Σάλος αντιδράσεων προκάλεσε η απόσυρση από το Υπουργείο Εξωτερικών καλλιτεχνικού έργου με συμβολισμούς κατά των γυναικοκτονιών από το προξενείο της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη. Όταν ερωτήθηκε από τον ΣΚΑΪ, ουπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, τόνισε μεταξύ άλλων πως το προξενείο οφείλει να φέρει ακέραια τα σύμβολα και τα εμβλήματα.
Θυμίζουμε ότι η ροζ σημαία, φτιαγμένη από ροζ σεντόνια θυμάτων γυναικοκτονίας, πάνω στο σχέδιο της ελληνικής σημαίας, αφαιρέθηκε από την έκθεση του Γενικού Προξενείου της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη ύστερα και από τις αντιδράσεις του προέδρου και βουλευτή των Σπαρτιατών.
Αυτή η σημαία, μέρος μιας έκθεσης της καλλιτέχνιδας Γεωργίας Λάλε, αποσκοπεί στο να αναδείξει το πρόβλημα της ενδοοικογενειακής βίας και των εγκλημάτων κατά των γυναικών. Η Γεωργία Λάλε μέσω αυτού του εικαστικού της έργου προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει το κοινό.
Ο Γιώργος Γεραπετρίτης εκτός από πολλούς συμμάχους σε ό,τι αποφάσισε, βρέθηκε απέναντι και σε μερίδα κόσμου που τον κατηγόρησε για ωμή καταπάτηση της καλλιτεχνικής ελευθερίας της δημιουργού, ειδικά όταν το έργο αφορά μία συμβολική δημιουργία κατά ενός εγκλήματος που η ελληνική κοινωνία ακόμα αντιμετωπίζει ως ταμπού.
«Πρέπει να διαχωρίζουμε τα πράγματα σε σχέση με το περιβάλλον τους. Εγώ θα δεχόμουν απολύτως να έχω το συγκεκριμένο έργο είτε σε ένα μουσείο, είτε σε μια γκαλερί είτε και στο σπίτι μου. Εδώ όμως μιλάμε για την ανάρτηση ενός εκθέματος στο ελληνικό προξενείο της Νέας Υόρκης», δήλωσε ο υπουργός όταν ερωτήθηκε για την απόφασή του αυτή.
Η δήλωσή του πως θα το δεχόταν ακόμα και στο σπίτι του δείχνει έναν άνθρωπο λάτρη της τέχνης, της σύγχρονης αλλά και της παραδοσιακής, έναν άνθρωπο που ζει την τέχνη και τον πολιτισμό και ίσως κάπως να αδικείται στο υπουργείο Εξωτερικών.
Το Menshouse βρήκε τις φωτογραφίες που αποδεικνύουν τη λατρεία του Γιώργου Γεραπετρίτη για κάθε είδους τέχνη, φωτογραφίες ντοκουμέντα για το ότι κατηγορήθηκε άδικα ως ιεροεξεταστής του έργου της κας Λάλε.