The Chamber: Το τηλεπαιχνίδι που θα μπορούσε να σκοτώσει τους παίκτες του

Δεν τα κατάφερε κανείς.

Μεταδόθηκαν μόλις τρία επεισόδια και στη συνέχεια κόπηκε.

Οι παίκτες υποβάλλονταν σε συνθήκες που απειλούσαν τη ζωή τους.

Διαβάστε περισσότερα στο janus.gr