American Made
Βρείτε μας στο

Με έναν Τομ Κρουζ βγαλμένο από τα παλιά στο American Made, ένα αρκετά καλό θρίλερ, μια αμφιλεγόμενη ταινία και ένα περίεργα καθηλωτικό δράμα από το 2015 μας φέρνουν οι πρεμιέρες της εβδομάδας.

American Made

2017/ Δράσης

Σκηνοθεσία: Νταγκ Λάιμαν

Με τους: Τομ Κρουζ, Κάλεμπ Λάντρι Τζόουνς, Ντόμναλ Γκλίζον, Τζέσε Πλέμονς, Σάρα Ράιτ

Έχουμε πει και στο παρελθόν ότι ο Τομ Κρουζ είναι ένας από τους πιο τίμιους τύπους στο Χόλιγουντ. Ξέρεις ότι δεν θα σε ξετρελάνει με κάποια ερμηνεία του. Ξέρεις όμως ότι οι ταινίες που συμμετέχει και φτιάχνει δεν θα πέσουν ποτέ κάτω από τον πήχη. Κάτι τέτοιο συμβαίνει και με το American Made. Για την ακρίβεια το American Made έρχεται να σβήσει την αποτυχία του The Mummy και να υπενθυμίσει τι είναι ικανός να κάνει. Εδώ έχει τον ρόλο του Μπάρι Σιλ, ενός πρώην πιλότου, που η CIA του αναθέτει μια αποστολή στην Κολομβία.

Εκεί όμως ο Σιλ θα μπλεχτεί στα δίχτυα του καρτέλ του Μεδεγίν και θα βρεθεί να δουλεύει για τον Πάμπλο Εσκομπάρ. Υπό τις οδηγίες του Νταγκ Λάιμαν, με τον οποίο συνεργάστηκαν και στο πολύ καλό Edge of Tomorrow, ο Τομ Κρουζ δίνει μια σχεδόν άρτια ερμηνεία, υποδυόμενος μια περσόνα που σπάει λίγο το alpha-male προφίλ που έχει.  Αξίζει να πούμε ότι το American Made βασίζεται στην πραγματική ιστορία του πιλότου Μπάρι Σιλ .

Δηλαδή τώρα αυτό το χάρηκαν οι οπαδοί της Ρεάλ Μαδρίτης;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Δηλαδή τώρα αυτό το χάρηκαν οι οπαδοί της Ρεάλ Μαδρίτης;

Ντιτρόιτ: Μια οργισμένη πόλη (Detroit)

2017/ Αστυνομική-Δράμα/ 143′

Σκηνοθεσία: Κάθριν Μπίγκελοου

Με τους: Τζον Μπογιέγκα, Άντονι Μακί, Άλτζι Σμιθ, Τζον Κρασίνσκι, Ουίλ Πόλτερ, Χάνα Μάρεϊ, Τζακ Ρέινορ, Κέιτλιν Ντέβερ

Το Detroit είναι μια ταινία που έχει ξεσηκώσει μεγάλη κουβέντα για το αν η αναπαράσταση των αληθινών γεγονότων του 1967 είναι πιστή ή ξεφεύγει και δημιουργεί λάθος εντυπώσεις. Πολλοί κατηγορούν την Μπίγκελοου και τον σεναριογράφο Μαρκ Μπόουλ ότι άφησαν εκτός σημαντικά κομμάτια της πραγματικότητας. Η απομόνωση τους οδηγεί σε μια μη αντίληψη επί της ουσίας για την δράση των μαύρων στο Motown εκείνη την περίοδο. Τον ακτιβισμό τους, την δράση τους απέναντι στο αστυνομικό κατεστημένο που σκότωσε 3 αθώους φοιτητές. Παρά το γεγονός ότι πρωταγωνιστούν μαύροι ηθοποιοί, το Detroit μοιάζει να περιθωριοποιεί την μαύρη κοινότητα.

Η ταινία πραγματεύεται τα όσα συνέβησαν το πρωί της Κυριακής, την 23η Ιουλίου του 1967. Τότε, μια ομάδα αστυνομικών μπούκαρε σε ένα παράνομο μπαρ στην 12η Οδό, βρήκε 82 Αφροαμερικάνους και τους συνέλαβε. Όταν άρχισαν να βγαίνουν έξω, είδαν ένα πλήθος χιλιάδων να έχει περικυκλώσει το μαγαζί. Ένας νεαρός πέταξε ένα μπουκάλι σε αστυνομικό. Και κάπου εκεί ξεκίνησε μια πενθήμερη οδομαχία που οδήγησε στην παρέμβαση του κυβερνήτη του Μίσιγκαν Τζορτζ Ρόμνι, αλλά και του Προέδρου Λίντον Τζόνσον. Στο τέλος των διαδηλώσεων και της δεύτερης πιο ιστορικής επανάστασης στις ΗΠΑ, υπήρχαν 43 νεκροί, πάνω από 1.100 τραυματίες, περίπου 7.000 συλληφθέντες και 2.000 κατεστραμμένα κτήρια.

