98 λεπτά στα κόκκινα: Η ταινία με τη γρήγορη πλοκή και το ανατρεπτικό φινάλε δεν χάνεται απόψε (Vid)

Το πρωταγωνιστικό ντουέτο ταιριάζει πολύ και κάνει την ταινία ακόμα πιο fun.

Βλέποντας το καστ και τα χαρακτηριστικά της παραγωγής-ταινίας, το See How They Run δε γεμίζει και πάρα πολύ το μάτι. Κι όμως, είναι μια ταινία που αξίζει να πατήσεις το play για να σου δώσει 98 πολύ ευχάριστα λεπτά για βράδυ Πέμπτης.

Οκ, η Πέμπτη μπορεί να ήταν κάποτε η νέα Παρασκευή, αλλά αυτό πέρασε και τώρα η νέα Παρασκευή είναι η Τετάρτη και η Πέμπτη είναι σαν νέα Κυριακή, μέρα δηλαδή που θες να περάσεις το απόγευμα βλέποντας ταινία, πίνοντας ένα early drink και μετά να πας για νάνι.

Καθώς το διαβάζουμε αυτό, κατανοούμε πως είμαστε και πολύ boomers, αλλά δε μας πολυενοχλεί. Μόνο για το φαίνεσθαι θα πούμε ότι γεράσαμε και τα συναφή, αλλά μέσα μας χαμογελάμε.

Όπως χαμογελάσαμε στο φινάλε του See How They Run που βρίσκεται στην πλατφόρμα Disney+.

H Σίρσα Ρόναν έκανε ένα πολύ δυνατό ξεκίνημα υποκριτικά και με το Brooklyn φαινόταν πως θα πάει να γίνει πρωταγωνίστρια από το πάνω ράφι. Είναι όμως way too Irish για να της δοθούν ευκαιρίες, οπότε τώρα λέει «ναι» σε οποιαδήποτε δουλειά της προτείνουν, γιατί τρέχουν και κάτι νοίκια, όχι στο Μπρούκλιν. Και στα τόσα «ναι», θα της κάτσει και κάτι καλό.

Τα ίδια ισχύουν και για τον Σαμ Ρόκγουελ που πήγε με το Three Billboards Outside Ebing Misouri να επανέλθει στο προσκήνιο, ακολούθησε το Jojo Rabbit και μετά πάλι οπισθοχώρηση.

Ποιοι είμεθα όμως εμείς να τα κρίνουμε αυτά, που λέμε ότι η Πέμπτη είναι η νέα Κυριακή…

Στο See How They Run βλέπουμε μια αστυνομική κομεντί με πολλά στοιχεία από την λογική της Άγκαθα Κρίστι και το Έγκλημα στο Orient Express, μόνο που έχει μια βασική διαφορά.

Στο έργο της Κρίστι, είναι όλοι ύποπτοι και αποδεικνύονται συνένοχοι σε μια πλεκτάνη δολοφονίας. Στο See How They Run είναι όλοι ύποπτοι και όλοι υπαίτιοι, μα όχι συνένοχοι στη δολοφονία του σκηνοθέτη ενός θεατρικού που ετοιμαζόταν για να γίνει ταινία.

Όταν ο Λέο Καπέρνικ βρίσκεται νεκρός στα παρασκήνια ενός μεγάλου θεάτρου στο Λονδίνο των 50s, η υπόθεση ανατίθεται στον περιθωριοποιημένο ντετέκτιβ Στόπαρντ κι αυτό είναι δείγμα του πόσο ενδιαφέρει τη Scotland Yard η δολοφονία. Θέλουν απλώς να βρεθεί ένας ένοχος, είναι δεν είναι ο πραγματικός δολοφόνος, και να κλείσει ο φάκελος.

Και στο πλάι του βετεράνου Στόπαρντ τοποθετείται η φιλόδοξη και φρέσκια στο σώμα, η αστυνομικός Στόκερ. Ο ένας με μεθόδους αντισυμβατικές και μάλλον αποτυχημένες κι εκείνη με την αφέλεια του νεοσύλλεκτου και τον ενθουσιασμό της πρωτάρας, θα ενώσουν αυτούς τους ετερόκλητους κόσμους για να ανακαλύψουν τον δολοφόνο.

Οι συντελεστές του έργου, από τον σεναριογράφο μέχρι τους πρωταγωνιστές και την παραγωγό, είναι όλοι ύποπτοι και ανακρίνονται με τρόπο που μεθοδικό δεν τον λες, ατσούμπαλο τον λες σίγουρα, που φέρνει κιόλας τον Στόπαρντ κοντά στον θάνατο.

Και στο τέλος, μαζεμένοι όλοι οι ύποπτοι στο σπίτι της Άγκαθα Κρίστι, θα δουν πως ο δολοφόνος δεν βρίσκεται ανάμεσα τους, όπως πίστευαν. Κι αυτό θα τους σοκάρει. Όπως θα τους σοκάρει ότι ήταν οι επόμενοι στόχοι του δολοφόνου.

Τα χαρακτηριστικά των ρόλων είναι εκείνα που περισσότερο από την ίδια την πλοκή δημιουργούν τα αστεία bits του See How They Run και, εν τέλει, αυτά που την κρατάνε σε ένα καλό επίπεδο.

Δεν χάνεται σε κανένα σημείο το ενδιαφέρον, έχει ενδιαφέρουσες εναλλαγές σκηνών, ένα πολύ καλό τρικ με τις χρονικές μεταβάσεις που συνοδεύονται και από αλλαγή οπτικής της κάμερας και στο φινάλε πλήρως ανατρεπτική κατάληξη.

Βρες το See How They Run στο Disney+.