερους έρχονται περιστάσεις που τους κάνουν τη σκέψη εύκολα απόφαση.

Κι όταν λέμε περιστάσεις δεν εννοούμε απαραίτητα πενία ρόλων και χρημάτων. Κάποιοι Έλληνες ηθοποιοί τα παράτησαν στα ντουζένια τους. Σε εποχές που και λεφτά υπήρχαν και τα κανάλια αντιλαμβάνονταν το γκελ που κάνουν.

Στέργιος Νένες

Ο Στέργιος Νένες έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό μέσα από την συμμετοχή του στο «Κωνσταντίνου & Ελένης» τις σεζόν 1998 – 1999 και 1999 – 2000.

Η φήμη του απογειώθηκε ως «Νικόλας Βαρθακούλιας» (γνωστός και ως «οινοχόος») με το πρόσωπο του να είναι από τα πλέον αναγνωρίσιμα στα μάτια των τηλεθεατών.

Κι αυτό παρά το γεγονός ότι οι τηλεοπτικές δουλειές του μετά τη σειρά των Ρώμα – Χατζησοφιά ήταν μετρημένες στα δάχτυλα.

Σήμερα, ο ηθοποιός μοιάζει να έχει αλλάξει πορεία. Εργάζεται ως επαγγελματίας οδηγός της Uber, αφήνοντας πίσω του την υποκριτική.

Τζένη Ιωακειμίδου

Μια από τις γυναίκες που ερωτεύτηκε το ανδρικό κοινό στις αρχές του 2000. Το Βότκα Πορτοκάλι την έκανε γνωστή. Μετά ήρθε το Φάε τη Σοκολάτα σου με το Νίκο Σεργιανόπουλο. Από κει και μετά η Τζένη χάθηκε. Ήρθε η οικογένεια στη ζωή της. Είχε πλέον έναν μεγαλύτερο σκοπό και τον ακολούθησε στην Αμερική, όπου και ζει πλέον μόνιμα.

Γιώργος Σεϊταρίδης

Ο πιο γνωστός ρόλος του είναι αυτός του Περιστερόπουλου στο Singles. Πιο πριν αυτός στις Σειρήνες στο Αιγαίο. Κάπου το 2010 πρωταγωνιστούσε σε μια σειρά του ΑΝΤ1, όπου έκανε έναν τύπο που είχε ξυπνήσει από κόμμα μετά από 20 χρόνια. Η σειρά δεν τράβηξε ιδιαίτερα. Ο Γιώργος Σεϊταρίδης πήρε τότε την απόφαση να αφήσει την τηλεόραση. Είδε κι έμαθε πράγματα που δεν μπορούσε να συμβαδίσει μαζί τους. Έτσι, βρέθηκε στη Θεσσαλία, εκεί όπου καλλιεργούσε χωράφια. Φυσικά τα ρεπορτάζ των μεσημεριανάδικων έκαναν κρα για τέτοια θέματα και είχε παίξει αρκετά. Τα τελευταία χρόνια έχει κάνει κάποιες αραιές εμφανίσεις σε θεατρικό επίπεδο, αλλά όχι με διάρκεια.

Ναταλία Λιονάκη

Εξίσου δημοφιλής περίπτωση σε κίτρινες εκπομπές. Μετά το καθημερινό που έκανε στο Mega, η Ναταλία απεκδύθηκε εντελώς τον κοσμικό της μανδύα. Κοσμικό όχι μόνο με την έννοια που δίνουν οι μοναχοί και οι καλόγριες, αλλά με την έννοια της κοσμικότητας που συναντά ένας ηθοποιός. Το λεγόμενο γκλάμουρ. Αυτό δεν της ταίριαζε και βρήκε μιαν άλλη πλευρά του εαυτού της, την οποία και ακολούθησε.

Πάνος Μιχαλόπουλος

Στην χρυσή εποχή της τηλεόρασης (1997-2010), ο Πάνος Μιχαλόπουλος ήταν ο ορισμός του ηθοποιού-οικογενειάρχη. Αν αναζητούσε κανείς έναν άντρα που να ταιριάζει σε σειρά με τέτοιο προφίλ ο Πάνος ήταν πρώτη επιλογή. Δεν είναι μόνο το Η Ώρα Η Καλή. Είναι το Νταντά για Όλες τις Δουλειές, είναι το Για Μια Γυναίκα κι Ένα Αυτοκίνητο που δεν ήταν τόσο οικογενειακή σειρά, αλλά με τέτοιο ύφος τελειώνει, είναι ο Super Μπαμπάς. Έχοντας βιώσει και την εξίσου πετυχημένη εποχή της βιντεοκασέτας, ο Πάνος Μιχαλόπουλος ένιωσε γεμάτος. Ο ίδιος έχει πει ότι δεν είχε κάποια πρόταση που να τον γεμίζει ιδιαίτερα και να τον προκαλεί. Γι΄αυτό πήγε στα κτήματα του στην Καλαμάτα και τα καλλιεργεί μέχρι σήμερα.

Μαρί Κυριακού

Όλοι μας είχαμε την εντύπωση ότι η Μαρί Κυριακού άφησε την υποκριτική γιατί παντρεύτηκε κι επομένως δεν είχε τόσο ανάγκη τη δουλειά. Η αλήθεια είναι ότι για εκείνη η σκέψη είχε έρθει νωρίτερα. Τα λόγια της σε συνέντευξη που έδωσε το 2016 επεξηγούν.

«Ήθελα να έχω προσωπική ζωή, ήθελα να κάνω κι άλλα πράγματα, ήθελα τους φίλους μου, δεν μπορούσα να αφοσιωθώ σε αυτό. Βέβαια, είχα την τύχη να συνεργαστώ με ανθρώπους που πάντα θαύμαζα πολύ. Έτσι, το θέατρο ήταν για μένα ένας μικρός κύκλος, ο οποίος έκλεισε πολύ πριν το γάμο μου. Όσο για την τηλεόραση, το 2004 που παντρεύτηκα δούλευα ήδη στο Γλυκό του Κουταλιού και τα γυρίσματα ολοκληρώθηκαν μήνες μετά το γάμο. Τότε, βέβαια, ήδη σχεδίαζα το Με Αγάπη στο μυαλό μου, οπότε στη συνέχεια αφιερώθηκα αποκλειστικά σε αυτό».

Βέβαια η τηλεόραση δεν έμεινε εκτός του κάδρου της. Την άφησε από το επίπεδο της υποκριτικής και μετά βρέθηκε εκεί από ένα άλλο πόστο και με διαφορετική ιδιότητα.

Έλληνες ηθοποιοί

Γιώργος Δουρής

Το όνομα του μπορεί να μη λέει πολλά. Η φάτσα του όμως λέει. Ο ρόλος του υδραυλικού στο Σοφία Ορθή είναι το highlight του. Μετά έκανε και κάποιες εμφανίσεις σε θεατρικά του Σεφερλή. Όμως η υποκριτική είναι ένας χώρος που προσφέρει δουλειά και καλά λεφτά σε αυτούς που έχουν πολύ μεγαλύτερο ταλέντο. Αυτό έχει πει και ο ίδιος σε συνέντευξη του. Το οικονομικό σκέλος δεν ήταν ο μόνος λόγος που τα παράτησε κι έγινε ταξιτζής.

«Στο ταξί έχω συναντήσει πολύ σπουδαιότερους ανθρώπους από ό,τι στο θέατρο. Είναι ένας χώρος που σηκώνεσαι από το τραπέζι και μόλις γυρίσεις την πλάτη σε θάβουν αυτοί που πριν σου έλεγαν πόσο καλός είσαι. Ενώ στο ταξί ακούς και μια καλή κουβέντα. Στο θέατρο γυρνάνε τα κρεβάτια και γίνονται αντρικές πόρνες για να δουλέψουν»