Ακόμη και σήμερα στα 67 χρόνια της, η Πωλίνα δείχνει και στην πραγματικότητα είναι νέα! Και απόδειξη για αυτό είναι η ενέργεια και η τρέλα που βγάζει στις συναυλίες της όπου θαυμαστές κάθε ηλικίας τραγουδούν τις επιτυχίες της, ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζει ένα κομμάτι στο οποίο σχεδόν κανένας δεν έδινε την παραμικρή τύχη!
Αναφερόμαστε φυσικά στο διαχρονικό (όπως αποδείχτηκε) «Πάμε για τρέλες στις Σεϋχέλλες», από το ομώνυμο άλμπουμ του μακρινού 1987. Είχε προηγηθεί η πρώτη προσωπική της δουλειά με το «Μπιρίμπα» που κυκλοφόρησε το 1986, παρά το γεγονός ότι είχε ξεκινήσει την καριέρα της πολύ νωρίτερα, συμμετέχοντας στα συγκροτήματα «Osiris» και «Sunset».
Ακολούθως «έφτιαξε» το όνομά της χάρη στην ευκαιρία που της έδωσε ο Γιάννης Πάριος να εμφανιστεί μαζί του στα «Δειλινά» αλλά και σε συναυλίες σε όλη την Ελλάδα και συνέχισε συνεργαζόμενη για χρόνια με τον Γιώργο Μαρίνο στη «Μέδουσα» και κερδίζοντας βραβεία σε φεστιβάλ τραγουδιού. Μάλιστα θα μπορούσε να είχε εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Eurovision το 1986, όμως αν και επιλέχθηκε για το κομμάτι «Wagon Lit» η ΕΡΤ απέσυρε τη συμμετοχή της εκείνη τη χρονιά.
Το «Μπιρίμπα» της χάρισε επιτυχία και αναγνωρισιμότητα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτό που συνέβη με το «Τρέλες στις Σεϋχέλλες», παρά το γεγονός ότι σχεδόν κανένας δεν πόνταρε τα λεφτά του σε αυτό. Μάλιστα, ο γνωστός μας Γιώργος Πολυχρονίου τον οποίο η ίδια έχει χαρακτηρίσει «μουσικό μέντορά» της, δεν το πίστευε καθόλου και την παρότρυνε να μην συνεχίσει «να τραγουδά αυτήν την αηδία»!
Η Πωλίνα, όμως, δεν τον άκουσε και τελικά είπε το μεγάλο «ναι» στον Κώστα Χαριτοδιπλωμένο ο οποίος είχε γράψει την μουσική. Ωστόσο η επιτυχία που ήρθε υπήρξε πρωτοφανής και σε μεγάλο βαθμό οφείλεται ίσως και σε μια συγκυρία.
Εκείνη την εποχή η γνωστή τραγουδίστρια είχε φτάσει σε συμφωνία με το περιοδικό «Playboy» για μια αισθησιακή φωτογράφιση με τον φακό του Ντίνου Διαμαντόπουλου. Το αρχικό κόνσεπτ ήθελε το σκηνικό να στηνόταν στην Ταϋλάνδη, όμως η Πωλίνα διέκρινε την ευκαιρία που παρουσιαζόταν και έβαλε όρο να συνδυαστεί το πολυαναμενόμενο από τον ανδρικό πληθυσμό γεγονός με την κυκλοφορία του άλμπουμ. «Του είπα (σ.σ του Διαμαντόπουλου) ότι έγραφα ένα τραγούδι για τις Σεϋχέλλες και μου αποκρίθηκε πως αφού βγάζαμε ένα τέτοιο κομμάτι, είχαμε βρει τον τόπο της φωτογράφησης! Τα χρήματα που θα έπαιρνα τα διέθεσα ως έξοδα ταξιδιού. Πήραμε λοιπόν το team του Playboy και πήγαμε και κάναμε μια φωτογράφηση τελικά στις Σεϋχέλλες. Οπότε έγινε εξώφυλλο και ραδιοφωνικό σποτ μέσω τηλεόρασης να παίζει το ρεφρέν», διηγείται η ίδια.
Έτσι αντί για την Ταϋλάνδη επιλέχθηκαν οι Σεϋχέλλες, ενώ το κομμάτι ακουγόταν και στην διαφήμιση που έπαιζε στην τηλεόραση για το «Playboy»! Όπως καταλαβαίνετε, έγινε… κακός χαμός και οι πωλήσεις του δίσκου από την πρώτη εβδομάδα ήταν τόσο υψηλές ώστε τελικά να σπάσει κάθε ρεκόρ εκείνη τη χρονιά!
Και όχι μόνο αυτό! Το… trend και το hype για το νησιωτικό κράτος ήταν τόσο μεγάλο ώστε ακόμη και οι αεροπορικές εταιρείες που ως τότε εκτελούσαν το δρομολόγιο μέσω Κένυας, αναγκάστηκαν να βάλουν απευθείας πτήση για τον συγκεκριμένο προορισμό, ενώ αξίζει να αναφερθεί και ακόμη ένα… ντεσού το οποίο αποκάλυψε μετά από χρόνια ο συνθέτης του, Κώστας Χαριτοδιπλωμένος.
Όπως είπε, επικοινώνησε μαζί του η πρεσβεία του κράτους στην Ελλάδα και αφού τον ευχαρίστησε για την συνεισφορά του μέσω του τραγουδιού, τον ενημέρωσε πως θα τον αντιμετώπιζαν ως επίτιμο πολίτη της χώρας και ότι είχε… ελευθέρας να ταξιδέψει όποτε το επιθυμεί ως καλεσμένος!