πλανήτης
Βρείτε μας στο

Το τρίτο μέρος του «Ο Πλανήτης των Πιθήκων» είναι αναμφίβολα και το καλύτερο όλων. Οι ψυχολογικές προεκτάσεις που τίθενται στην Σύγκρουση είναι σημαντικές γι΄αυτό. Αυτή είναι η μία σημαντική πρεμιέρα της εβδομάδας. Η άλλη είναι το ισπανικό El Bar, ενώ υπάρχουν άλλες δύο ταινίες που δεν έχουν κάτι το ιδιαίτερο να προσδώσουν.

Ο Πλανήτης Των Πιθήκων: Η Σύγκρουση (War for the Planet of the Apes)

Επιστημονικής Φαντασίας-Περιπέτεια/ 2017/ 142′

Σκηνοθεσία: Ματ Ριβς

Με τους: Γούντι Χάρελσον, Άντι Σέρκις, Τζούντι Γκριρ, Στιβ Ζαν

Αυτή η νέα αφήγηση που φέρνει ο Πλανήτης των Πιθήκων είναι μάλλον η καλύτερη που έχουμε δει ως σήμερα. Υποβοηθούμενη από τις σύγχρονες δυνατότητες και από την ενισχυμένη μυθοπλασία σε επίπεδο απόδοσης ιστοριών, ο Πλανήτης των Πιθήκων: Η Σύγκρουση είναι άλλο ένα μεγάλο καλοκαιρινό blockbuster.

Ο Caesar και οι πίθηκοι του προσπαθούν να επιβιώσουν σε έναν κόσμο όπου ένας αδίστακτος στρατηγός των ανθρώπων έχει βαλθεί να τους εξαφανίσει. Υπό την απώλεια πολλών του είδους του, ο Caesar θα σταθεί απέναντι σε μια σκληρή αντανάκλαση του εαυτού του. Και θα κληθεί να την σκοτώσει. Ή να σκοτωθεί. Σε αυτή την τρίτη ταινία, ο Ματ Ριβς σκύβει σεναριακά σε πιο εσωτερικές διαμάχες. Η Σύγκρουση που λέει ο τίτλος δεν αφορά την σύγκρουση ανθρώπων και πιθήκων. Αφορά τη σύγκρουση του καθενός με τον εαυτό του και με το παρελθόν του. Ο Caesar καλείται να οδηγήσει το είδος του σε μια μετάβαση. Σε ένα πέρασμα προς έναν νέο κόσμο. Επίσης, ο Ριβς εστιάζει πολύ στην τοξικότητα των όπλων και της ανθρωπότητας, κάτι που κάνει την μεγαλύτερη σε διάρκεια ταινία στον Πλανήτη των Πιθήκων να είναι μεγάλη και σε βάθος.

Σφήνωσαν τα πόδια στο χειριστήριο: Το θαύμα της πτήσης BA5390 που ο πιλότος κρεμόταν 20' στο κενό (Pics)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Σφήνωσαν τα πόδια στο χειριστήριο: Το θαύμα της πτήσης BA5390 που ο πιλότος κρεμόταν 20′ στο κενό (Pics)

Βρε καλώς τους! (À bras ouverts)

Κωμωδία/ 2017/ 92′

Σκηνοθέτης: Φιλίπ Ντε Σοβερόν

Με τους: Κριστιάν Κλαβιέ, Άρι Αμπιτάν, Έλσα Ζίλμπερσταϊν

Ένας γνωστός διανοούμενος με αριστερές πεποιθήσεις  υποστηρίζει την ανάγκη να προσφέρουμε άσυλο σε όσους το χρειάζονται. Όταν στριμώχνεται σε ένα talkshow από τον παρουσιαστή για το πρόβλημα των ρομά, δέχεται μια πρόκληση. Να ανοίξει το σπίτι του και να τους φιλοξενήσει.

