Το να μένεις κολλημένος με ένα franchise που εμφανίστηκε στην μέση της καριέρας σου δεν είναι μόνο καλό. Μπορεί να δημιουργεί μια στενή σχέση με τους fans, μπορεί να γεμίζει την τσέπη σου, αλλά κάποια στιγμή χτυπάει μια καλλιτεχνική φλέβα που θέλει να αναζητήσει κάτι άλλο. Να ξεφύγει. Να δώσεις τόπο σε μια νέα γενιά.
Ο Χιου Τζάκμαν για παράδειγμα πέρασε 8 χρόνια έχοντας ως σταθερά τον Wolverine. Ακόμα κι αν δεν συμμετείχε σε καμία άλλη ταινία, ο ήρωας αυτός ήταν υπεραρκετός για να του εξασφαλίσει συνέχιση προβολής και λεφτά. Με το Logan έδωσε ένα οριστικό τέλος στη σχέση του με τους X-Men. Όταν στο μέλλον βρεθεί ανάγκη να ξαναζήσει ο ήρωας, κάποιος άλλος θα κληθεί να τον αναβιώσει.
Όπως συνέβη στο παρελθόν με τον Spider-Man. Όπως συμβαίνει τώρα με τον Spider-Man. Ο Τομ Χόλαντ έδειξε από την πρώτη στιγμή ότι δουλεύει για να γίνει ο καλύτερος Spidey που είδαμε. Καλύτερος προφανώς από τον Γκάρφιλντ, καλύτερος πιθανώς από τον ΜακΓκουάιρ. Στα 20 του δεν έχει την εδραιωμένη καριέρα που θα του δημιουργούσε κολλήματα ως προς την ταύτιση με τον χαρακτήρα. Με εξαίρεση το Impossible του 2012 και το Heart of The Sea, ο Χόλαντ είναι ένα βιβλίο με γραμμένες τις πρώτες 10 σελίδες. Μπροστάρης σε αυτή τη νέα γενιά.
Ο νεανικός του ενθουσιασμός δείχνει ότι θα δώσει μια άλλη οπτική στον Spider-Man, εναρμονισμένη με τα καινά δαιμόνια που εισήγαγε ο Ράιαν Ρέινολντς ως Deadpool. Η χημεία του με το κοινό είναι ήδη τρομερή και δεν βλέπουμε πως δεν θα κυριαρχεί στα επόμενα 10 χρόνια.
Το φετινό καλοκαίρι σηματοδοτεί το outbreak του ιδίου, αλλά και μερικών ακόμα νεοσσών, που εκκινούν με αξιοσημείωτες κυκλοφορίες τούτο το τρίμηνο. Αυτή είναι μια πολύ ελπιδοφόρα νέα γενιά.
Γκαλ Γκαντότ
Το δικό της μεγάλο step up κάνει και η Ισραηλινή, αν και σε μεγαλύτερη ηλικία από τους υπόλοιπους σε αυτή τη γενιά. Λίγο πριν παρατήσει εντελώς τις προσπάθειες να γίνει ηθοποιός, η Γκαλ είδε την ευκαιρία της Wonder Woman και την άρπαξε. Η ταινία κάνει την Γκαντότ να φαντάζει λες και γεννήθηκε για τον ρόλο. Λες και ήταν πάντοτε εκεί. Η Wonder Woman θα είναι το δικό της πάσο για μεγαλύτερες αξιώσεις και επιτεύγματα στα χρόνια που θα έρθουν. Η ίδια επιδαψίλευσε ένα μεγάλο κομμάτι του μύθου της ταινίας. Ήδη έχει βρεθεί το κόνσεπτ του δεύτερου μέρους, με την Wonder Woman να βρίσκεται στο 1980, στην εποχή του Ψυχρού Πολέμου.
Ελ Φάνινγκ
Η αδερφή της Ντακότα Φάνινγκ είχε την μερίδα του λέοντος όταν ήταν πιο μικρές. Τώρα η Ελ παίρνει κεφάλι στον μαραθώνιο και χτίζει σταδιακά αλλά με ενάργεια, ένα προφίλ που θυμίζει πολύ την Κρίστεν Στιούαρτ στα ξεκινήματα της. Το Gina & Rosa το 2012, το 3 Generations το 2015, αλλά κυρίως το 20th Century Women στο πλάι της σπουδαίας Ανέτ Μπένινγκ θεμελιώνουν πολύ γερές βάσεις για την μόλις 19 ετών Φάνινγκ. Το Beguiled της Σοφία Κόπολα – που πήρε βραβείο σκηνοθεσίας στις Κάννες – ολοκληρώνει τον πρώτο όροφο της θεόρατης πολυκατοικίας που αναμένεται να χτίσει. Αν σκεφτούμε ότι ενσαρκώνει ένα πολύ δυναμικό πρότυπο για τις υπάρχουσες και τις επόμενες γενιές έφηβων κοριτσιών, τότε η Ελ Φάνινγκ έχει όριο της μόνο ό,τι υπάρχει πέρα από τα σύννεφα.
