32% πάνω ήδη οι κρατήσεις: Το ελληνικό νησί που θα βουλιάξει το καλοκαίρι

Το νησί που προβάλλεται με κάθε τρόπο

Ακόμη έναν λόγο για να παραμείνει σταθερά ανάμεσα στους κορυφαίους προορισμούς παραθερισμού στην Ελλάδα βρήκε η Πάρος, αποκτώντας έναν απροσδόκητο σύμμαχο. Μια σειρά του Netfilx που δημιούργησε hype για το συγκεκριμένο νησί των Κυκλάδων!

Αύξηση που ξεπερνά το 32% σημειώθηκε στις κρατήσεις καταλυμάτων μέσω Airbnb το διάστημα που ακολούθησε αμέσως μετά την προβολή μιας σειράς στο Netflix, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Euronews, όπως άλλωστε επιβεβαιώνει και η γενική διευθύντρια της γνωστής πλατφόρμας κρατήσεων για το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Βόρεια Ευρώπη, Amanda Cupples.

Όπως λέει η ίδια την ευθύνη για αυτήν την ραγδαία άνοδο στις αναζητήσεις για ένα έτσι κι αλλιώς δημοφιλές ελληνικό νησί την έχει το σίριαλ «One Day».

Πρόκειται για μια ρομαντική ιστορία που αφορά ένα ζευγάρι, τους Emma Morley και του Dexter Mayhew, τους οποίους υποδύονται οι Ambika Mod και Leo Woodall, που η ζωή διασταυρώνει τις διαδρομές τους στις 15 Ιουλίου 1988, όταν συναντιούνται για πρώτη φορά την ημέρα της αποφοίτησής τους από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου.

Έκτοτε σε αυτήν την σημαδιακή ημερομηνία βρίσκονται σε διάφορα μέρη του κόσμου για τα επόμενα 20 χρόνια και στο 4ο επεισόδιο της σειράς αυτό συμβαίνει στην Πάρο. Η κάμερα κατά την διάρκεια των γυρισμάτων τους ακολουθεί σε διάφορα μέρη του νησιού, σε παραλίες, στο λιμάνι της Νάουσας και σε άλλα σημεία, διαφημίζοντας ουσιαστικά τις ομορφιές του τόπου.

Όπως χαρακτηριστικά λέει η Amanda Cupples: «Το One Day έφερε ένα από τα πιο ρομαντικά ελληνικά νησιά στον κόσμο, την Πάρο, στην προσοχή των τηλεθεατών. Kαθρεφτίζοντας τις εμπειρίες των χαρακτήρων Emma και Dexter, οι επισκέπτες μπορούν να ξεκινήσουν τη δική τους περιπέτεια εμπνευσμένη από το One Day, δημιουργώντας πολύτιμες αναμνήσεις που θα διαρκέσουν για μια ζωή»!

Ουσιαστικά αυτό που συμβαίνει τώρα στην Πάρο αποτελεί μέρος μια τάσης στον τουρισμό η οποία έχει προκύψει τα τελευταία χρόνια και αποκαλείται «set-jetting». Με λίγα λόγια (και ελληνικά) ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι επιθυμούν να ταξιδέψουν σε μέρη τα οποία έχουν γνωρίσει μέσα από παραγωγές του κινηματογράφου ή της τηλεόρασης.

Μάλιστα, τα στοιχεία της έκθεσης «2023 Global Travel Trends Report» της «American Express» αναφέρει ένα εντυπωσιακό στατιστικό καθώς το 70% της «Gen Z» και των «Millennials» δηλώνει ότι εμπνέεται από την μικρή ή την μεγάλη οθόνη προκειμένου να επιλέξει τους ταξιδιωτικούς προορισμούς της.

Τέλος, σύμφωνα με την «Expedia» σχεδόν το 40% των παγκόσμιων παραθεριστών έχουν κλείσει ταξίδια με βάση προορισμούς που συνάντησαν σε τηλεοπτική εκπομπή ή ταινία!