ragnarok
Βρείτε μας στο

Εβδομάδα Γιώργου Λάνθιμου θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αυτή που ξεκινάει στις κινηματογραφικές αίθουσες, αφού το Killing of A Sacred Deer κυκλοφορεί ύστερα από 5 περίπου μήνες τρομερής σπέκουλας και αντιθετικών απόψεων. Εκτός από τον Έλληνα σκηνοθέτη, έχουμε και το Ragnarok. Όχι την πραγματική Ημέρα Κρίσης σύμφωνα με τη σκανδιναβική μυθολογία. Αλλά την τρίτη ταινία Thor.

Thor 3: Ragnarok

2017/ Επιστημονική Φαντασία/ 130′

Σκηνοθεσία: Τάικα Γουατίτι

Με τους: Κρις Χέμσγουορθ, Άντονι Χόπκινς, Κέιτ Μπλάνσετ,, Τζεφ Γκόλντμπλαμ, Μαρκ Ραφάλο, Ίντρις Έλμπα, Μπένεκτικ Κάμπερμπατς, Τοντ Χίντλστον

Θυμήσου τα δύο πρώτα Thor. Σου άφησε κανένα ιδιαίτερες εντυπώσεις; Βγήκες από την αίθουσα και είπες «απίστευτη απόδοση»; Απαντώ εγώ για σένα. Όχι. Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί με τίποτα με το Ragnarok. Αφενός η Marvel έχει πια ωριμάσει σε επίπεδο ιδεών σε σχέση με το 2013, αφετέρου έχει ήδη πάρει το μάθημα της με το Civil War. Το κοινό διψάει για crossed mythologies και η σύμπραξη Thor με τον Hulk παρέα με μερικά νέα φιντάνια, δίνει στο έργο που σκηνοθετεί ο Νεοζηλανδός Ταΐκα Γουατίτι το uberness του πρωτομάστορα Captain America.

Στο Ragnarok έχουμε τον Thor και τον Hulk να πρέπει να παλέψουν μεταξύ τους, καθώς ο πρώτος έχει παγιδευτεί στην άλλη πλευρά του σύμπαντος. Την ίδια στιγμή η Hela, μια παντοδύναμη villain, ετοιμάζεται να επαναφέρει το βασίλειο της Άσγκαρντ στην πλήρη δόξα του, αλλά αυτή τη φορά με παντελώς σκοτεινά και δολοφονικά κίνητρα. Η Hela είναι η χαμένη αδελφή του Thor που στο Ragnarok επιστρέφει ως μισή αδερφή/ μισή τέρας που βγαίνουν από το κεφάλι της κάτι περίεργα πράγματα. Ο Thor θα σταθεί απέναντι της παρέα με τον πάλαι ποτέ εχθρό του, τον αδερφό του Loki, με τον Hulk φυσικά, αλλά και με τον Dr. Strange να τείνει χείρα βοηθείας.

Πατάς το Play και σε ταξιδεύει: Το Νο1 του Netflix είναι ό,τι πιο ικανοποιητικό θα δεις σήμερα (Vid)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Πατάς το Play και σε ταξιδεύει: Το Νο1 του Netflix είναι ό,τι πιο ικανοποιητικό θα δεις σήμερα (Vid)

Ο θάνατος του ιερού ελαφιού (The Killing of a Sacred Deer)

2017/ Ψυχολογικό θρίλερ/ 109′

Σκηνοθεσία: Γιώργος Λάνθιμος

Με τους: Νικόλ Κίντμαν, Κόλιν Φάρελ, Αλίσια Σίλβερστοουν, Μπάρι Κέογκαν, Ράφι Κάσιντι

Από τον περασμένο Μάιο ο Λάνθιμος έχει ξεσηκώσει πλήθη κοινού και κριτικών. Το Killing of A Sacred Deer είναι μια ταινία που ή την λατρεύεις και την αγκαλιάζεις με εκστατικό φόβο ή την απεχθάνεσαι. Κράτα αυτό από δω και πήγαινε να διαβάσεις τα υπόλοιπα στην κριτική του Δήμου.

Success Story

2017/ Κωμωδία

Σκηνοθεσία: Νίκος Περάκης 

Με τους: Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Φιόνα Γεωργιάδη, Πάνος Μουζουράκης, Τόνια Σωτηροπούλου, Τζένη Θεωνά, Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης, Ευγενία Σαμαρά, Βάσω Καβαλιεράτου, Αννίτα Κούλη

Ο Νίκος Περάκης επιστρέφει με τις δικές του μανιέρες και σενάρια που έχει αποδείξει πως ξέρει να τα χειρίζεται άριστα. Ο Παναγής Πανδώρας είναι ένας αδυσώπητος και εύπορος ψυχίατρος. Η Τζορτζίνα Τσελέπη είναι άνεργη ηθοποιός, κόρη μικροαστών καλλιτεχνών, όμορφη και αποφασισμένη να πετύχει. Οι δυο τους ερωτεύονται παράφορα ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται, μιας και οι διαφορές της κοινωνικής τους καταγωγής θα φέρουν στην επιφάνεια άλλα κίνητρα. Η Τζορτζίνα, στην προσπάθειά της να ταιριάξει στο περιβάλλον του Παναγή, απαρνιέται τον εαυτό της. Το δημιουργικό της αδιέξοδο, σε συνδυασμό με μια δύσκολη εγκυμοσύνη, την μεταμορφώνουν, καθώς συνειδητοποιεί πως τίποτα δεν είναι όπως το φαντάστηκε στο γάμο της.

 

Ελεγεία Υπανάπτυξης (Elegy of Underdevelopment)

2017/ Ντοκιμαντέρ του Σπύρου Τέσκου

«Στόχος του ντοκιμαντέρ, δεν είναι να παρουσιάσει τις πολυδαίδαλες αποφάσεις που συνέτειναν στο κλείσιμο των κυριότερων ελληνικών βιομηχανιών, και την αποβιομηχάνιση μιας χώρας αλλά να δει και να συγκρίνει μέσα από τις αφηγήσεις των εργαζομένων, την ίδια την ζωή τους μέσα στην Ελλάδα της κρίσης. Έτσι μόνο οι εικόνες και τα αντικείμενα της καταστροφής και της ερημιάς, μπορούν να δώσουν μία αλληγορική εικόνα της σημερινής πραγματικότητας». Ο Σπύρος Τέσκος, μαζί με την κινηματογραφική ομάδα Κερατσινίου (Νίκη Αράπη, Γιώργος Γκαμήλης, Δημήτρης Μανούσος, Τάσος Μηλιαρέσης, Πέτρος Χαλαρης ) επιχειρούν να αποτυπώσουν απλώς μαρτυρίες. Δεν θέλουν να αναζητήσουν αιτίες και αιτιατά. Θέλουν μόνο να αφήσουν τις φωνές των ανθρώπων να πάρουν θέση. Οι εργαζόμενοι στην βιομηχανία λιπασμάτων στη Δραπετσώνα επιστρέφουν στο μέρος που εναπόθεσαν τους κόπους και τα κουράγια τους.