Σε ταινία εποχής κι όμως φαίνεται: Το εξόφθαλμο σκηνοθετικό λάθος στον «Επαναστάτη Ποπολάρο» που ξέφυγε απ’ τον Δαλιανίδη (Pic)
Βρείτε μας στο

Το 1971, ένας από τους πιο δημοφιλείς σκηνοθέτες του ελληνικού κινηματογράφου, ο Γιάννης Δαλιανίδης, μετέφερε στη μεγάλη οθόνη το πασίγνωστο θεατρικό έργο του Γρηγορίου Ξενόπουλου με τίτλο «Ο Ποπολάρος» που είχε ανέβει πρώτη φορά το 1933. Αλλάζοντας ωστόσο κατά μια λέξη τον τίτλο: «Επαναστάτης Ποπολάρος» ονομάστηκε η ιστορική πλέον ταινία με τον Κώστα Πρέκα και την Μπέττυ Λιβανού να συγκροτούν ένα καστ αστραφτερό για την εποχή.

Η υπόθεση εξελίσσεται στα τέλη του 19ου αιώνα και συγκεκριμένα στη Ζάκυνθο, σε μια εποχή που υφίσταται ακόμα η ταξική διάκριση ανάμεσα σε μεγαλογαιοκτήμονες άρχοντες και αστούς ποπολάρους. Η Έλντα (Μπέττυ Λιβανού) είναι η κακομαθημένη αλλά όμορφη κόρη του κόντε Δημαρά, που ένα μεσημέρι, ενώ περνάει την ώρα της αργόσχολα στα κτήματα του πατέρα της, την πλησιάζει ένας γοητευτικός ποπολάρος φοιτητής της νομικής, ο Ζέπος Πεμπονάρης (Κώστας Πρέκας).

Μετά από ένα μικρό φλερτ, ο Ζέπος, ο οποίος είναι επαναστατική φύση και δεν αποδέχεται τις κοινωνικές διακρίσεις, κάνει το μοιραίο σφάλμα να τη χαιρετήσει δημόσια, κίνηση που στους αριστοκρατικούς κύκλους του νησιού θεωρείται μέγιστη προσβολή. Ο κόντε Δημαράς ορκίζεται να πάρει εκδίκηση και έτσι, ο Ζέπος φεύγει για την Αθήνα. Τελικά, υποκινούμενος από την αγάπη του για την Έλντα, θα επιστρέψει στο νησί και θα εναντιωθεί στην κάστα των ευγενών…

Παρά την πετυχημένη προσπάθεια του Δαλιανίδη να μεταφέρει επί της οθόνης την αποτύπωση ενός περιβάλλοντος που αντιστοιχεί στον 19ο αιώνα, ξέφυγαν μερικά λαθάκια. Όχι πολύ τρανταχτά πάντως. Το αντίθετο: θα πρέπει να είναι κανείς πολύ παρατηρητικός για να τα δει. Ο Ανδρόνικος Τζιβλέρης και το κανάλι Kastalia, που συνεργάζονται με το Menshouse.gr τα εντόπισαν.

Τι δεν θα περίμενε να δει ποτέ κανείς σε μια ταινία εποχής; Μια μοτοσικλέτα αραγμένη να λιάζεται μπροστά απ’ τον Κώστα Πρέκα και τον φίλο του…

Σε ταινία εποχής κι όμως φαίνεται: Το εξόφθαλμο σκηνοθετικό λάθος στον «Επαναστάτη Ποπολάρο» που ξέφυγε απ’ τον Δαλιανίδη (Pic)

αλλά και μερικά αυτοκίνητα…

Είχε δίκιο ο Πετράκος: Τα ντοκουμέντα που αποκαλύπτουν τι πραγματικά ήταν η αφρικανική σκόνη (Pics)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Είχε δίκιο ο Πετράκος: Τα ντοκουμέντα που αποκαλύπτουν τι πραγματικά ήταν η αφρικανική σκόνη (Pics)

Σε ταινία εποχής κι όμως φαίνεται: Το εξόφθαλμο σκηνοθετικό λάθος στον «Επαναστάτη Ποπολάρο» που ξέφυγε απ’ τον Δαλιανίδη (Pic)

Δείτε τα μετά το 3:40 του παρακάτω βίντεο: