Όλοι περιμέναμε μετριότητα, μας έκατσε ταινιάρα που θυμίζει Die Hard: Το Νο1 του Netflix δε χάνεται

Όλοι περιμέναμε μετριότητα, μας έκατσε ταινιάρα που θυμίζει Die Hard: Το Νο1 του Netflix δε χάνεται

Λίγοι την πίστεψαν αυτή την ταινία, τελικά έκλεισε στόματα

Ίσως δεν είναι η κατάλληλη στιγμή να μιλάμε για νέο Die Hard, όταν ο Μπρους Γουίλις είναι πια σε αυτή την κατάσταση με το μυαλό του τα τελευταία χρόνια, είναι και άτοπο, διότι ο Τάρον Έτζερτον δεν είναι τόσο της σωματικής επαφής σε αυτή την ταινία, αλλά το Carry On στο Netflix φέρνει αρκετά στην ταινία, ιδίως στο Die Hard 2, που είναι κι αυτό «χριστουγεννιάτικο».

Η ταινία βρίσκεται από την Παρασκευή στην κορυφή του Netflix και πέτυχε πολύ γρήγορα να κερδίσει όποιον πατούσε το play, κάνοντας την ανατροπή, αφού στη θεωρία, λίγοι περίμεναν να εντυπωσιαστούν, οι περισσότεροι θεωρούσαν ότι θα πρόκειται για μια μέτρια ταινία δράσης και πού μπορεί να πάει ταινία με villain τον Τζέισον Μπέιτμαν, στο κάτω κάτω.

Αν κάποιος γνωρίζει τον Τάρον Έτζερτον, αλλά και τη δεινότητα του Μπέιτμαν σε πολύ σκοτεινούς ρόλους, θα είχε διαφορετικές προσδοκίες. Ο Έτζερτον μας συστήθηκε καλά με τα Kingsman, αλλά κι από κει και μετά έχει κάνει ταινίες και σειρά με δράση, ενώ ο Μπέιτμαν έχει δώσει διαπιστευτήρια στο Ozark και στο The Outsider.

Στο Carry-On, η Αποσκευή, ο Έτζερτον υποδύεται τον Ίθαν Τσόπεκ, έναν νεαρό που εργάζεται στην υπηρεσία ασφαλείας του αεροδρομίου LAX στο Λος Άντζελες, που δεν είναι απόλυτα υπεύθυνος και γι’ αυτό δεν έχει πάρει προαγωγή και τον τοποθετούν σε πόστα χαμηλών απαιτήσεων.

Όταν η σύντροφός του, η Νικόλ, που εργάζεται επίσης στο αεροδρόμιο για μια αεροπορική, μένει έγκυος, ο Ίθαν θα ζητήσει να του δοθεί η ευκαιρία να αποδείξει πως αξίζει να πάρει προαγωγή.

Για κακή του τύχη, θα τον τοποθετήσουν σε θέση ελέγχου αποσκευών, εκεί όπου ένας εγκληματίας γνώριζε ότι θα βρίσκεται ένας άλλος και είχε στείλει συνεργό του για να πιάσει σε ομηρία τη γυναίκα και τα παιδιά, ώστε να τον απειλήσει και να κάνει ο έτερος σεκιούριτι αυτό που πρέπει.

Τώρα, ο εγκληματίας που είναι ένας contractor βαρβάτα παράνομων αιτημάτων, του ανατίθενται οι πιο βρώμικες και θανατηφόρες δουλειές στις ΗΠΑ, θα πρέπει γρήγορα να βρει στοιχεία για τον Ίθαν για να βάλει αυτόν να συνεισφέρει στο σχέδιό του μια συγκεκριμένη βαλίτσα να μπει σε μια πτήση, έχοντας μέσα της κάτι όχι και τόσο όμορφο.

Με τη βοήθεια του Παρατηρητή από ένα βαν έξω από το αερόδρομιο, που έχει πρόσβαση σε όλες τις κάμερες του αεροδρομίου, ο μεσολαβητής θα βρει τα στοιχεία που πρέπει και μέσα από ένα κινητό που έχει φτάσει στα χέρια του Ίθαν, θα του εξηγήσει πως πρέπει απλά να αφήσει τη βαλίτσα να περάσει από τον έλεγχο του μόνιτορ και αφού η βαλίτσα μπει στο αεροπλάνο και αυτό απογειωθεί, η περιπέτεια του και της συντρόφου του, που τη σημαδεύει ο Παρατηρητής, θα έχει τελειώσει.

Σε αυτή την διαδικασία, ο Ίθαν θα μπει σε διαδικασία να μην υπακούσει πλήρως για αρχή, κι αυτό θα έχει ένα μοιραίο αποτέλεσμα για έναν συνάδελφό του, θα χάσει επίσης την εμπιστοσύνη ενός φίλου του και της συντρόφου του, αλλά κάπου στην διαδρομή, θα βρει τα στοιχεία εκείνα που είχε μέσα του και δε μπορούσε να τα φέρει στην επιφάνεια για να γίνει αυτός που πάντα ήθελε: ένας αστυνομικός που θα τιμήσει την επιθυμία του πατέρα του.

Το Carry-On είναι άψογο. Ο Τζέισον Μπέιτμαν καθοδηγεί ερμηνευτικά στον ρόλο του κυνικού μεσολαβητή που πάει να σκοτώσει 250 άτομα για να εξυπηρετήσει τον πελάτη του, ο Τάρον Έτζερτον αναλαμβάνει τις στιγμές αδρεναλίνης, η πλοκή εξελίσσεται ιδανικά και το καστ που συμπληρώνει, στέκεται κι αυτό στο ύψος των απαιτήσων.

Κι όλα αυτά, επιτυγχάνονται από την καθοδήγηση του σκηνοθέτη Ζομ Κογιέ-Σερά που μας έχει δώσει ταινίες όπως Black Adam, The Uknown, The Commuter, Non Stop.

Το Νο1 του Netflix σε γεμίζει με αδρεναλίνη πασπαλισμένη με σκόνη κουραμπιέ, έχεις υψηλούς παλμούς για 2 ώρες, άρα μην το πολυσκέφτεσαι, δες το.