Στα μέσα της δεκαετίας του 1960, η Finos Film βρισκόταν στο απόγειο της πορείας της. Μία από τις πιο επιτυχημένες ταινίες της εποχής ήταν το «Ραντεβού στον αέρα». Η πρώτη προβολή της έγινε στις 31 Ιανουαρίου 1966 και με 617.423 εισιτήρια αναδείχθηκε η κορυφαία σε εισπράξεις ανάμεσα σε 101 της ίδιας σεζόν.
Πρωταγωνιστικό ρόλο είχαν οι: Ρένα Βλαχοπούλου, Κώστας Βουτσάς, Ελένη Προκοπίου, Γιάννης Βογιατζής, Μάρθα Καραγιάννη, Ανδρέας Ντούζος, Χλόη Λιάσκου.
Έπαιξαν και οι: Αννίτα Δαλέζιου, Άγγελος Μαυρόπουλος, Νίκος Παπαναστασίου, Νίκος Νεογέννης, Αλέκος Δαρόπουλος, Τάσος Ράμσης, Ανδρέας Λάζαρης, Τηλέμαχος Εμμανουήλ.
Η σκηνή με το χαλασμένο πικάπ που παίζει σε λάθος στροφές το τραγούδι «Έχω στενάχωρη καρδιά», συμπεριλαμβάνεται στις πιο ξεκαρδιστικές στιγμές του ελληνικού κινηματογράφου.
Η Ρένα Βλαχοπούλου ξεχώρισε για την εξαιρετική ερμηνεία της, όπως επίσης για τον -ασυνήθιστο- ρόλο της ως αυστηρή και σκληρή επαγγελματίας.
Είναι εύκολο να απαντήσει κανείς στα εξής τρία ερωτήματα: Ποιος ανέλαβε τη μουσική, τη σκηνογραφία και το μοντάζ; Μίμης Πλέσσας, Μάρκος Ζέρβας και Πέτρος Λύκας. Οι πιο χαρακτηριστικοί της εποχής στον τομέα τους.
Η φωτογραφία αποτέλεσε δουλειά του Παύλου Φιλίππου, η χορογραφία ήταν του Μανώλη Καστρινού και το μακιγιάζ ήρθε εις πέρας από τις Αργυρώ Κουρουπού και Στέμη Νικολάου.
Πολλά απ’ όσα προαναφέρθηκαν, αν όχι όλα, θεωρούνται γνωστά για το ευρύ κοινό. Υπάρχει, όμως, ένα περιστατικό από τα backstage που αρκετοί δεν ξέρουν. Αποκαλύφθηκε από την ιστοσελίδα mixanitouxronou.gr.
Κατά τη διάρκεια της ταινίας, ο σμηνίτης Κώστας Βουτσάς απογειώνεται κατά λάθος με ένα στρατιωτικό αεροπλάνο μέσα στην Αεροπορική Βάση Δεκελείας.
Πρόκειται για ένα από τα εκπαιδευτικά τύπου Harvard, με τα οποία οι μαθητές της Σχολής Ικάρων έκαναν την αρχική πτητική τους εκπαίδευση ως πρωτοετείς ιπτάμενοι.
Αυτά γίνονται μόνο στις ταινίες, θα σχολιάσει κάποιος. Έλα, όμως, που θα έχει πέσει έξω. Η ιστορία θα τον διαψεύσει λίγους μόλις μήνες αργότερα, ευτυχώς όχι με τραγική κατάληξη.
Ο Γουόλτερ Χόλντεν ήταν επικεφαλής της Μονάδας Συντήρησης Νο. 33 της RAF στην αεροπορική βάση του Λάιναμ, όπου τον Ιούλιο του 1966 έπρεπε να επιδιορθωθεί μία βλάβη στο ηλεκτρικό σύστημα ενός μαχητικού αεριωθούμενου Electric Lightning F.1.
Ο Άγγλος αξιωματικός της Βρετανικής Βασιλικής Αεροπορίας είχε μπει στη θέση του πιλότου, προκειμένου να ελέγξει αν είχε γίνει η αποκατάσταση της ζημιάς.
Έπρεπε, λοιπόν, να πιέσει ελαφρά το γκάζι. Kατά λάθος, όμως, έθεσε σε πλήρη ισχύ τον κινητήρα και δεν γνώριζε πώς να τον κλείσει. Συνεπώς, το αεριωθούμενο άρχισε να αυξάνει ταχύτητα, με σκοπό να απογειωθεί!
Το μόνο που ήταν σε θέση να κάνει ο μηχανικός αεροσκαφών ήταν να αποφύγει με το χειριστήριο ένα προπορευόμενο αεροπλάνο και να απογειώσει το μαχητικό, χωρίς να έχει κάσκα ασύρματης επικοινωνίας και άρα επαφής με τον πύργο ελέγχου!
Όταν πια ήταν στον αέρα, ο Χόλντεν προσπάθησε ανεπιτυχώς να εκτιναχθεί με το κάθισμα του πιλότου που διέθετε αλεξίπτωτο. Η κατάσταση είχε γίνει ακόμα πιο δύσκολη από τη στιγμή που το σύστημα προσγείωσης ήταν κλειδωμένο στην κάτω θέση. Αυτό σήμαινε ότι η ουρά θα σερνόταν στον διάδρομο, με τον κίνδυνο της ανατίναξης να είναι πιθανός.
Τα λεπτά κυλούσαν, είχαν πια ανέλθει σε 12, αλλά όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, ο Άγγλος αξιωματικός αισθανόταν σαν να βρίσκεται έναν… αιώνα πάνω από τη γη.
Έπειτα από δύο άκαρπες προσπάθειες, με την τρίτη ο Χόλντεν έριξε το αεροπλάνο στον διάδρομο προσγείωσης, γεγονός που είχε ως συνέπεια αυτό να συρθεί για αρκετά μέτρα μέχρι να σταματήσει.
Πέραν μερικών φθορών στην ουρά που επισκευάστηκαν γρήγορα, η απίστευτη αυτή ιστορία ολοκληρώθηκε χωρίς θύμα ή θύματα. Βέβαια, εύκολα κάνει κάποιος εικόνα τον Άγγλο αξιωματικό να γίνεται… Κώστας Βουτσάς, δηλαδή να λιποθυμά στο τέλος της περιπέτειας. Η βρετανική κοινή γνώμη αντιμετώπισε ως ήρωα τον πρωταγωνιστή, οπότε η RAF αποφάσισε να μην τον τιμωρήσει. Πάντως, η σκηνή αποδεικνύεται περισσότερο τρομακτική παρά κωμική, αν γνωρίζει κανείς τι συνέβη μερικούς μήνες αργότερα στην αεροπορική βάση του Λάιναμ.