Ο πιο εκνευριστικός ήρωας σε ελληνική σειρά δεν είναι ο υποχθόνιος, το σκληρό καρύδι, ο κακιασμένος, ο επικίνδυνος κτλ. Είναι αυτός που έχει ένα χαρακτηριστικό, το οποίο στο άκουσμα φαντάζει θετικό. Πάνω του όμως είναι ακατανόητα ανυπόφορο. Γι΄αυτό και η λίστα θα σε εκπλήξει ευθύς εξ αρχής.
Ο Αχιλλέας από τα Εγκλήματα : Μπορεί όλοι οι ήρωες της σειράς να έμειναν αλησμόνητοι, αλλά ο Αχιλλέας είχε αυτή την μαλθακότητα που έσπαγε νεύρα. Αν και είχε αρκετές ξεκαρδιστικές στιγμές, περισσότερο ήθελες να κοπανήσεις την αφέλεια του, παρά να του συμπαρασταθείς για το κέρατο που του έριχνε η Φλώρα.
Η Ζουμπουλία από το Παρά 5 : Ζουμπουλία… ΡΑΦΤΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ! Έξυπνα στοιχεία το «ιιιιι» και η χωριατοσύνη που της έδωσε ο Καπουτζίδης, όμως αυτή η γκαρίδα και η κυριολεκτική βλακεία που είχε δεν παλευόσαντο όπως θα έλεγαν και οι Χατζηφραγκέτα. Αφήστε δε που προκαλούσε εμπόδια σε κάθε σχέδιο της παρέας. Αεισαπέρα μαρή!
Η Ιφιγένεια από το Άκρως Οικογενειακόν : Ναι, ξέρουμε ότι είναι ένα παιδάκι. Κατά βάθος όλα τα παιδάκια είναι εκνευριστικά. Ακόμα και για τους γονείς τους. Μην κοιτάτε που το κρατάνε μέσα τους. Η Ιφιγένεια σε έφερνε στο αμήν, τόσο ώστε να επισκιάζει την εξίσου εκνευριστική γιαγιά Μπέμπα.
Η Κατακουζήνα/ Η Ελένεθ Βλαχάκοου : Ο Μάκης Ρηγάτος συνεισέφερε στο poll λέγοντας τον Κωνσταντίνο Κατακουζηνό. Αυτό με βρίσκει κάθετα αντίθετο και για την κόντρα βάζω στην κουβέντα την Ελένη Βλαχάκη, μια τύπισσα που αν το καλοσκεφτείτε παρασιτούσε εις βάρος άλλων, με όπλο το υποτιθέμενο sex appeal της.
Ο Λαζάρου από τις Σαββατογεννημένες : Σε μια τάξη γεμάτη ακατέργαστα διαμάντια με προεξέχουσα μορφή αυτή του Κρασσά, ο Λαζάρου εκνευρίζει γιατί μας φέρνει θύμησες από εκείνον τον πολύ φλώρο συμμαθητή, που δεν ήταν καν καλός στα μαθήματα για να τον φθονεί κάποιος. Παρίστανε κάτι που δεν ήταν.
Ράνια ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ : Οκ, οι Singles είναι μία από τις ελάχιστες πολύ καλές σειρές της περασμένης δεκαετίας. Είχε την Λίλα που έπαιζε η Σάννυ Χατζηαργύρη, άκρως σέξι κοπέλα, είχε τον Περιστερόπουλο, τον ρομαντικό κι έξυπνο Λαγουδάκη κτλ. Είχε και τη Ράνια που ναι μεν έβγαζε την πλάκα της ως εξτραβαγκάντσα χαρακτήρας, ώρες ώρες δε η φωνή της έπιανε ντεσιμπέλ και ήθελες να την τραβήξεις από την αφάνα και να της βάλεις σελοτέιπ στο στόμα.
Βρε Αία, βρε Αία : Ο Αίαντας βρέθηκε σε λάθος συγκυρία και η Κουντουράτου τον εκμεταλλεύτηκε για να είμαστε ειλικρινείς. Για ένα διάστημα μάλιστα ήταν και άκρως συμπαθής. Η γραμμή από την συμπάθεια στον εκνευρισμό είναι πολύ λεπτή και για τον Αίαντα ήταν piece of cake να την περάσει.
Ο Λουκάς από το Ντόλτσε Βίτα : Ίσως εδώ ο όρος «εκνευριστικός» να διακρίνεται από μια υπερβολή. Ο Λουκάς ήταν ένας έμπιστος συνεργάτης, έτρεχε στην ουσία την εταιρεία και καλοσυνάτος. Ένα τεράστιο «Αλλά» τον περιβάλλει. Το ότι έβγαζε τη στόφα του τυπικού, του by the book, του υποτακτικά διεκπεραιωτικού, έκανε άσχημο γκελ στην αντιμετώπιση σου προς το πρόσωπο του.
Όλο το καστ του Εμείς κι Εμείς : Τη εξαιρέσει της Νατάσσας Μανίσαλη, όλοι οι αποδέλοιποι άγγιζαν τα όρια του ανυπόφορου. Πρέπει να είναι το μοναδικό δείγμα τόσο πετυχημένης σειράς που είχε τόσο αντιπαθητικές σε βαθμό εκνευρισμού αναπαραστάσεις καθημερινών ανθρώπων.
Ο κύριος Μάνος : Στο Κάτι Τρέχει με τους Δίπλα υπήρχε ο τιτάνιος ρόλος του Θανάση Καλημέρη, η Ματσούκα και το αδιάφορο ζευγάρι. Ο ζωγράφος κύριος Μάνος δεν ήταν απλώς αυτό. Ήταν τόσο υπερφίαλος που τσίτωνε τις ευαίσθητες χορδές των νευρώνων σου.
Η Βίκυ από το Είσαι Το Ταίρι Μου : Ωραία, ναι. Μελαχρινή και σέξι, ναι. Ποιος λέει ότι αυτά δεν πάνε πακέτο με το « εκνευριστικός χαρακτήρας». Η Κατερίνα Λέχου σε μια φάση που ήταν τόσο αδύνατη, ώστε ως Βίκυ να είναι ψιλο-αγγούρω και άχαρη, σε πλήρη διαστολή με την πιο μιλφοειδή κατάσταση του Ευτυχισμένοι Μαζί.
Η Εύα από το Ευτυχισμένοι Μαζί : Σε μια σειρά που ακόμα και ο μικρός Γιαννάκης σε έκανε να γελάς, η Εύα ήταν αυτή με το ελάχιστο ως καθόλου χιούμορ, το αλαζονικό υφάκι που όσο ωραία κοπέλα κι αν είναι, θες να της γεμίσεις το στόμα με μπαμπάκι.
Η Λίζα, η φίλη της, ο Εραστής Δυτικών Προαστίων και η αδερφή του : Μπορεί να είμαι εμπαθής, μπορεί νευρικός, αλλά αυτή η Μαριλίτα Λαμπροπούλου εδώ μου καθόταν. Μια σειρά με τόσο ΚΑΚΗ σκηνοθεσία και σενάριο, τόσο χαζογκομενέ, με τρεις γυναικείους χαρακτήρες που τους λες και προσβολή για τη γυναίκα και έναν πρωταγωνιστικό αντρικό ρόλο που χάρις στη Λίζα γίνεται από αδιάφορος εκνευριστικός.