Το μεγαλύτερο deal ως τώρα: Το καινοτόμο προϊόν που έκανε τους Dragon's να δώσουν 100.000€ για να το αποκτήσουν

Έσπασε ταμεία!

Για όσους ζουν και εργάζονται μέσα στον κόσμο των επιχειρήσεων το Dragons’ Den είναι το τηλεοπτικό σόου που χρειαζόντουσαν. Ειδικά αν ανήκουν σε αυτούς που επιζητούν το μεγάλο άνοιγμα, το βήμα παραπάνω.

Τους δίνει την ευκαιρία να επικοινωνήσουν τη δουλειά τους στο ευρύ κοινό με τη δύναμη της τηλεόρασης, που μεταφέρεται εν συνεχεία σε διαδίκτυο και social media με τον όποιο τρόπο. Τους δίνει επίσης την ευκαιρία να έρθουν σε άμεση επαφή με τους επενδυτές ή αλλιώς Dragons, που έχουν τα χρήματα, την τεχνογνωσία και τις επαφές για να τους βοηθήσουν να αναπτύξουν την ιδέα τους, να «μεγαλώσουν» στην αγορά και να πετύχουν.

Η επιπλέον ελκυστικότητα του Dragons’ Den έχει να κάνει με το ότι πρόκειται για μια εκπομπή που βλέπεται το ίδιο ευχάριστα και από ανθρώπους που δεν έχουν σχέση με το επιχειρείν. Είναι μία απόλαυση, στα όρια της… ένοχης. Να βλέπεις πώς παρουσιάζουν κάποιοι μια ιδέα τους, τι αφορά αυτή, πώς αποτιμάται και ούτω καθεξής. Ακόμα και οι περιπτώσεις που καταλήγουν να γίνονται συνώνυμα του χαβαλέ («μιλάμε για πράφιτ» λέμε και αρκεί…) έχουν την αξία τους, μην ξεχνάμε άλλωστε πως πρόκειται για TV show και στόχος κατά βάση είναι η τηλεθέαση.

O 1ος κύκλος, που προβλήθηκε πέρυσι από τον ΑΝΤ1, έκλεισε με συνολικές επενδύσεις και συμφωνίες που έφτασαν το 1.117.000€. Η 2η σεζόν του Dragons’ Den Greece, με παρουσιαστή τον Σάκη Τανιμανίδη, βρίσκεται εδώ και λίγες μέρες on air με ανανεωμένη τη σύνθεση των Dragons. Είναι 6 πλέον, συνολικά: Ο Χάρης Βαφειάς, ο Λέων Γιοχάη, ο Δημήτρης Μάλλιος, ο Τάσος Οικονόμου, η Λιλή Περγαντά και η Μαρία Χατζηστεφανή – αποχώρησε ο Πολ Ευμορφίδης.

Ποια είναι όμως, μέχρι στιγμής, η μεγαλύτερη συμφωνία που έχει επιτευχθεί στην ελληνική version του Dragons’ Den; Η απάντηση μας γυρίζει στην πρεμιέρα της περσινής σεζόν. Και αφορά την Bioaroma Crete.

Οι Μανούσος και Κάλλια Πεδιαδίτη κέρδισαν τις εντυπώσεις με την καινοτομία και την πρωτοτυπία των προϊόντων τους αναφορικά με την εταιρεία τους, που παράγει βιολογικά καλλυντικά και αιθέρια έλαια σε πλήρως βιοδιασπώμενες συσκευασίας.

Πήγαιναν ήδη πολύ καλά στην Ελλάδα, αλλά βγήκαν στην τηλεόραση αναζητώντας τον τρόπο για να κάνουν το άλμα στη διεθνή αγορά. Η Dragon που πίστεψε περισσότερο σε αυτούς ήταν η Μαρία Χατζηστεφανή και αυτοί με τη σειρά τους έκαναν δεκτή την προσφορά της για το 10% της εταιρείας αντί 100.000 ευρώ και royalties (δικαιώματα). Χρηματικά παραμένει, ως την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές και μέχρι το… επόμενο, το best of του Dragons’ Den Greece.

Πολύ δυνατή επιχειρηματικά ήταν και η περίπτωση του Πάνου Μαγουλά. Ενός vegan chef, ο οποίος κέρδισε τους Dragons με το καλημέρα. Η ιδέα του ήταν να φτιάξει ένα vegan κρεοπωλείο και ζήτησε 40.000 ευρώ για το 20% της επιχείρησης που ήθελε να ανοίξει.

Οι Dragons ενθουσιάστηκαν και έτσι μετά από έναν σκληρό γύρο διαπραγματεύσεων ο Λέων η Μαρία και η Λιλή προσέφεραν 60.000 ευρώ για το 36% της εταιρείας κάτι που ο Πάνος έκανε δεκτό.

Στα ίδια χρηματικά ύψη (60.000 ευρώ) έκλεισε το deal για το 10% του Butler, ενός app που φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα στην εστίαση και την φιλοξενία, την πρόταση έκανε ξανά ο Λέων Γιοχάη.

Στα 2 επεισόδια που έχουν προβληθεί ως τώρα στον 2ο κύκλο, διαπιστώσαμε πως σε σχέση με τα περσινά 10, το γενικότερο σετ έχει δέσει καλύτερα, φαίνεται πως αντλήθηκαν τα σωστά συμπεράσματα από την περσινή πρώτη εμπειρία. Και έχουμε ήδη άκρως ενδιαφέρουσες περιπτώσεις, επιχειρηματικά.

Όπως του κυρίου που παρουσίασε το vegan παγωτό του (Planet) και ξετρέλανε τους «απέναντι» του. Ζήτησε 42.000 ευρώ για το 1% και μόνο της εταιρείας του – spoiler, τα πήρε από τον Χάρη Βαφειά και αν μάλιστα η εταιρεία μπει στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ, αυτό το ποσοστό θα γίνει 3%.

https://www.youtube.com/watch?v=3WQ0y8r12C8

Είναι λογικό να περιμένουμε ακόμα πιο εντυπωσιακές προσφορές και deal στο άμεσο μέλλον. Ο 2ος κύκλος του Dragons’ Den Greece έχει μπει δυνατά και παγιώνεται ως κάτι το εξόχως ιντριγκαδόρικο και ενδιαφέρον…

 

TAGS: