Δίχως αμφιβολία το αυτοκίνητο που έκλεψε τις εντυπώσεις στο πρόσφατο Ράλλυ Ακρόπολις (όπως είναι η ιστορική του γραφή) δεν ήταν κάποιο από αυτά των νικητών ή άλλων συμμετεχόντων που για ημέρες «όργωσαν» την ελληνική γη. Τα βλέμματα όλων μαγνήτισε η μυθική Lancia Stratos του θρυλικού (ως οδηγού) Γιάννη Βαρδινογιάννη, κατά κόσμον, Τζίγκερ!
Βέβαια οι περισσότεροι τον γνωρίζουν κυρίως από το πέρασμά του από την διοίκηση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός την περίοδο που διαδέχτηκε τον «Καπετάνιο», Γιώργο Βαρδινόγιαννη, ενώ σήμερα ασχολείται με τον επιχειρηματικό κόσμο, όπως προτάσσουν τα συμφέροντα της ισχυρής οικογένειας.
Κι ενώ η πλειοψηφία των οπαδών του τριφυλλιού μάλλον δεν τον φέρνει στο μυαλό του με τις καλύτερες αναμνήσεις αφού η περίοδος κατά την οποία ήταν επικεφαλής δεν συνδυάστηκε με επιτυχίες, δεν ισχύει κάτι ανάλογο με τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Για τους περισσότερους από αυτούς, ο Τζίγκερ, όπως είναι το παρατσούκλι του, αποτελεί σημαντικότατο σημείο αναφοράς.
Διέπρεψε από τα μέσα της δεκαετίας του ’80, όταν και με συνοδηγό τον Κώστα Στεφανή κατέκτησε 6 συνεχόμενα πανελλήνια πρωταθλήματα (1987-1992) και παράλληλα αναρριχήθηκε στην πρώτη θέση μεταξύ των Ελλήνων οδηγών στο Ράλλυ Ακρόπολις την εποχή που το «Ράλλυ των Θεών» ήταν στο καλεντάρι του WRC, πριν επανέλθει τα τελευταία χρόνια μετά από μια μικρή παρένθεση.
Αν και στο ντεμπούτο του εμφανίστηκε με Αudi Quattro A2 κι αποχώρησε πίσω από το τιμόνι μιας Toyota Celica GT4, στη μνήμη όλων ο Γιάννης Βαρδινογιάννης είναι συνυφασμένος με την Lancia και πιο συγκεκριμένα την Lancia Delta HF Integrale 16V.
Αυτή ήταν και η λατρεμένη εταιρεία του Γιάννη Βαρδινογιάννη, η αγάπη του οποίου για τα γρήγορα αυτοκίνητα δεν περιοριζόταν μόνο σε αυτά που ο ίδιος οδήγησε σε αγώνες. Στη συλλογή του διαθέτει έναν ολόκληρο «στρατό» από τέτοια και ανάμεσά τους ξεχωρίζει φυσικά η Lancia Stratos, ένα αμάξι που κυριάρχησε την δεκαετία του ’70. Ένα τέτοιο, λοιπόν, παραχώρησε για τις ανάγκες του Ράλλυ Ακρόπολις ο Τζίγκερ, αφού πρώτα φρόντισε να το φέρει σε αγωνιστική κατάσταση!
Έχοντας την ανάλογη οικονομική ευχέρεια φυσικά, την πήρε στα χέρια του από τον «Σιρόκο» ο οποίος ήταν ο πρώτος ιδιοκτήτης της στην Ελλάδα το 1978 και φρόντισε ώστε να παραμείνει έκτοτε σε κατάσταση βιτρίνας. Ασχολήθηκε σχολαστικά με την συντήρηση του θηριώδους κινητήρα V6 της Ferrari ο οποίος αποδίδει 280 ίππους και προέρχεται από την Dino 246 GT αλλά και με κάθε άλλη παραμικρή λεπτομέρεια, αφού ακόμη και τα αυτοκόλλητα είναι αυθεντικά κι έχουν έρθει από το εξωτερικό.
Έτσι, λαμπερή και αστραφτερή, κόσμησε την συνέντευξη Τύπου και την εκκίνηση του πρόσφατου Ράλλυ Ακρόπολις, με τον κόσμο να μένει με το στόμα ανοιχτό, όχι μόνο από την ξεχωριστή ομορφιά της αλλά και από το γεγονός ότι η αξία της εκτιμάται κοντά στις 500.000 ευρώ!