Οι δύο κινήσεις που κάνουν τον Σκλαβενίτη κυρίαρχο στην αγορά εν μέσω καραντίνας και κορωνοϊού

Μέχρι και το 2018, όταν και η εταιρεία αναγκάστηκε να μπει στον τομέα της διαφήμισης, κάτι που απέφευγε μετά βδελυγμίας από την πρώτη ημέρα ύπαρξής της, όλοι μιλούσαν για τον Σκλαβενίτη.

Σε όλες τις ενημερωτικές ιστοσελίδες τα άρθρα που μιλούσαν για το ότι επιλέγει να μην διαφημίζεται κι αποτελεί έναν από τους καλύτερους εργοδότες σε όλο το φάσμα της ελληνικής αγοράς, έκαναν δεκάδες χιλιάδες clicks και ήταν για ημέρες στα πιο διαβασμένα σε κάθε ιστοσελίδα. Κάποιες φορές ακόμα και ιστοσελίδες άλλης θεματικής αναγκάζονταν να γράψουν αντιλαμβανόμενες πόσο πουλάει.

Ο Σκλαβενίτης είναι ένα brand με μεγάλο έρεισμα στην ελληνική αγορά και κινήσεις όπως αυτές που κάνει αυτές τις ημέρες, είναι που τον κατατάσσουν σε αυτή τη θέση εκτίμησης.

Η πρώτη και πιο σημαντική είναι η σταδιακή πρόσληψη προσωπικού για να καλυφθούν οι ανάγκες αυτών των ημερών. Αν δε τα πρόσωπα που προσλαμβάνονται είναι απ΄αυτά που έμειναν ουσιαστικά άνεργα αυτές τις ημέρες, τότε μιλάμε για μια απόλυτα ουσιαστική κίνηση.

Η κίνηση αυτή βέβαια θα αφορά δυναμικό που θα απασχολείται εξ ολοκλήρου με τις online παραγγελίες μέσω του caremarket.gr, με τις τηλεφωνικές παραγγελίες που γίνονται ανά κατάστημα και με τον νέο δίαυλο παραγγελιών, το e-food.

Αυτό το τελευταίο είναι ακόμα μια κίνηση ενίσχυσης της θέσης στην αγορά, αλλά και διευκόλυνσης του κοινού σε αυτή την περίοδο. Το πρόγραμμα συνεργασίας με την κορυφαία πλατφόρμα delivery ξεκίνησε πιλοτικά για το κατάστημα στο Περιστέρι και στόχος είναι να επεκταθεί και στα υπόλοιπα, χωρίς όμως να ξέρουμε αν θα κρατήσει και για μετά την καραντίνα.

Φυσικά πρόκειται για μια συνεργασία από την οποία δεν κερδίζει μόνο ο Σκλαβενίτης, αλλά και το e-food που διευρύνει το κοινό του και μέσα από τα γρήγορα αντανακλαστικά των ανθρώπων του, έχει προσφέρει σημαντικά features, ώστε να συνεχίσουν την ομαλή λειτουργία τους τα καταστήματα delivery και να παραγγέλνουν χωρίς ενοχές και φόβο οι καταναλωτές. Μιλάμε την επιλογή για παραλαβή της παραγγελίας χωρίς επαφή, καθώς και της συμπερίληψης του φιλοδωρήματος στην πληρωμή μέσω κάρτας.