Δικαίως σάρωσε: Δες απόψε την ταινιάρα με την Νικόλ Κίντμαν που πάει για 3 Όσκαρ (Vid)

Aξίζει να βάλει κανείς Prime μόνο και μόνο για να δει αυτό το φιλμ.

ΗΠΑ, αρχές της δεκαετίας του ΄50. Η διάσημη ηθοποιός της εποχής Λουσίλ Μπολ ετοιμάζεται για τα γυρίσματα του νέου επεισοδίου της υπερεπιτυχημένης τηλεοπτικής σειράς «I Love Lucy» στην οποία πρωταγωνιστεί αλλά ταυτόχρονα υπάρχουν και άλλα πράγματα που γυρνάνε στο κεφάλι της. Αφενός δηλαδή η επεισοδιακή σχέση της με τον επίσης σούπερσταρ ηθοοποιό Desi Arnaz. Αφετέρου τις έρευνες του μακαρθικού καθεστώτος της εποχής αναφορικά με τα πολιτικά της φρονήματα καιν την πιθανότητα να είναι κομμουνίστρια.

Αυτό είναι το βασικό περιβάλλον του «Being the Ricardos», της ταινίας που στριμάρει στο Amazon και κάνει τόσο μεγάλο πάταγο που ήδη είναι υποψήφιο και για τρία Όσκαρ. Η ταινία είναι βασισμένη σε ένα σίριαλ που στην Ελλάδα είναι πέρα για πέρα άγνωστο -το «I Love Lucy»- αλλά στις ΗΠΑ αποτελεί θρύλο. Πρόκειται για την ιστορία της Λούσι Ρικάρντο, μιας νοικοκυράς που ζει στη σκιά του πάμπλουτου συζύγου της και που θέλει όσο τίποτα άλλο να γίνει διάσημη στον χώρο του θεάματος. Η σειρά παιζόταν από 1951 μέχρι και το 1957 και την έβλεπε όλη η χώρα.

Ο «οσκαρικός» Άαρον Σόρκιν που επιλέγει να αναστήσει τα τεκταινόμενα γύρω από εκείνο το σίριαλ μας παραδίδει μάλλον την καλύτερη δουλειά του. Επικεντρώνεται στην σχέση των Λουσίλ Μπολ και Ντέζι Αρνάζ, δηλαδή των δυο ηθοποιών που υποδύονταν το ζευγάρι της προαναφερθείσας τηλεοπτικής σειράς και που ήταν παντρεμμένοι και στην αληθινή τους ζωή. Μόνο που σε αντίθεση με τα όσα έδειχνε η σειρά, ο αληθινός τους γάμος δεν ήταν και τόσο ιδανικός.

Αν και το ζευγάρι «ζωντανεύει» από δυο διάσημους ηθοποιούς, τον Χαβιέ Μπαρδέμ δηλαδή και την Νικόλ Κίντμαν, και ο τίτλος της ταινίας προϊδεάζει πως οι δυο τους είναι οι πρωταγωνιστές, η αλήθεια είναι πως η αφήγηση του Σόρκιν εστιάζει πολύ περισσότερο πάνω στον χαρακτήρα της Λουσίλ και υπό αυτή την έννοια, η Νικόλ Κίντμαν είναι αναμφισβήτητη πρωταγωνίστρια της ταινίας. Με τον δικό της χαρακτήρα ως «όχημα», ο Σόρκιν εξερευνά δύο διαφορετικά πεδία γύρω από τους βασικούς χαρακτήρες: το πολιτικό και το προσωπικο.

Η προσπάθεια της Λουσίλ να ξεφύγει από τον κρατικό έλεγχο μιας εποχής γεμάτη αντικομμουνισμό στις ΗΠΑ, βαθιά δηλητηριασμένη από το ψυχροπολεμικό κλίμα της περιόδου, και η αγωνία της για το αν οι πολιτικές πεποιθήσεις της θα γίνουν η αφορμή για να τελειώσει η καριέρα της, είναι η πολιτική θεματική της ταινίας. Η σχέση της με τον σύζυγο και συνάδελφό της, τον Ντέζι από την Κούβα, που εν πολλοίς είναι υπεύθυνος για τα πολιτικά πιστεύω της Λουσίλ και οι ισορροπίες που πρέπει να τηρήσει στην αληθινή ζωή είναι η προσωπική θεματική της ταινίας.

Και εκτός από την εξαιρετική Νικόλ Κίντμαν, το εξαιρετικό σενάριο και την δυναμική σκηνοθεσία μέσα στο όλο κάδρο υπάρχει και ένας Χαβιέ Μπαρδέμ από άλλο υποκριτικό πλανήτη, ένας Μπαρδέμ που αναβαθμίζει ακόμα παραπάνω με την δευτερεύουσα παρουσία το τελικό αποτέλεσμα. Αξίζει να βάλει κανείς Prime μόνο και μόνο για να δει αυτό το φιλμ. Χωρίς υπερβολή!