Η εκδοχή της Disney για το κλασικό γαλλικό παραμύθι «Η Πεντάμορφη και το Τέρας» είναι και αυτή που θα μείνει στα μυαλά των περισσότερων ως η μια και μοναδική. Άλλωστε μετά την ταινία κινουμένων σχεδίων του 1991 ήρθε και η φετινή διασκευή της με κανονικούς ηθοποιούς για να κάνει πάταγο. Στα ’80s όμως, εκατομμύρια άνθρωποι παρακολουθούσαν μια άλλη εκδοχή. Πιο «σκοτεινή» και πιο ενήλικη από αυτή της Disney σε μια εκσυγχρονισμένη εκδοχή της κλασικής ιστορίας.
Σε εκείνη την εκδοχή η Λίντα Χάμιλτον, πριν εδραιωθεί στις συνειδήσεις μας ως η Σάρα Κόνορ από το Terminator, υποδυόταν μια νεαρή βοηθό εισαγγελέα στη Νέα Υόρκη που της επιτίθενται άγνωστοι κακοποιοί, την ληστεύουν και την κακοποιούν για να της σώσει τελικά τη ζωή ένας περίεργος άντρας.
https://www.youtube.com/watch?v=Y3SypEypKIw
Ο λόγος για τον Βίνσεντ που υποδυόταν ο Ρον Πέρλμαν πολύ πριν αφήσει εποχή ως Hellboy ή (πολύ περισσότερο) ως χαρακτηριστικός πρωταγωνιστής του Sons of Anarchy. O Βίνσεντ λοιπόν ήταν ένας άντρας με όψη λιονταριού που ζούσε σε ένα κρυφό καταφύγιο μέσα σε τόνους από κουλτουριάρικα βιβλία, μακριά από την κοινωνία που τον έβλεπε σαν τέρας.
Οι δυο τους συγκρότησαν μια ρομαντική σχέση, μια σύγχρονη εκδοχή της «Πεντάμορφης και του Τέρατος» που παίχτηκε για τρία χρόνια (1987-1990), καθήλωσε όλο τον πλανήτη και εκτός από ρομαντικά στοιχεία είχε και στοιχεία φιλμ νουάρ και σειράς μυστηρίου.
Την τρίτη σεζόν η σειρά πήρε εντελώς «σκοτεινά» χαρακτηριστικά και άλλαξε εντελώς χαρακτήρα καθώς η Λίντα Χάμιλτον αποσύρθηκε εξαιτίας της εγκυμοσύνης της και οι σεναριογράφοι «σκότωσαν» τον χαρακτήρα της, γεγονός που προκάλεσε σοκ στους πιστούς οπαδούς της σειράς. Υποτίθεται πως η «πεντάμορφη» έπεσε θύμα απαγωγής από έναν άρχοντα του εγκλήματος, ο οποίος τελικά την σκότωσε προτού ο προστάτης της -το «Τέρας» δηλαδή- την σώσει αλλά αφού είχε φέρει στη ζωή τον γιό τους.
Η σειρά, απαλλαγμένη από το ρομάντζο των δυο προηγούμενων σεζόν, επιχείρησε να γίνει ακόμα πιο περιπετειώδης και περισσότερο «αντρική», επιλογή που δεν «τράβηξε» με αποτέλεσμα να τερματιστεί η προβολή της.
Η «μεταμόρφωση» του Πέρλμαν πάντως για τις ανάγκες του ρόλου ήταν τόσο εντυπωσιακή που μνημονεύεται ακόμα ενώ ένας από τους βασικούς σεναριογράφους της σειράς ήταν και ο συγγραφέας του «Game of Thrones», Τζορτζ Μάρτιν (!), γεγονός που ενδέχεται και να εξηγεί την επιλογή για την «δολοφονία» της πρωταγωνίστριας!