Ήταν να μη γίνει η αρχή για τη Νικόλ Κίντμαν και την παρουσία της στην τηλεόραση. Το Big Little Lies της απέφερε απίστευτη δόξα κι αναγνώριση ως προς τις ικανότητες της, την βοήθησε να δείξει με πιο εμφατικό τρόπο πόσο εξαιρετική ηθοποιός είναι και της έδωσε τη δυνατότητα να συμμετέχει σε ταινίες που οι ρόλοι της έχουν βάθος, πλάτος και γενικώς έκταση.
Έχοντας ολοκληρώσει τα γυρίσματα της δεύτερης σεζόν του Big Little Lies, ετοιμάζει το επόμενο πρότζεκτ της, πάλι με το HBO. Αυτό από τη μία σημαίνει ότι η σειρά θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι με τον δεύτερο κύκλο. Από την άλλη όμως σημαίνει ότι θα αφοσιωθεί πλήρως σε έναν ρόλο και μια σειρά που αν πετύχουν, το κοινό θα πέσει στα πατώματα και τα βραβεία θα της χτυπήσουν και πάλι το κουδούνι.
Το The Undoing είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ από τα πολύ ζόρικα να τα διαχειριστεί ο θεατής που θα απορροφηθεί από την αφήγηση. Από την περιγραφή που δίνει το ΗΒΟ είναι λες και το Killing of A Sacred Deer του Λάνθιμου μετεμφύτευσε στοιχεία του στον κινηματογράφο του Άλφρεντ Χίτσκοκ.
Μπορεί να είναι τραβηγμένη παρομοίωση και σύζευξη, αλλά είναι η πρώτη σκέψη που μου ήρθε. Αυτό που σίγουρα είναι το The Undoing αφορά την καταγωγή του. Οι άνθρωποι του HBO βασίστηκαν στο βιβλίο You Should Have Known της Τζιν Χανφ-Κόρελιτζ για να φτιάξουν μια μίνι σειρά 6 επεισοδίων που προσδοκά να αναταράξει με τρόπο εφάμιλλο και μεγαλύτερο του Handmaid’s Tale.
Η Νικόλ Κίντμαν είναι μια γυναίκα που έχει πετύχει όλα τα κουτάκια της ζωής της. Έχει έναν αφοσιωμένο σύζυγο, έναν γιο που πηγαίνει σε ένα από τα κορυφαία ιδιωτικά της Νέας Υόρκης, είναι επιτυχημένη ψυχολόγος. Είναι από τις ζωές που αν τις ζεις σκέφτεσαι διαρκώς μέσα σου «οκ, δε μπορεί να πάνε όλα τόσο καλά, κάπου κάτι θα συμβεί». Και συμβαίνει.
Η Γκρέις Σακς βλέπει τον παράδεισο της να γίνεται κόλαση σε ένα βράδυ. Ο σύζυγος της Τζόναθαν εξαφανίζεται. Όχι μόνος του μάλλον, αλλά αγνοείται. Από το πουθενά έχει προκύψει ένας βίαιος θάνατος. Δεν διευκρινίζεται αν πρόκειται για τον Τζόναθαν ή κάποιον άλλο.
Οι συνέπειες αυτής της νύχτας είναι συνταρακτικά τραγικές. Σε βαθμό που η Γκρέις θα απωλέσει κάθε κομμάτι του εαυτού της. Θα αμφιβάλλει, θα παραδοθεί σε ψεύτικες αλήθειες και θα αναγκαστεί να αναπλάσει τον κόσμο της, αυτή τη φορά δίχως τον άντρα της. Μόνη με το παιδί της. Όσο το κάνει αυτό, μια δημόσια καταστροφή την περικλείει σταδιακά.
Από τα παραπάνω μου έρχονται στο μυαλό εικόνες μιας Νικόλ Κίντμαν να τρέχει να σωθεί με το παιδί της από ένα αναπόφευκτο κακό. Ένα κακό που δεν έχει σχήμα, δεν γίνεται αντιληπτό με τις αισθήσεις. Σαν να βλέπει έναν εφιάλτη όπου όλος ο κόσμος στέκεται γύρω της με «ακονισμένα» χέρια, έτοιμος να την κατασπαράξει στην παραμικρή ολιγωρία της.
Η Νικόλ Κίντμαν δεν είναι η μόνη που θα αναρωτηθεί πάντως αυτό το «δε μπορεί αν είναι όλα τόσο καλά». Το σκέφτηκα κι εγώ, το σκέφτηκες κι εσύ. Το «κακό» είναι ότι τον άντρα της θα κάνει ο Χιου Γκραντ που έχει να μας προκαλέσει έστω μια παραδοχή από το Notting Hill. Ευτυχώς ο ρόλος του φαίνεται να είναι περισσότερο συμπληρωματικός.