Ο Κύκλος (The Circle)

Θρίλερ-Επιστημονικής Φαντασίας/ 2017/ 110′

Σκηνοθεσία: Τζέιμς Πόνσολντ

Με τους: Τομ Χανκς, Έμμα Γουότσον, Τζον Μποτέγκα, Μπιλ Πάξτον

Βασισμένο στο δυστοπικό και καταπληκτικό βιβλίο του Ντέιβ Έγκερς με τον ομώνυμο τίτλο, η ταινία επιχειρεί να κάνει μια προσέγγιση στον κόσμο του συγγραφέα. Ο Κύκλος είναι ένας παγκόσμιος κολοσσός. Μέσα από αυτόν κινούνται τα πάντα. Το χρήμα, το marketing, το franchising, οι ανθρώπινες σχέσεις. Η παραλληλία με το Facebook γίνεται εμφανής. Μόνο που αυτό το βιβλίο γράφτηκε το 2013. Διείδε δηλαδή όσα θα γινόταν η πλατφόρμα.

Σε αυτόν τον κόσμο η Μέι Χόλαντ, μια ελπιδοφόρα νέα και αισιόδοξη, θα πιάσει δουλειά στον Κύκλο. Στην αρχή όλα θα φαίνονται ρόδινα. Ο Κύκλος έχει τη δύναμη να απαθανατίσει κάθε γωνιά του πλανήτη. Έχει την δύναμη να ορίσει την πολιτική.

Όταν όμως η Μέι δει ότι είναι υποχρεωμένη να αναπτύσσει σχέσεις με κάθε άγνωστο που τυχαίνει να μοιράζονται ένα κοινό ενδιαφέρον όπως η γιόγκα, όταν δει ότι αν δεν μοιράζεται τα συναισθήματα, τις σκέψεις, τις πράξεις της μέσα από το προφίλ της στον Κύκλο, αν δεν πιάσει έναν αριθμό ακόλουθων και δεν έχει μια απόλυτα άμεση ανταπόκριση προς τους πελάτες, τότε θα καταλάβει τι βοηθάει να αναπτυχθεί. Ένας περίεργος άντρας που κυκλοφορεί στην εταιρεία την προσεγγίζει. Ο πρώην της που οι γονείς της τον θεωρούν γιο τους το ίδιο. Ο μεν πρώτος για να την οδηγήσει με μυστήριο στην αλήθεια. Ο δεύτερος για να την ταρακουνήσει. Η Μέι θα αντιληφθεί μέσα από αυτούς ότι πολύ δύσκολα μπορείς να βγεις από τον Κύκλο!

Η πρόταση της εβδομάδας: Το Μπαρ (El Bar) 

Θρίλερ-Κωμωδία/ 2017/ 102′

Σκηνοθεσία: Άλεξ ντε λα Ιγκλέσια

Με τους: Μπλάνκα Σουάρες, Μάριο Κασας, Τερέλε Πάβεζ

Μια πλειάδα από συνηθισμένες καθημερινές φιγούρες κάθονται στο μπαρ. Μιλούν, ανταλλάσουν φαγητό, τσακώνονται, γελάνε. Μέχρι που ένας από αυτούς βγαίνει από το μπαρ και πυροβολείται. Και μετά πυροβολείται κι άλλος έξω από το μπαρ. Τότε καταλαβαίνουν ότι είναι αναγκασμένοι να παραμείνουν κλειστοί στο μπαρ μέχρι να επέμβει η αστυνομία. Μόνο που η αστυνομία δεν εμφανίζεται. Και κανείς δεν αναζητά αν υπάρχει ελεύθερος σκοπευτής.

Η πλατεία παραμένει επικίνδυνα άδεια και τα τηλέφωνα δεν έχουν σήμα. Μέσα στον πανικό, παρατηρούν ότι κάποιος μετακίνησε τα πτώματα. Η φαντασία τους θα οργιάσει μέχρι να καταλήξουν στην σύλληψη μιας τρελής ιδέας. Κι αν ο κίνδυνος βρίσκεται μέσα στο μπαρ; Κι αν ο στόχος είναι να παραμείνουν μέσα; Ο Άλεξ Ντε Λα Ιγκλέσια στην καλύτερη ταινία της καριέρας του κάνει ένα έργο που από την κορφή ως τα νύχια μυρίζει Μπουνιουέλ και Angel Extreminador.