Το πρώτο μεγάλο άνοιγμα του ομίλου Γιαννακόπουλου στον τουρισμό, με μια επένδυση που αναμένεται να ξεπεράσει τα 15 εκατομμύρια ευρώ θα γίνει με την ανάδοχη εταιρεία του, Black Delta Entertainment Services, η οποία δραστηριοποιείται -μεταξύ άλλων- στους τομείς της εστίασης, της τουριστικής ανάπτυξης, των ξενοδοχειακών επενδύσεων και της δημιουργίας και εκμετάλλευσης πάρκων αναψυχής.
Μια επένδυση που θα δώσει νέα πνοή στο ελληνικό καλοκαίρι και θα προσελκύσει στη χώρα μας πληθώρα παραθεριστών που θα θελήσουν να γευτούν τον ελληνικό ήλιο με όλες τις ανέσεις σε έναν προορισμό που τα τελευταία χρόνια μπαίνει σε όλες τις must see λίστες των τουριστών: την πανέμορφη Πάργα!
Επένδυση ύψους… 15 εκατομμυρίων ευρώ
Η εν λόγω εταιρεία έλαβε τον περασμένο Σεπτέμβρη μέρος στον πλειοδοτικό διαγωνισμό του Δήμου Πάργας για την επί 40 έτη παραχώρηση ακινήτου έκτασης 40.172,24 τ.μ. στην θέση «Κλιμάτι» Λούτσας, στο σημείο που βρίσκονταν στο παρελθόν οι κατασκηνώσεις του Ταμείου Υγείας του Προσωπικού της Εθνικής Τράπεζας, αποδίδοντας ετήσιο μίσθωμα 330.000 ευρώ.
Το όλο project της Πάργας αναμένεται να κοστίσει περισσότερα από 15 εκατομμύρια ευρώ χωρίς να περιλαμβάνεται στο ποσό αυτό το κόστος της περιόδου παραχώρησης.
Ο κ. Χαράλαμπος Μπαρούτας, διευθύνων σύμβουλος της Black Delta Entertainment Services αναφέρεται στη συγκεκριμένη επένδυση ως ένα «μικτό project», στόχος του οποίου είναι τόσο η δημιουργία κάποιων καινοτόμων κτιρίων που θα λειτουργήσουν ως κεντρική ξενοδοχειακή μονάδα και χώροι παροχής υπηρεσιών, όσο και η δημιουργία βιλών – bungalows, σύμφωνα πάντα με τα επιτρέποντα από τον νόμο.
Το χρονοδιάγραμμα
«Σίγουρα θα χρειαστούν τουλάχιστον δύο χρόνια για την υλοποίηση του project, με την προϋπόθεση πως θα ξεπεραστούν κάποια προβλήματα που έχουν προκύψει καθώς και εκείνα που μπορεί να εμφανιστούν και στο μέλλον, ώστε να μην καθυστερήσουμε, ενώ το τελικό ύψος της επένδυσης είναι σε απόλυτη συνάρτηση των τελικών σχεδίων και βέβαια θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν η συνεχιζόμενη αύξηση του κόστους των υλικών», αναφέρει ο κ. Μπαρούτας στο newmoney.gr και συνεχίζει:
«Η επιλογή να ασχοληθούμε με τον τουρισμό νομίζω είναι αυτονόητη. Είμαστε μια χώρα με ήλιο σχεδόν 300 μέρες τον χρόνο και με ένα προϊόν όπως είναι ο τουρισμός που -αν μη τι άλλο- είναι μία από τις ατμομηχανές της ελληνικής οικονομίας, ένας τομέας που συνεχώς αναπτύσσεται αν κρίνουμε από τη ζήτηση και τις επενδύσεις που γίνονται ακόμη και από παίκτες του εξωτερικού. Συνεπώς ήταν απόλυτα συνειδητή η ενασχόλησή μας.
Tο κοινό στο οποίο θα απευθύνεται το νέο project δεν έχει να κάνει με γεωγραφικό προσδιορισμό. Απευθυνόμαστε σε επισκέπτες που θέλουν να κάνουν ποιοτικές διακοπές σε μια αναδυόμενη τουριστικά περιοχή αναδεικνύοντας και τις φυσικές της ομορφιές και παράλληλα, συμβάλλοντας και στην τοπική οικονομία. Σαφώς και θα θέλαμε να επεκτείνουμε την τουριστική περίοδο και να φτάσουμε όσο πιο κοντά γίνεται σε μια μεγαλύτερη διάρκεια λειτουργίας αλλά αυτό είναι κάτι που χτίζεται με τον καιρό».