The Hunt: Μια ταινία με σενάριο «λανθιμικό» και χολιγουντιανή δράση
Βρείτε μας στο
Σειρές - Ταινίες

The Hunt: Μια ταινία με σενάριο «λανθιμικό» και χολιγουντιανή δράση

Όποιος κατάλαβε με την πρώτη τι εννοούμε, να περάσει από το λογιστήριο να πάρει τα μισθά μας.

Προφανώς και ο τίτλος είναι ακαταλαβίστικος. Όπως τις περισσότερες φορές όταν το όνομα του συντάκτη είναι αυτό που βλέπετε. Δηλαδή το δικό μου. Όχι, δεν είναι ακαταλαβίστικος γιατί είναι ευφυής και έξυπνος.

Είναι απλώς ο μοναδικός τρόπος που σκέφτηκα ότι ταιριάζει απόλυτα στην περιγραφή του The Hunt. Αν διαβάσεις το σενάριο, δεν θα ήταν υπερβολή να πεις πως πρόκειται για κάποιο sequel του The Lobster. Μόνο που αντί για εξεύρεση του έτερου σου μισού, εδώ ο στόχος είναι απλώς η επιβίωση.

Η έννοια του λανθιμικού που λέει ο τίτλος οφείλεται στη σύλληψη της πλοκής, του κεντρικού της άξονα. Ο Ντέιμον Λίντελοφ, δημιουργός της σειράς The Leftovers και του επερχόμενου Watchmen, γράφει το σενάριο για το The Hunt τοποθετώντας το ως μια μορφή κοινωνικού μηνύματος. Είναι όμως ένα μήνυμα που δεν έχει μια γενική ανάγνωση. Μπορεί να σχηματιστεί με πολλούς τρόπους.

Πριν περάσω ανεπιστρεπτί στο φάσμα του σχοινοτενούς κειμένου, ας μιλήσουμε για την πλοκή. 12 άνθρωποι ξυπνάνε μια μέρα σε ένα δάσος κάπου στα κατάβαθα των κεντρικών πολιτειών των ΗΠΑ. Τουλάχιστον το τοπίο προδίδει κάτι τέτοιο. Το θέμα είναι πως κανείς από τους 12 δεν έχει ιδέα πού βρίσκεται και κυρίως το πώς βρέθηκε εκεί.

Δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να τους δώσει σχετικά άμεσα μια ιδέα. Το κοινό τους στοιχείο είναι ότι και οι 12 είναι εύποροι Αμερικάνοι. Κι αυτό είναι και το στοιχείο που τους έφερε σε αυτή τη θέση. Βλέπετε, μια Αμερικανίδα είχε τη φαεινή ιδέα να δημιουργήσει κάτι σαν το Westworld, αλλά με ανάποδους όρους.

Στον κόσμο του Κυνηγιού οι κυνηγοί είναι μικροαστοί και τα θηράματα εύποροι. Γιατί συμβαίνει αυτό το φαινομενικά ασύμφορο; Γιατί η κεντρική ιδέα είναι πως κάθε φτωχός θα ήθελε να κυνηγήσει τον πλούσιο που θεωρεί ότι του ρουφάει το αίμα. Είναι με λίγα λόγια μια αντιστροφή της ταξικής πυραμίδας. Κι όλο αυτό έχει στηθεί από μια ελίτ.

Μόνο που στον μεγάλο κύκλο απαγωγών και θηραμάτων, κάνουν το λάθος να συμπεριλάβουν και μια γυναίκα που δεν μασάει. Μια γυναίκα που γνωρίζει τι παιχνίδι παίζεται και έχει αποφασίσει να απαντήσει στη συνωμοσία με σφαίρες και αίμα. Έτσι, αρχίζει να σκοτώνει όλα τα πιόνια αυτού του καλοστημένου παιχνιδιού, οδηγεί στη σωτηρία τους υπόλοιπους 11 και προσεγγίζει τον εγκέφαλο του παιχνιδιού, αυτή που τα άρχισε όλα.

Δηλαδή τώρα αυτό το χάρηκαν οι οπαδοί της Ρεάλ Μαδρίτης;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Δηλαδή τώρα αυτό το χάρηκαν οι οπαδοί της Ρεάλ Μαδρίτης;

Είναι και οι δύο ισοδύναμες. Η μάχη τους είναι η κορύφωση της ύπαρξης του Κυνηγιού. Ίσως να πρόκειται τελικά για κάτι προμελετημένο.

Η ταινία θα κυκλοφορήσει στις αίθουσες 27 Σεπτεμβρίου και περιμένουμε να μας γοητεύσει ξανά ο Ντέιμον Λίντελοφ με τις ιδέες του, οι οποίες φιλτράρονται και διαπερνούν το σκηνοθετικό φάσμα του Γκρεγκ Ζόμπελ (Z For Zachariah).

Ως προς το καστ, εκεί βλέπουμε την Έμμα Ρόμπερτς και τον Τζάστιν Χάρτλι από το This Is Us, με τις Μπέτι Γκίλπιν και Χίλαρι Σουάνκ είναι οι δύο κεντρικές φιγούρες που θα φτάσουν στη μάχη one on one.

Απ΄αυτό που βλέπουμε στο trailer, το πιο σίγουρο είναι πως η Χίλαρι Σουάνκ ταιριάζει απόλυτα στο ρόλο. Ιδιαίτερα καλοστημένο είναι και το στοιχείο της επιβίωσης στο πως εξελίσσεται και κλιμακώνεται από τους σκοτωμούς των ασήμαντων στους πιο καίριους αυτής της παρτίδας.