«Ιππότης της Ασφάλτου»: 4 λεπτομέρειες του θρυλικού ΚΙΤΤ που σίγουρα δεν γνώριζες
Βρείτε μας στο

Ο «Ιππότης της Ασφάλτου» είναι ένα ιστορικό σίριαλ. Μπορεί οι νεότεροι ν’ ανασηκώνουν απλά τους ώμους στο άκουσμα του τίτλου της σειράς, όμως όσοι έχουν γεννηθεί στη δεκαετία του 1980 ή και πιο… πίσω, ξέρουν πως είναι ένα από τα μεγαλύτερα παιδικά μας κολλήματα.

Δεν θα ήταν υπερβολή να ειπωθεί πως ο ΚΙΤΤ (Knight Industries Two Thousand) αποτέλεσε το δημοφιλέστερο αμάξι της δεκαετίας του ’80. Και πως θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, άλλωστε; Ένα αμάξι που μιλούσε και σκεφτόταν σαν άνθρωπος, ένα αμάξι που μπορούσε να κινηθεί κατά βούληση, χωρίς καν οδηγό- απλά με την σκέψη! Πόσο πιο κουλ;

Φυσικά, ο KITT είχε έναν οδηγό. Για την ακρίβεια, έναν συνεργάτη. Τον Μάικλ Νάιτ, έναν πρώην αστυνομικό που κλήθηκε να πατάξει το έγκλημα σε συνεργασία με τον ΚΙΤΤ. Από το 1982 και για τέσσερα χρόνια, το εν λόγω σίριαλ έκανε θραύση.

Και πλέον… επιστρέφει!

Τσιμπηθείτε όσο θέλετε, αλλά δεν ονειρεύεστε: μέσα στο 2019, ο υπεραγαπημένος «Ιππότης της Ασφάλτου» θα ντεμπουτάρει (ξανά) στις μικρές οθόνες (το πρότζεκτ βρίσκεται σε in progress διαδικασία) και με αφορμή την μεγάλη επιστροφή του επιχειρούμε μια… κατάδυση στις λεπτομέρειες που έχτισαν τον μύθο του. Διότι, ως γνωστόν, οι μύθοι χτίζονται από τις λεπτομέρειες!

«Ιππότης της Ασφάλτου»: 4 λεπτομέρειες του θρυλικού ΚΙΤΤ που σίγουρα δεν γνώριζες

Λεπτομέρεια 1: Η έμπνευση για τον KITT ήταν ένας… χιμπατζής!

Το 1979 στην αμερικάνικη τηλεόραση παιζόταν ένα αστυνομικό σήριαλ με πρωταγωνιστή έναν φορτηγατζή που με το κατοικίδιό του, έναν χιμπατζή, προσπαθούσαν να αποκαλύψουν διεφθαρμένους αξιωματούχους και να επιβάλουν την τάξη! Το σήριαλ δεν τα πήγαινε και τόσο καλά και οι υπεύθυνοι του NBC σκαρφίστηκαν έναν «μετασχηματισμό» της βασικής του υπόθεσης.

Άφησε άναυδη ως και την ίδια τη Mercedes: Το ταξί-«σκυλί» του Σαλονικιού οδηγού που «κατάπιε» 4,6 εκατ. χιλιόμετρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Άφησε άναυδη ως και την ίδια τη Mercedes: Το ταξί-«σκυλί» του Σαλονικιού οδηγού που «κατάπιε» 4,6 εκατ. χιλιόμετρα

Η λογική ενός «μοναχικού καβαλάρη», ο οποίος δεν θα ζούσε στην άγρια δύση αλλά στη σύγχρονη εποχή παρέμεινε, αλλά προστέθηκε και μια sci-fi πινελιά καθώς ο χιμπατζής αντικαταστάθηκε επί τοις ουσίας από ένα αμάξι με τεχνητή νοημοσύνη.

«Ιππότης της Ασφάλτου»: 4 λεπτομέρειες του θρυλικού ΚΙΤΤ που σίγουρα δεν γνώριζες

Λεπτομέρεια 2: Ο πρωταγωνιστής δεν ήταν καν ηθοποιός!

Ο Ντέιβιντ Χάσελχοφ έκανε μια μεγάλη καριέρα στην υποκριτική και εκτός από αυτό το σήριαλ συνέδεσε το όνομα του και με το Baywatch. Ωστόσο, πριν παίξει στον «Ιππότη της Ασφάλτου», δεν ήταν ηθοποιός!

Ο Χάσελχοφ ήταν ένας μουσικός που πάλευε να κάνει καριέρα στον χώρο της μουσικής βιομηχανίας, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Όταν στα 30 δέχθηκε να πάρει τον ρόλο στον «Ιππότη της Ασφάλτου» δεν είχε ούτε καν μια στοιχειώδη επαφή με την υποκριτική. Φυσικά, μετά την επιτυχία του KITT αυτό άλλαξε για τα καλά.

«Ιππότης της Ασφάλτου»: 4 λεπτομέρειες του θρυλικού ΚΙΤΤ που σίγουρα δεν γνώριζες

Λεπτομέρεια 3: Ο ΚΙΤΤ δεν ήταν απλά ένα… αμάξι!

Για τον… ρόλο του ΚΙΤΤ επιλέχθηκε ένα σπορ αυτοκίνητο της Pontiac Trans-Am, που έκανε 18 χιλιάδες δολάρια εκείνη την περίοδο. Πλέον, η σημερινή του αξία υπολογίζεται στις 245 χιλιάδες δολάρια! Αυτό όμως είναι μάλλον αναμενόμενο αν αναλογιστεί κανείς πως στο μεσοδιάστημα το αμάξι έγινε φίρμα.

Είναι χαρακτηριστικό πως στα τέσσερα χρόνια που παιζόταν η σειρά «πρωταγωνίστησαν» συνολικά 23 αυτοκίνητα της Pontiac, εκ των οποίων μόλις τα δύο χρησιμοποιήθηκαν για τα άλματα.

Λεπτομέρεια 4: Η «φωνή» του ΚΙΤΤ δεν συναντήθηκε ποτέ με τους παραγωγούς!

Μοιάζει παράδοξο αλλά είναι αλήθεια: ο ηθοποιός Γουίλιαμ Ντάνιελς που δάνειζε την φωνή του στο διάσημο αμάξι δεν είχε βρεθεί ποτέ στα γυρίσματα της ταινίας.

Λόγω μιας… ανεξήγητης μυστικοπάθειας, ο Ντάνιελς όχι μόνο δεν είχε συναντηθεί ποτέ με τους ηθοποιούς και τον παραγωγό αλλά επίσης, είχε ζητήσει να μην μπει το όνομά του στους τίτλους της σειράς! Πέρασαν χρόνια πριν γίνει γνωστό το όνομά του!

Γι’ αυτό, λοιπόν, μην το σκέφτεστε: ακόμα κι αν η ταυτότητά σας γράφει ως έτος γέννησης από το 2000 και μετά, μιμηθείτε τους 35άρηδες και προσδεθείτε. Ο ΚΙΤΤ ετοιμάζεται για το μεγάλο του άλμα (αρκεί να μην αλλάξει κάτι τελευταία στιγμή, γιατί ήδη κάτι τέτοιο ψιθυρίζεται). Αλήθεια, ποιος δε θα ήθελε να «πετάξει» μαζί του;