Κόστισε 0 δολάρια, έγινε νο1 στο box office: Το ανέλπιστο διαμαντάκι που «γέννησε» η πανδημία και σάρωσε στις άδειες αίθουσες

Σε «κανονικούς» καιρούς, ως blockbuster ορίζεται μια ταινία που σπάει τα ταμεία, που γεμίζει τις αίθουσες, που όλος ο κόσμος τρέχει στο σινεμά να την δει και κάνει τρελές εισπράξεις. Όλα αυτά στους «κανονικούς» καιρούς. Όμως, ζούμε στην εποχή της πανδημίας. «Κανονικούς» καιρούς δεν τους λες αυτούς που βιώνουμε. Και ειδικά στο σινεμά αυτό βιώνεται με πολλαπλούς τρόπους.

Στην 10 Ιουνίου για παράδειγμα, στην κορυφή των κινηματογραφικών εισπράξεων βρέθηκε μια ταινία που παίχτηκε σε ελάχιστα σινεμά των ΗΠΑ και την παρακολούθησαν ελάχιστοι άνθρωποι. Για την ακρίβεια, σε μια αίθουσα την παρακολούθησαν μόλις δυο άνθρωποι! Θεωρητικά ωστόσο, ήταν μια ταινία που έγινε blockbuster.

Πρόκειται για μια horror ταινία διάρκειας μόλις 29 λεπτών, με κυριολεκτικά μηδενικό μπάτζετ και εξ΄ολοκλήρου γυρισμένη μέσα από το Zoom! Συνολικά, η ταινία έκανε εισπράξεις ύψους 25.488 δολαρίων. Οι δημιουργοί της το έπιασαν το νόημα: με τις μεγάλες χολιγουντιανές ταινίες να αναβάλλουν τις κυκλοφορίες τους η μία μετά την άλλη, ήταν η ώρα τους να διανέμουν το ερασιτεχνικό τους φιλμ και αυτό να μην συντριβεί από τις μεγάλες παραγωγές.

«Παρατήρησα ότι οι ταινίες που κυκλοφορούσαν έκαναν πολύ χαμηλά νούμερα στο box office. 9.000 δολάρια ή 15.000 δολάρια η κάθε ταινία. Πίστεψα πως ήταν η περίοδος που μια τέτοια ταινία θα χτυπούσε τόσο μεγάλες εισπράξεις», τόνισε στο BBC ο ένας εκ των δύο δημιουργών αυτής της ταινίας-θαύμα. Αυτά τα δυο τυπάκια, λέγονται Κρίστιαν Νίλσον και Έρικ Ταμπάχ.

Η ταινία λέγεται «Unsubscribe» και το σενάριο το έγραψε ο Νίλσον μόλις σε μια μέρα. Η ταινία έχει να κάνει με πέντε YouTubers, οι οποίοι κάνουν μια online κλήση και ξαφνικά βρίσκονται κυνηγημένοι από ένα μυστήριο «ιντερνετικό» πλάσμα. Ο Ταμπάχ μάζεψε μερικούς φίλους τους για να παίξουν στην ταινία, δυο εκ των οποίων ήταν ο Τσάρλι Ταχάν και η Μισέλ Καρ, επαγγελματίες ηθοποιοί που έχουν εμφανιστεί σε μικρούς ρόλους σειρών του Netflix και του HBO.

Κόστισε 0 δολάρια, έγινε νο1 στο box office: Το ανέλπιστο διαμαντάκι που «γέννησε» η πανδημία και σάρωσε στις άδειες αίθουσες

«Ήταν ενθουσιασμένοι που θα συμμετείχαν σε κάτι τέτοιο. Η ταινία γυρίστηκε σε ένα σημείο της καραντίνας που όλος ο κόσμος είχε φρικάρει και βαριόταν στο σπίτι του. Δεν συνέβαινε απολύτως τίποτα και ένα τέτοιο σχέδιο έμοιαζε πολύ διασκεδαστικό», λέει ο Ταμπάχ που επίσης έπαιζε στην ταινία.

Το «Unsubscribe» γυρίστηκε μέσα σε πέντε μέρες με υλικό μόνο από το Zoom. Στη συνέχεια, ο Νίλσον έκανε το μοντάζ, ζήτησε από έναν άλλο φίλο του να γράψει τη μουσική και ουσιαστικά, μέσα σε μια εβδομάδα η ταινία είχε γυριστεί. Έκαναν την προώθηση μόνο μέσω Facebook και αν και δυσκολεύτηκαν να βρουν εταιρία διανομής τελικά, τα κατάφεραν και η ταινία προβλήθηκε.

«Όταν το είδα στο νούμερο ένα του IMDb για τις 10 Ιουνίου, πραγματικά τρελάθηκα», είπε ο Νίλσον. Η δεύτερη ταινία σε εισπράξεις εκείνης της ημέρας ήταν το «The Wretched» που παίχτηκε σε 99 σινεμά και είχε κέρδος 22.566 δολάρια. Μετά την προβολή της φυσικά, η ταινία ανέβηκε και στο Vimeo, όπου και μπορεί να την δει ο καθένας.

«Πάντα μπορείς να βρίσκεις δημιουργικούς τρόπους για να κάνεις κάτι. Το γεγονός ότι πέντε άνθρωποι που ήταν κολλημένοι στα σπίτια τους κατάφεραν να δημιουργήσουν μια ταινία είναι πραγματικά τόσο υπέροχο», προσέθεσε ο Ταμπάχ.