Τα Τρίκαλα δίνουν το παράδειγμα και στη δυνατότητα εκπαίδευσης των ΑΜεΑ

Πολλά θα είχαν να μάθουν οι εκάστοτε πρωθυπουργοί μας από δημάρχους όπως αυτός

Την ώρα που στο κάδρο της κεντρικής διοίκησης το πινγκ-πονγκ των ευθυνών και οι μικροπολιτικοί τακτικισμοί συνεχίζονται σαν να μην πέρασε μια μέρα από το… 1981, σε τοπικό επίπεδο υπάρχουν κάποια «γαλατικά χωριά» που επιμένουν να αντιστέκονται, προσεγγίζοντας την άσκηση πολιτικής ως μέσο για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων (ναι δύναται και στην Ελλάδα να συμβεί κάτι τέτοιο…).

Ο δήμαρχος Πατρών Κώστας Πελετίδης έχει με το… σπαθί του κερδίσει πολύ υψηλά ποσοστά δημοφιλίας σε όλη τη χώρα, καθώς το όνομα του φιγουράρει ανά τακτά χρονικά διαστήματα στους τίτλους των Μ.Μ.Ε. Το ίδιο θα έπρεπε να συμβαίνει με τον Δημήτρη Παπαστεργίου, ο οποίος από το 2014 που ανέλαβε το δήμο Τρικκαίων έχει μεταμορφώσει την πόλη σε πρότυπο αστικής ανάπτυξης και καινοτομίας. Οποιοσδήποτε επισκέφτηκε τα Τρίκαλα το τελευταίο διάστημα, έχει να λέει ότι πρόκειται για ένα δήμο που «περιφρονεί» όλα τα κακώς κείμενα της ελληνικής νοοτροπίας και βαδίζει σε… σκανδιναβικά στάνταρ.

Τα δύο νέα «κρούσματα» που επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές είναι η υπογραφή σύμβασης (15/01) με την εταιρία AMANI SWISS για την κυκλοφορία 2 πλήρως αυτοματοποιημένων ηλεκτρικών λεωφορείων στην πόλη και η τελευταία δράση στο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας που έχει εκπονήσει ο δήμος. Ποιος θα μπορούσε να φανταστεί ότι σε λίγο καιρό θα υπάρχει ελληνική πόλη που θα τα ΔΗΜΟΣΙΑ σχολεία της θα διαθέτουν ράμπες και χώρους υγιεινής για άτομα με αναπηρία…

Ο Δήμος Τρικκαίων εξασφάλισε από το Υπουργείο Παιδείας κονδύλι ύψους 243.500 ευρώ προκειμένου να διασφαλίσει την απρόσκοπτη πρόσβαση και εξυπηρέτηση των ΑμεΑ σε 92 σχολεία της πόλης και των χωριών. Πρωτοπορώντας για ακόμα μία φορά, λύνει προβλήματα που στο συντριπτικό μέρος της ελληνικής επικράτειας (μόνο το 15% των παιδιών με αναπηρία στην Ελλάδα πηγαίνει σχολείο λόγω της έλλειψης υποδομών!), μοιάζουν με αδιέξοδο γρίφο.