Τον αποθέωσαν και οι «εχθροί» του: Ο κορυφαίος ρόλος του Ζαραλίκου είχε γραφτεί… γι’ άλλον! (Vid)

Μόνο… Απαράδεκτος δεν ήταν στο τηλεοπτικό του ντεμπούτο!

Πολλά μπορείς να πεις για τον Χριστόφορο Ζαραλίκο. Μπορείς να κατατάξεις τον εαυτό σου σε αυτούς που τον λατρεύουν ή σε αυτούς που τον αντιπαθούν. Μπορεί να τον θεωρείς έναν από τους κορυφαίους (και έναν από τους ελάχιστους) stand up comedian που συνδυάζουν το χιούμορ με πολιτικά μηνύματα ή έναν τύπο που κάνει προπαγάνδα με όχημα τη σάτιρα.

Με αφορμή εξάλλου τη μήνυση που του έκανε ο Νίκος Ανδρουλάκης (και το κύμα συζητήσεων που έγιναν επ’ αυτής), το όνομά του ήρθε ακόμα πιο δυναμικά στην επικαιρότητα.

Σε όποια κατηγορία κι αν βρίσκεσαι όμως και όποια άποψη κι αν έχεις, ένα πράγμα δεν μπορείς να καταλογίσεις στον Ζαραλίκο: Ότι είναι ατάλαντος. Ότι «δεν τα λέει», είτε ως κωμικός, είτε ως ηθοποιός. Διότι μια από τις πρώτες αποδείξεις της υποκριτικής του ικανότητας ήρθε στο ξεκίνημα κιόλας της καριέρας του. Τότε που έπαιξε σε ένα από τα πιο ιστορικά και λατρεμένα σίριαλ της ελληνικής τηλεόρασης:

Τους «Απαραδέκτους»!

Σε νεαρή ηλικία και χωρίς καμία εμπειρία προηγουμένως, ο Ζαραλίκος πρωταγωνίστησε σε ένα από τα πιο χαρακτηριστικά επεισόδια της θρυλικής σειράς. Και όχι μόνο κολύμπησε στα βαθιά, αλλά απέσπασε πολύ κολακευτικά σχόλια για την παρουσία του. Πόσω μάλλον αν σκεφτεί κανείς ότι τον ρόλο τον έπαιξε εκτάκτως. Και ότι αυτός είχε γραφτεί… για κάποιον άλλον!

Ο Ζαραλίκος εμφανίστηκε στο επεισόδιο με την περιβόητη κατάληψη: Στην απέναντι πολυκατοικία αναρχικοί εγκαταστάθηκαν σε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι. Η δυνατή μουσική ενοχλούσε τους γείτονες και αφού η αστυνομία απάντησε στην καταγγελία του διαχειριστή, Βασίλη Χαλακατεβάκη, να… μαζέψει υπογραφές, οι «Απαράδεκτοι» αποφάσισαν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους.

Προτού λοιπόν ο Σπύρος Παπαδόπουλος υποστεί το επικό γιαούρτωμα, ο Ζαραλίκος είχε συστηθεί σ’ εκείνον (και στο τηλεοπτικό κοινό) ως ένας από τα ηγετικά μέλη της παρέας των αναρχικών: Με μπουφάν flight, μαλλί-αλογοουρά και την χαρακτηριστική ατάκα υποδοχής «χεστήκαμε πώς σε λένε, τι θέλεις»

Εξίσου επιτυχημένα εξάλλου υποδύθηκε την αλλαγή στάσης απέναντι στη Δήμητρα Παπαδοπούλου: Το γεγονός ότι μαλάκωσε με τη δική της παρέμβαση όταν έσκασε «σαν αδερφή του Μάικλ Τζάκσον» (όπως είχε πει χαρακτηριστικά ο Βλάσης Μπονάτσος). Και ότι τη δέχθηκε ως μέλος της παρέας, παρόλο που ζήτησε ν’ αλλάξει η μουσική από μέταλ σε… Άντζελα Δημητρίου.

Άλλωστε και στην πραγματικότητα εκείνη ήταν που τον «έψησε» να τολμήσει το μεγάλο βήμα. Να κάνει ντεμπούτο στην πιο γνωστή σειρά της ελληνικής τηλεόρασης. Με τη σχετική αποκάλυψη του ίδιου ν’ αναφέρει:

«Ο ρόλος είχε γραφτεί για τον Κώστα Ευρυπιώτη, αλλά κάτι του έτυχε και δεν μπορούσε να πάει, οπότε μου είπε η Δήμητρα Παπαδοπούλου να πάω να παίξω εγώ. Δεν είχα κάτσει ποτέ μου μπροστά σε κάμερα. Της λέω “Δήμητρα, θα φάω ντομάτες” και μου λέει “θα μιλάς όπως μιλάς στη γειτονιά σου”.

Πήγα, είχα πολύ άγχος. Τα παιδιά, οι κομπάρσοι στο γύρισμα, ήταν πραγματικά από την πλατεία Εξαρχείων, δεν ήταν δηλαδή επαγγελματίες κομπάρσοι. Από το άγχος μου είχαμε πλακωθεί στις μπύρες, στο μισό επεισόδιο ήμασταν πιωμένοι κανονικά.

Και στη σκηνή που παίζουμε μακριά γαϊδούρα με τον Βλάση Μπονάτσο και αυτά που λέγαμε ότι “παίρνω τον έτσι, παίρνω το κοτέτσι”, αυτά δεν υπήρχαν πουθενά γραμμένα».