Το τέλος της αθωότητας: Το Instagram αλλάζει. Πολύ...
Βρείτε μας στο

Είναι, ενδεχομένως, η πιο αγαπητή εφαρμογή απ’ όλα τα social media,καθώς φτιάχτηκε αποκλειστικά και μόνο για κ@υλάντα και για να χαζεύει σύσσωμη η πλάση κ@λους και κοιλιακούς, καθώς αποτελεί μία χαλαρή απόδραση από την γκρίζα καθημερινότητα και μας κάνει άπαντες να βλέπουμε ανθρώπους να προσποιούνται ότι είναι κάτι άλλο από αυτό που είναι στην πραγματικότητα, με τα φίλτρα εκεί μέσα να είναι περισσότερα κι από αυτά που είχε στην κατοχή της ταλαντούχα μάγισσα του 13ου αιώνα.

Ο λόγος, φυσικά, για το λατρεμένο όλων μας instagram, το οποίο ξεκίνησε την ταπεινή του πορεία πριν κάποια χρόνια, έπειτα μεγάλωσε αρκετά και υπέπεσε στην αντίληψη του Μαρκ του Ζάκερμπεργκ κι εν συνεχεία ο ιδρυτής του Facebook αποφάσισε ότι είναι μια καλή ευκαιρία να κλέψει περαιτέρω προσωπικά δεδομένα και το έκανε κολοσσό.

(Μαρκ, αν μας διαβάζεις, αυτή ήταν μια εξαιρετικά αποτυχημένη προσπάθεια για παιδιάστικο χιούμορ. Μην κάνεις καμιά πλάκα με την σελίδα μας στο Facebook, ναι; Σ’ αγαπάμε έως τα τρίσβαθα της ψυχής μας).

Το τέλος της αθωότητας: Το Instagram αλλάζει. Πολύ...

Φυσικά, επειδή η απληστία είναι «αέναη» και ουδέποτε μπορεί να χορτάσει, ό,τι βγάζει κέρδος με το τσουβάλι μπορεί, υπό την σωστή καθοδήγηση, να βγάλει κέρδος με το τσουβάλι και πάλι, αλλά με ένα μεγαλύτερο τσουβάλι απ’ ό,τι το προηγούμενο.

Κάτι τέτοιο θα πρέπει να σκέφτηκαν οι ιθύνοντες της πλατφόρμας και αποφάσισαν να επιτρέψουν την ανάρτηση περιεχομένου μόνο για συνδρομητές στο instagram.

Πιο συγκεκριμένα, όσοι αναρτούν υλικό στον προσωπικό τους λογαριασμό τους  θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν να εμφανίζεται μόνο σε όσους πληρώνουν συνδρομή και όχι στο σύνολο των ακολούθων τους.

Την αγαπούσε πολύ ο Χατζιδάκις: Η αιωνόβια ταβέρνα που φημίζεται σε όλη την Αθήνα για τα κεφτεδάκια και την αυλή της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Την αγαπούσε πολύ ο Χατζιδάκις: Η αιωνόβια ταβέρνα που φημίζεται σε όλη την Αθήνα για τα κεφτεδάκια και την αυλή της
Το υλικό αυτό μπορεί να είναι από απλά reels ή φωτογραφίες έως και βίντεο, κάτι που θα «υποδεικνύεται» (το επί πληρωμή περιεχόμενο, δηλαδή) από μια μωβ κορώνα δίπλα στο εκάστοτε συνδρομητικό περιεχόμενο.
Το τέλος της αθωότητας: Το Instagram αλλάζει. Πολύ...

Ο επικεφαλής της πλατφόρμας, Άνταμ Μοσερί, έκανε τις σχετικές ανακοινώσεις μέσα από το προφίλ του, σημειώνοντας πως ο μηχανισμός ήταν ένας από αυτούς που ζητούσαν περισσότεροι οι content creators, οι οποίοι θα έχουν σε ένα σημείο του προφίλ τους συγκεντρωμένο όλο το… απαγορευμένο, για εκείνους που δεν πληρώνουν, περιεχόμενο και θα ζητάνε χρήματα για να το «ξεκλειδώσουν».

Και μπορεί να θέλουμε να πιστέψουμε το πόσο φιλεύσπλαχνος είναι ο Άνταμ και ότι πράγματι το έκανε για τους δημιουργούς που αδημονούσαν να χρεώσουν τους followers τους προκειμένου να δουν μια φωτό τους ή ένα βίντεο, όμως παρέλειψε ν’ αναφέρει πως ο μεγάλος κερδισμένος από μία τέτοια κίνηση είναι, φυσικά, το ίδιο το instagram.

Παρά το γεγονός πως όπως και ο μεγάλος αδερφός (τεχνολογικά και μεταφορικά, υπό την οργουελική έννοια), το Facebook, διατεινόταν κάποτε και αυτό ότι είναι free και ότι it always will be, στην πραγματικότητα σιγά-σιγά μετατρέπεται σε συνδρομητικό app, αφου ο κόσμος, εθισμέμενος γαρ, θα σπρώχνει ανηλεώς χρήμα για να δει το τελευταίο στόρι του τάδε influencer και της δείνα instagrammer, με την πλατφόρμα να παίρνει κάθε φορά ένα ποσοστό για τον ηλεκτρονικό. της κόπο.

Μπορεί εκ πρώτης όψεως να μη (δια)φαίνεται κάτι τέτοιο από την ανακοίνωση του επικεφαλής του instagram, όμως είναι δεδομένο πως αυτά ξεκινάνε από «αθώα» βήματα πριν εξελιχθούν σε άπληστα άλματα.

Υπομονή κάνα δυο χρόνια και, δυστυχώς, θα το διαπιστώσουμε όλοι μας.

Μαρκ, είπαμε ότι σε αγαπάμε, έτσι;