Ράιλι Κίο
Η εγγονή του Έλβις Πρίσλεϊ έχει μπει στο μονοπάτι της διαιώνισης των καλών γονιδίων. Το Girlfriend Experience της έδωσε μια τεράστια ώθηση κι ας είχε συμμετάσχει σε 3 ταινίες την χρονιά πριν την κυκλοφορία της σειράς του Starz. Μία από αυτές μάλιστα το Mad Max. Αυτό που βάζει σφραγίδα στις προσδοκίες μας για εκείνη είναι ο ακαταμάχητος ερωτισμός και η σαγήνη που έχει η φυσιογνωμία της. Κι αυτό χωρίς να το πιέζει. Αυθόρμητο και ειλικρινές. Για πολλές αυτό είναι έλασσον. Στην πραγματικότητα είναι ένα στοιχείο που ανάγει το υποκριτικό της ταλέντο, το εμπλουτίζει διαρρήδην. Στο επερχόμενο Logan Lucky με τους Τσάνινγκ Τέιτουμ, Κάιλο Ρεν και Ντάνιελ Κρεγκ η Ράιλι έχει τον ρόλο του ενδιάμεσου θηλυκού. Το στίγμα που έχει δώσει δεν προβλέπεται να σβήσει ή να μεταβληθεί για τα επόμενα 5-6 χρόνια.
Κιθ Στάνφιλντ
Το βιογραφικό του περιέχει ήδη τέσσερα πολύ σημαντικά πράγματα. Το Straight Outta Compton, μια ταινία της οποίας η ελάχιστη συμμετοχή στις υποψηφιότητες των Όσκαρ του 2016 προκάλεσε αντιδράσεις. Το βραβευμένο Selma το 2014. Το ιδιαίτερο Dope. Τη σειρά Atlanta. Το 2017 τον βρίσκει με το War Machine του Μπραντ Πιτ σε παραγωγή του Netflix και το Death Note που λέγεται ότι θα αφήσει γερό σημάδι στο horror cinema του millenium.
Μάργκαρετ Κουάλι
Έχει το βλέμμα μιας αθώας γοητείας, μιας εκρηκτικά σέξι αφέλειας. Το κορίτσι που μάθαμε για τα καλά μέσα από τη σειρά Leftovers, ως κόρη του Τζάστιν Θερού, και είδαμε ασθενώς στο Palo Alto, έχει μια λομπροζική φυσιογνωμική που την κάνει περιζήτητη σε πιο dark κινηματογραφικά μοτίβα. Το Nice Guys με Κρόου-Γκόσλινγκ δεν ήταν τέτοιο. Το Leftovers και το Palo Alto ήταν. Το Death Note που πρωταγωνιστεί…; Αυτό κι αν είναι. Στα 22 της χρόνια κατέχει ισχυρό έρεισμα στις σκέψεις παραγωγών και σκηνοθετών.
Σοφία Μπουτέγια
Σε αντίθεση με τους προηγούμενους η Σοφία είναι ήδη 35 ετών. Αλλά ο αριθμός δεν έχει καμία σχέση με την συζήτηση. Πρωτίστως, γιατί μιλάμε για μια πολύ σέξι και όμορφη κοπέλα. Δευτερευόντως, γιατί τώρα πετυχαίνει τα βήματα που αφήνουν σημάδι στο έδαφος και δεν τα σκεπάζει ο άνεμος με χώμα και χρόνο. Μετά το Kingsman: Secret Service και το Star Trek Beyond, το 2017 την φέρνει σε θέση μούμιας. Το Mummy όπου κάνει τον ομώνυμο ρόλο, την τοποθετεί δίπλα σε Τομ Κρουζ και Ράσελ Κρόου. Πολλώ δε σε μια ταινία που θα αποτελέσει μια από τις μπλοκμπαστεριές του καλοκαιριού. Με ένα μήνα διαφορά θα βγει στις αίθουσες το Atomic Blonde με την ίδια, τη Σαρλίζ Θερόν, τον Τζέιμς ΜακΑβόι και τον Τζον Γκούντμαν. Εκεί η Μπουτέγια θα κάνει το establishment μιας invictus villainous τύπισσας και δεν ξέρω πως δεν θα σταμπαριστεί στην αντίληψη του ανδρικού κοινού.