Δεν τα φοβίζουν οι πλημμύρες: Αυτά είναι τα νέα αμφίβια λεωφορεία του ΟΑΣΑ που κυκλοφορούν και με 2 μέτρα νερό (Pics)

Εκεί που τα άλλα σταματούν, τα νέα λεωφορεία γελούν και συνεχίζουν το δρομολόγιό τους.

Η Αθήνα πέρασε τις προηγούμενες ημέρες άλλη μία κακοκαιρία, με τον Μπάλλο να φέρνει πλημμύρες και εικόνες που θύμιζαν χολιγουντιανές ταινίες καταστροφής ακόμα και στο πολυσύχναστο κέντρο της Αθήνας.

Μία από τις φωτογραφίες που έγιναν viral στα social media, χρησιμοποιήθηκαν σε εκατοντάδες memes, προκάλεσε μία ατέλειωτη σειρά από σχόλια και αντιδράσεις, είναι η τραγική φωτογραφία του λεωφορείου στην Ποσειδώνος, κάτω από τη γέφυρα, να έχει πλημμυρίσει, το νερό να το έχει σχεδόν καλύψει και τους επιβάτες του να βγαίνουν κρατώντας ο ένας τον άλλον προσπαθώντας να μην τους παρασύρει το νερό.

Η εικόνα αυτή έφτασε μέχρι τα διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία και δε θα μπορούσε να αφήσει χωρίς αντίδραση τους κυβερνητικούς αξιωματούχους που είδαν ένα απίστευτα οργανωμένο σχέδιο αντιμετώπισης της κακοκαιρίας να σκοντάφτει σε ένα παλιολεωφορείο που δεν μπορούσε να οδηγήσει μέσα σε λίγο νεράκι.

Οι υπεύθυνοι του υπουργείου μεταφορών έσπευσαν να κάνουν τις κινήσεις που απαιτούν οι έκτακτες ανάγκες της κλιματικής αλλαγής, στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων και με αστραπιαίες συμφωνίες έφεραν τον νέο εξοπλισμό του ΟΑΣΑ. Τον εξοπλισμό που θα εξαφανίσει τις εικόνες των λεωφορείων που κολλούν στην πλημμύρα, τις λάσπες και τα 2 μέτρα νερό.

Το Menshouse εξασφάλισε αποκλειστικά τις εικόνες αυτών των νέων αμφίβιων λεωφορείων:

Τα νέα λεωφορεία θα είναι υβριδικά και θα στηρίζονται πάνω στην κατασκευή των αβύθιστων ψαράδικων του βόρειου ωκεανού που βλέπουμε να παλεύουν με τα κύματα για να πιάσουν καβούρια. Ελπίζουμε να φεύγουν οι επιβάτες ασφαλείς και με κανένα καβουράκι στην τσάντα τους.

Λεωφορεία ενσωματωμένα σε τριήρεις είναι ακόμα ένα σχέδιο κατασκευής οχημάτων του ΟΑΣΑ, με σεβασμό στην αρχαία πλοιοκατασκευαστική παράδοση των Ελλήνων και τη νέα τεχνολογία.

Λεωφορεία-σχεδίες που δε θα σταματούν πουθενά. Αν ο Τομ Χανκς κατάφερε να φύγει ναυαγός από το νησί με μία τέτοια σχεδία γιατί να μην μπορεί και ο Αθηναίος να ξεκολλήσει από το ποτάμι της βροχής στο Σύνταγμα;

Λεωφορία-υποβρύχια έτοιμα να πέσουν στα ποτάμια-δρόμους. Προς το παρόν βρίσκονται ακόμα στη διαδικασία σχεδιασμού, με τις πρώτες μακέτες να είναι έτοιμες και να κυκλοφορούν πιλοτικά σε μορφή παιχνιδιών. Αν δουλέψει σαν παιχνίδι θα οδηγηθεί και στην ναυπήγησή τους σε μεγάλη κλίμακα.

Φτηνά, πανάλαφρα, αβύθιστα, πολύχρωμα, μαλακά και ξεκούραστα. Τα νέα φουσκωτά λεωφορεία του ΟΑΣΑ θέλουν μόνο λίγη υπομονή με την τρόμπα μέχρι να φουσκώσουν και μετά δε θα «κωλώσουν» πουθενά.

Οι γαλλικές φρεγάτες μετατρέπονται σε λεωφορεία του ΟΑΣΑ για να βγάλουν τα λεφτά τους και να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι με την αποδοτική αυτή αγορά.

Το τελευταία αυτό λεωφορείο δεν έχει κάτι ξεχωριστό από άποψη κατασκευής. Είναι ένα απλό, τυπικό λεωφορείο, αλλά δεν έχει απλούς οδηγούς. Είναι όλοι τους μέλη ναυαγοσωστικών ομάδων και θα είναι έτοιμοι ακόμα και αν συναντήσουν κύμα στην Κηφισίας, να βουτήξουν στα παγωμένα νερά και να βγάλουν τους επιβάτες-κολυμβητές στη στεριά σώους.