Σεναριακό κενό: Τα 4 αστεία λάθη του Αστέρη μετά τον φόνο που θα ‘καναν μέχρι και δόκιμο υπαστυνόμο να τον βρει

Κάνουν τέτοια λάθη ρε Αστέρη;

Η σκηνή του φόνου του Πετρή Βρουλάκη στον «Σασμό» συζητήθηκε όσο καμία άλλη σκηνή τηλεοπτικής σειράς τα τελευταία χρόνια. Τόσο για τις «δυνατές» ερμηνείες των ηθοποιών όσο και για τα εξόφθαλμα σκηνοθετικά λάθη τα οποία παρατήρησαν οι τηλεθεατές και σχολίασαν με χιούμορ οι χρήστες του Twitter.

Ξεπερνώντας, όμως, το πρώτο σοκ του θανάτου του Πετρή -που όσο να πεις ήταν από τους πλέον αγαπημένους χαρακτήρες του «Σασμού»- η προσοχή στράφηκε στον… φονιά Αστέρη, ο οποίος ήδη από τη στιγμή που πέταξε το όπλο απ’ τα χέρια του ξεκίνησε τα λάθη που -αν δεν επρόκειτο για σενάριο σήριαλ- θα είχαν οδηγήσει στη σύλληψή του πριν καλά καλά προλάβει να φτάσει στα μέσα της διαδρομής για τη σπηλιά στην οποία βρήκε τελικά καταφύγιο.

Σέρλοκ δεν είμαστε, αλλά ακόμα και αστυνόμος Μπρίλης του «Καφέ της Χαράς» (φυτίλι, όχι αστεία…) θα τον είχε συλλάβει σε χρόνο dt.

Ιδού τα παιδαριώδη λάθη του Αστέρη που μας κάνουν να αναρωτιόμαστε πώς κατάφερε να έχει όλη της Αστυνομία της Κρήτης στο πόδι εξ’ αιτίας του…

#1 Φεύγει με τα πόδια από τον τόπο του εγκλήματος

Το ότι αφήνει το όπλο στον τόπο του εγκλήματος απλά επιβεβαιώνει την εμπλοκή του. Το ότι όμως παρατά εκεί το αμάξι του Μαθιού και το σκάει πεζός καθιστά σαφές ότι τα ίχνη του θα μπορούσαν να είχαν εντοπιστεί αμέσως με τη βοήθεια οποιουδήποτε εκπαιδευμένου αστυνομικού σκύλου. Κυρίως αν σκεφτούμε τη μικρή απόσταση μεταξύ του κτήματος του Πετρή και της σπηλιάς στην οποία επί τρία επεισόδια κρύβεται ο Αστέρης.

Και το καλύτερο; Αφήνει ίχνη αίματος και στη διαδρομή, προσπαθώντας να καθαρίσει τα χέρια του από το αίμα του Πετρή, τρίβοντάς τα στα χορτάρια.

#2 Δεν απενεργοποιεί το κινητό του

Αυτό το φάουλ δυσκολευτήκαμε να το χωνέψουμε όσες φορές κι αν φωνάξαμε στον εαυτό μας «είναι σενάριο!».

Έχει κάνει έγκλημα, έχει φύγει πεζός και μέσα σε όλα αφήνει και ανοιχτό το κινητό του λες και θα ήταν αδύνατον να τον εντοπίσουν από το σήμα. Να σημειωθεί πως είδαμε την Καπετάνισσα να του τηλεφωνεί πολλές φορές και εκείνος απλά να μην απαντά. Και να κάθεται να βλέπει το οργισμένο βίντεο που του έστειλε η Αργυρώ μετά τον φόνο του αδερφού της. Μάλιστα.

#3 Τον επισκέπτονται στη σπηλιά 2 Σταματάκηδες

Όχι ένας. Δύο. Πρώτα ο Μαθιός (ο οποίος παρακολουθείται στενά από την Αστυνομία) και έπειτα ο Νικηφόρος στον οποίο δεν είχε πάει καν το μυαλό του Φραγκιαδάκη λες και δεν ανήκει στην οικογένεια.

Ο Μαθιός υποτίθεται πως πήγε βράδυ «πηδώντας μάντρες» -όπως ανέφερε χαρακτηριστικά- και «πηγαίνοντας από άλλο δρόμο», αφού πρώτα ξέφυγε της προσοχής της Αστυνομίας που φυλούσαν το σπίτι του. Όσο για τον Νικηφόρο;

Το μυαλό των ξάδερφων Βρουλάκηδων από το Ηράκλεια πήγε σ’ αυτόν ως το επόμενο θύμα της Βεντέτας, καθώς είναι «ξεπεταρούδι των Σταματάκηδων», αλλά του Φραγκιαδάκη ποτέ!

#4 Φωτιά στη σπηλιά-κρυψώνα

Είναι σαν ο Αστέρη να καταβάλλει υπεράνθρωπρες προσπάθειες για να συλληφθεί. σου λέει «δε με βρήκαν από τα ίχνη και τη μυρωδιά που άφησα πεζός, με με βρίσκουν από το σήμα του κινητού, ας ανάψω μια φωτιά μέσα τη νύχτα μπας και πάρουν μπρος».

Υποτίθεται πως μετά το φονικό επιθυμεί να μείνει κρυμμένος, αλλά μέσα στη νύχτα ανάβει φωτιά να ζεσταθεί. Φωτιά και τη μέρα και μέσα στη νύχτα που φαίνεται από χιλιόμετρα.

Παρόλα αυτά, εμείς επιμένουμε: ο «Σασμός» είναι με διαφορά η καλύτερη τηλεοπτική παραγωγή της τελευταίας 20ετίας…