Προφανώς το παράδειγμα που αναφέρω είναι τυχαίο και προφανώς ο Έλον Μασκ δεν έχει ιδέα τι είναι Γλυφάδα και τι Σύνταγμα. Αλλά αυτό που έχει βάλει στα άμεσα πλάνα του μπορεί κάποια στιγμή στο μέλλον να έχει προεκτάσεις και στην Αθήνα. Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της Google ότι θα λανσάρει το πρώτο ιπτάμενο όχημα, ήρθε η επισημοποίηση της εξαγγελίας του δισεκατομμυριούχου από τα τέλη του 2016. Τότε ο Έλον Μασκ είχε αναγγείλει την ίδρυση μιας θυγατρικής της Tesla, που θα επιφορτιστεί με το έργο να σχεδιάσει ένα καλύτερο μέλλον στους οδικούς άξονες. Την ονόμασε The Boring Company.
Το όνομα της τα λέει όλα. Για τον άνθρωπο του μέλλοντος που θα θέλει ακόμα μεγαλύτερες ταχύτητες στα πράγματα, για τον κόσμο που θα θέλει να καταργήσει ακόμα περισσότερο τις μεγάλες αποστάσεις , η The Boring Company έχει βρει την πρώτη απάντηση. Πιο πρακτική, εντός της πόλης και με πολλαπλά οφέλη. Τα σχέδια που έχουν κυκλοφορήσει αφορούν σε ένα δίκτυο τούνελ, που θα έχει ηλεκτροδοτούμενους δρόμους. Τα οχήματα θα τοποθετούνται πάνω σε ειδικά σημεία, θα απορροφούνται από το έδαφος σε βάθος 15 μέτρων και θα ξεκινάει η μετροποίηση του αυτοκινήτου.
Ένα ατομικό μετρό, ένας μετροπόντικας ιδιωτικής χρήσεως. Αυτό επιχειρεί να φτιάξει η εταιρεία του Μασκ. Από όλα τα σχέδια που έχει προαναγγείλει ο επιχειρηματίας, τούτο έχει απόλυτη απτότητα της καθημερινότητας. Δεν είναι ούτε ο αποικισμός στον Άρη, ούτε η μετατροπή των ανθρώπων σε cyborg. Το δίκτυο σηράγγων που θέλει να φτιάξει το εμπνεύστηκε για πόλεις όπως το Λος Άντζελες, που πάσχουν από κυκλοφοριακό κομφούζιο. Θυμήσου την πρώτη σκηνή του La La Land.
Στην μονάδα που έχει εγκαταστήσει στα headquarters στην Καλιφόρνια κι έχει ονομάσει Nannie, η ομάδα του Μασκ στήνει έναν μικρόκοσμο οδικού δικτύου, όπου κάτω από τον δρόμο θα υπάρχουν ασανσέρ με θέση υποδοχής επίγεια. Το όχημα που θα στέκεται εκεί θα κατεβαίνει στο έδαφος και θα κινείται σαν άνθρωπος σε κινούμενες σκάλες. Με ταχύτητα 124 μιλίων την ώρα, θα καταφέρνει να εκμηδενίσει αποστάσεις. Παράλληλα, θα μειώσει την κατανάλωση του πετρελαίου και της βενζίνης. Αν το δεις σε μια διαδρομή δεν κάνει μεγάλη διαφορά. Αν το δεις συνολικά, τότε μιλάμε για εκατομμύρια βαρέλια που θα μένουν αχρησιμοποίητα κάθε μήνα.