Είναι, ενδεχομένως, η πιο αγαπητή εφαρμογή απ’ όλα τα social media,καθώς φτιάχτηκε αποκλειστικά και μόνο για κ@υλάντα και για να χαζεύει σύσσωμη η πλάση κ@λους και κοιλιακούς, καθώς αποτελεί μία χαλαρή απόδραση από την γκρίζα καθημερινότητα και μας κάνει άπαντες να βλέπουμε ανθρώπους να προσποιούνται ότι είναι κάτι άλλο από αυτό που είναι στην πραγματικότητα, με τα φίλτρα εκεί μέσα να είναι περισσότερα κι από αυτά που είχε στην κατοχή της ταλαντούχα μάγισσα του 13ου αιώνα.
Ο λόγος, φυσικά, για το λατρεμένο όλων μας instagram, το οποίο ξεκίνησε την ταπεινή του πορεία πριν κάποια χρόνια, έπειτα μεγάλωσε αρκετά και υπέπεσε στην αντίληψη του Μαρκ του Ζάκερμπεργκ κι εν συνεχεία ο ιδρυτής του Facebook αποφάσισε ότι είναι μια καλή ευκαιρία να κλέψει περαιτέρω προσωπικά δεδομένα και το έκανε κολοσσό.
(Μαρκ, αν μας διαβάζεις, αυτή ήταν μια εξαιρετικά αποτυχημένη προσπάθεια για παιδιάστικο χιούμορ. Μην κάνεις καμιά πλάκα με την σελίδα μας στο Facebook, ναι; Σ’ αγαπάμε έως τα τρίσβαθα της ψυχής μας).
Φυσικά, επειδή η απληστία είναι «αέναη» και ουδέποτε μπορεί να χορτάσει, ό,τι βγάζει κέρδος με το τσουβάλι μπορεί, υπό την σωστή καθοδήγηση, να βγάλει κέρδος με το τσουβάλι και πάλι, αλλά με ένα μεγαλύτερο τσουβάλι απ’ ό,τι το προηγούμενο.
Κάτι τέτοιο θα πρέπει να σκέφτηκαν οι ιθύνοντες της πλατφόρμας και αποφάσισαν να επιτρέψουν την ανάρτηση περιεχομένου μόνο για συνδρομητές στο instagram.
Πιο συγκεκριμένα, όσοι αναρτούν υλικό στον προσωπικό τους λογαριασμό τους θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν να εμφανίζεται μόνο σε όσους πληρώνουν συνδρομή και όχι στο σύνολο των ακολούθων τους.