Επιστροφή στη Βουργουνδία (Ce qui nous lie)

2016/ Κωμωδία/ 113′

Σκηνοθεσία: Σεντρίκ Κλαπίς

Με τους: Πίο Μαρμάι, Άνα Ζιραρντό, Φρανσουά Σιβίλ, Ζαν Μαρκ Ρουλό, Μαρία Βαλβέρδε, Γιαμέ Κουτίρ

Τρία αδέρφια, ένας άρρωστος πατέρας, ένα οινοποιείο. Ο Ζαν, ο μεγάλος αδερφός, έφυγε πριν 10 χρόνια από τη Βουργουνδία και έφτιαξε δικό του οινοποιείο στην Αυστραλία. Η Ζουλιέτ έμεινε στην οικογενειακή επιχείρηση. Κάπως εγκλωβισμένη θα μπορούσες να πεις. Ο Ζερεμί παντρεύτηκε την κόρη του μεγαλύτερου οινοποιού της περιοχής και συμβάλλει στην δική του επιχείρηση. Η αρρώστια του πατέρα τους θα φέρει όλα τα αδέρφια ξανά στο σπίτι. Με την ανάγκη να βρουν και πάλι κώδικες επικοινωνίας, να ξεπεράσουν τον ανταγωνισμό και όλα όσα κατηγορούν ο ένας στον άλλον. Κυρίως η Ζουλιέτ στον Ζαν. Στην πορεία εμφανίζεται και ένα χρέος στην εφορία, ύψους 550.000 ευρώ που πρέπει να βρουν τρόπο να το πληρώσουν.

Έρχεται τη Νύχτα (It Comes At Night)

2017/ Τρόμου/ 91′

Σκηνοθεσία: Τρέι Έντουαρντ Σουλτς

Με τους: Τζόελ Έτζερτον, Κρίστοφερ Άμποτ, Καρμέν Ετζόγκο, Ράιλι Κίο, Κέλβιν Χάρισον Τζ.

Σε έναν μετα-αποκαλυπτικό κόσμο, οι άνθρωποι που έχουν μείνει ζωντανοί είναι λίγοι. Τα μέρη για να κρυφτούν επίσης. Δύο οικογένειες καλούνται να συζήσουν και να συμμαχήσουν απέναντι στο κακό. Ένα κακό που είναι άγνωστο και πιστεύουν ότι προέρχεται απ΄έξω. Μόνο που το κακό βρίσκεται μέσα στο σπίτι. Και μέχρι να το πάρουν χαμπάρι, τα πράγματα θα φαντάζουν μη αναστρέψιμα.

Αυτή η γη είναι δική μας (Chez nous)

2017/ Δράμα/ 117′

Σκηνοθεσία: Λουκά Μπελβό

Με τους: Εμιλί Ντεκέν, Αντρέ Ντισολιέ, Γκιγιόμ Γκουί

Ο Λούκα Μπελβό πραγματοποιεί μια πολιτική κριτική, έναν στοχασμό για όσα συμβαίνουν στην λεπενική Γαλλία. Φυσικά η ΛεΠεν δεν είναι ηγέτης. Είναι όμως μια τρομακτική μειοψηφία. Εδώ βλέπουμε την ιστορία μιας νοσοκόμας που δεν ασχολείται με την πολιτική. Δεν υποστηρίζει κανέναν. Όταν την προσεγγίσουν άτομα από την ακροδεξιά, θα εισχωρήσει στην ιδεολογία και θα αφήσει τον ρατσισμό να την κερδίσει. Με έναν απ΄αυτούς θα ερωτευτούν. Ο έρωτας θα μακιγιάρει και θα ωραιοποιήσει τις τοποθετήσεις του, με αποτέλεσμα να γοητευτεί σε τέτοιο βαθμό, ώστε να έρθει σε ρήξη με όλους τους ανθρώπους της.

Οι Πρώην (Les ex)

2017/ Κωμωδία/ 84′

Σκηνοθεσία: Μορίς Μπαρτελεμi

Με τους: Ζαν Πολ Ρουβέ, Πατρίκ Τσεσνέ, Αρνό Ντικρέ, Στεφί Σελμά

Μια ιδιαίτερη γαλλική κωμωδία για την αδυναμία των ανθρώπων να αποβάλλουν τους πρώην από τη ζωή τους. Όχι γιατί δεν θέλουν. Αλλά γιατί η ζωή δεν θέλει. Πώς αλλιώς να το πεις, όταν για παράδειγμα πας να παντρευτείς τον άνθρωπο σου και ο ιερέας που πετυχαίνεις είναι πρώην σου; Ή όταν έχεις μείνει με τον σκύλο που αγοράσατε μαζί με την πρώην σου;

Η πρόταση της εβδομάδας: Paulina (La patota)

2015/ Δράμα-Θρίλερ/ 103′

Σκηνοθεσία: Σαντιάγο Μίτρε

Με τους: Ντολόρες Φόνζι, Εστέμπαν Λαμόθ, Όσκαρ Μαρτίνεζ

Reboot της ταινίας του 1960, το La Patota καταπιάνεται με μια σκληρή πραγματικότητα, την οποία αποδίδει με θριλερική μορφή. Η Παουλίνα είναι μια γυναίκα που έχει ζήσει βιασμό από μια συμμορία. Λίγο καιρό μετά το συμβάν προσπαθεί να επανέλθει όσο μπορεί στην ζωή της. Επιστρέφει λοιπόν στο χωριό της για να διδάξει, μιας και είναι δασκάλα. Μόνο που οι υπόλοιποι κάτοικοι και οι γονείς των παιδιών δεν θα την δεχτούν πολύ ευχάριστα. Θα την αντιμετωπίσουν σα να φταίει αυτή για ό,τι της συνέβη. Ο σκηνοθέτης Σαντιάγο Μίτρε δίνει με έναν αριστουργηματικά ωμό τρόπο την αντίδραση μικρόνοων ανθρώπων σε ένα τέτοιο γεγονός.