Η νύχτα που το brand name «Παναθηναϊκός» έφυγε πολύ μακριά από όλη την Ευρώπη

Η νύχτα που το brand name «Παναθηναϊκός» έφυγε πολύ μακριά από όλη την Ευρώπη

Μόνο για αυτή τη φορά, δεν έχει κανένα νόημα να ασχοληθούμε με το τι είδαμε στο παρκέ...

Και ποιος να θελήσει να φύγει μετά από αυτό; Ο Παναθηναϊκός προσέφερε στο ευρωπαϊκό μπάσκετ μια γεύση από αυτό που μπορεί να πετύχει σε επίπεδο ατμόσφαιρας και εμπειριών και η νύχτα του Καλλιμάρμαρου είναι η αρχή της υπόλοιπης ζωής του.

Ο Παναθηναϊκός έχει ούτως ή άλλως ένα από τα 2-3 δυνατότερα brand names μπασκετικά στην Ευρώπη. Μαζί με Ζαλγκίρις και Μακάμπι (αν θεωρήσουμε τους Ισραηλινούς Ευρώπη), δε μπαίνουν σε σύγκριση με τους υπόλοιπους.

Ρεάλ και Μπαρτσελόνα που συχνά πυκνά πάνε αρκετοί να τις τοποθετήσουν σε αυτή τη δεξαμενή, δε θα ήταν τίποτα χωρίς τα ποδοσφαιρικά σωματεία. Είναι τόσο συνδεδεμένες μαζί τους που ό,τι έχουν γίνει, στο κοινό ταμείο το οφείλουν. Δε θα μπορούσε να γεμίσει ποτέ η Μπαρτσελόνα γήπεδο 35.000 θέσεων σε μπάσκετ. Ούτε η Ρεάλ.

Το βράδυ της 21ης Σεπτεμβρίου ο Παναθηναϊκός ξέφυγε κι από αυτούς με τους οποίους συγκρινόταν, από αυτούς με τους οποίους αρκετοί πάνε να τον εξισώσουν στο όνομα μιας επίπλαστης αντικειμενικότητας.

Από το 2019 ο Παναθηναϊκός είχε ξεκινήσει μια προσπάθεια και έδειχνε πως είναι πολύ μπροστά στο μάρκετινγκ και το μπραντάρισμα. Απλώς τότε δεν είχε το ΟΑΚΑ δικό του και δεν είχε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος το μάτι που γυαλίζει, που έχει από πέρσι.

Με τη δυναμική της ευρωπαϊκής κορυφής, ο Παναθηναϊκός έστησε προς τιμήν της μνήμης του σπουδαίου Παύλου Γιαννακόπουλου μια βραδιά στην οποία ήταν καλεσμένοι οι σπουδαίοι του παρελθόντος από το ευρωπαϊκό μπάσκετ.

Διαμαντίδης, Τσαρτσαρής, Γιαννάκης, Λάζαρος Παπαδόπουλος, Μποντιρόγκα, Βράνκοβιτς, Παπαλουκάς. Θα μπορούσε να έχει ο Ολυμπιακός αντίστοιχη βραδιά με καλεσμένο παίκτη-τοτέμ του Παναθηναϊκού; Ούτε με σφαίρες. Δεν θα το προσπαθούσαν καν γιατί οι ίδιοι δεν θα το ήθελαν. Είδαμε και στους αγώνες για Σπανούλη και Πρίντεζη ότι δεν υπήρχε.

Σε συνδυασμό με τις συμμετέχουσες ομάδες στο τουρνουά Παύλος Γιαννακόπουλος, ο Παναθηναϊκός είχε ένα μεγάλο κομμάτι του ευρωπαϊκού μπάσκετ, παίκτες που θα μιλήσουν για την ατμόσφαιρα που βίωσαν, για τη διαδρομή από τα αποδυτήρια στην αρένα του Καλλιμάρμαρου.

Οι τίτλοι μια χρονιά θα έρθουν, την επόμενη θα πάνε κάπου αλλού, δεν δεσμεύεται κανείς με τις κατακτήσεις για πάντα, επενδύουν και οι άλλες ομάδες σε ρόστερ και δεν αξίζει πάντα μόνο ένας να βγει πρωταθλητής. Αλλά το brand είναι κάθε χρόνο στο χέρι της κάθε ομάδας να το μεγαλώσει.

Κι ο Παναθηναϊκός έχει αναθέσει στους σωστούς ανθρώπους από πέρσι να το πετύχουν αυτό και να γίνει αυτός η πρώτη ευρωπαϊκή ομάδα που θα κάνει τη γέφυρα με τους μετρ του μάρκετινγκ, με το ΝΒΑ. Δεν υπάρχει άλλη ευρωπαϊκή ομάδα που να είναι τόσο κοντά στο ΝΒΑ σε επίπεδο γηπεδικής εμπειρίας, μα και συνολικής στρατηγικής ανάπτυξης του brand name.

Μην κοιτάμε μόνο τους έξω. Δείτε τους παίκτες της ομάδας, τον Αταμάν, όλα τα μέλη, πώς αντιμετώπισαν αυτή την εμπειρία που τους προσφέρει ο οργανισμός. Θα έχουν ζήσει κάτι τέτοιο, θα έχουν πάρει αποθέωση από 35.000 ανθρώπους, σε συνδυασμό με όσα έζησαν πέρσι, και θα κάτσουν να σκεφτούν να πάνε κάπου αλλού; Θα παρακαλάνε να είναι εδώ.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Panathinaikos BC (@paobcgr)

Η κεφαλαιοποίηση αυτής της βραδιάς είναι το διακύβευμα για τον Παναθηναϊκό και βλέποντας όσα έχει πετύχει εντός κι εκτός γηπέδου από πέρσι, βλέποντας τι ετοιμάζει για τη σεζόν που αρχίζει στο ΟΑΚΑ, είναι βέβαιο πως θα «ξεζουμίσει» τα κέρδη αυτής της βραδιάς και θα πάει για ακόμα καλύτερα.

Όλοι οι παίκτες, δικοί του και των άλλων ομάδων ή κι όσοι είδαν από τηλεόραση τις εκδηλώσεις, θα θελήσουν να το ζήσουν από κοντά, θα το λένε στα παιδιά τους, θα παρακινούν όποιον τους ρωτάει να πάει στον Παναθηναϊκό. Μια βραδιά με την οποία βάζει θεμέλιο μέλλοντος.

Γι’ αυτό, λοιπόν, ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε το υπόλοιπο της ζωής του στο Καλλιμάρμαρο αυτή τη νύχτα της 21ης Σεπτεμβρίου, που ξημέρωσε η φθινοπωρινή ισημερία. Η μέρα με τη νύχτα είναι ίσες, αλλά ο Παναθηναϊκός είναι πια η μέρα με τη νύχτα με την υπόλοιπη μπασκετική Ευρώπη και δεν είναι καθόλου ίσος μαζί τους στο μέγεθος του brand name.