H αλλαγή στη συσκευασία του γάλακτος «Milk οικογενειακό» της ΔΕΛΤΑ προκάλεσε έναν μικρό χαμό στα social media και κανείς δεν μπορεί να καταλάβει στην πραγματικότητα ποιος ήταν ο λόγος των αντιδράσεων προς την εταιρεία.
Η γαλακτοβιομηχανία άλλαξε την παλιά φωτογραφία της συσκευασίας που έδειχνε έναν πατέρα να κρατάει στην πλάτη τον γιο του και από πίσω τη μητέρα να κρατάει στη δική της πλάτη την κόρη της οικογένειας. Στη νέα φωτογραφία δείχνει τον πατέρα να ετοιμάζει το πρωινό, με γάλα ΔΕΛΤΑ φυσικά, και δίπλα του την κόρη του να τον κοιτάζει.
Αυτό ήταν. Τα συντηρητικά και λίγο delulu προφίλ των social media βρήκαν νέο θέμα για να εξοργιστούν. Και όχι δεν ήταν η ακρίβεια το θέμα τους, που σε λίγο θα βλέπουν ένα μπουκάλι γάλα και θα κοστίζει το λίτρο όσο ένα μεροκάματο. Το θέμα των αντιδράσεων ήταν ότι πλήττεται η ελληνική οικογένεια από τη νέα χάρτινη συσκευασία του 1 lt.
Δεν κατάλαβε κανείς γιατί είναι προσβλητικό σε μία οικογένεια να φτιάχνει ο πατέρας το πρωινό, ούτε τι μπορεί να υπονοεί μία φωτογραφία η οποία δε δείχνει και τη μητέρα ή και άλλα παιδιά. Οι παρανοϊκές αντιδράσεις έφτασαν να παρουσιάζουν τη νέα συσκευασία ως κομμάτι της woke ατζέντας, της νέας τάξης πραγμάτων, του διαβόλου και γιατί όχι και των Τούρκων εχθρών.
Μάλιστα υπήρξαν και οι ακραίες περιπτώσεις όπως αυτή μίας κυρίας η οποία τηλεφώνησε για να διαμαρτυρηθεί στην εταιρία ΔΕΛΤΑ, απειλώντας με μηνύσεις και αγωγές για τη νέα συσκευασία.
Το Menshouse θέλοντας να ηρεμήσει όλους αυτούς του καθόλου παλαβούς τύπους, αποφάσισε να προτείνει 9 νέες συσκευασίες που τιμούν την παραδοσιακή οικογένεια, αυτή με την οποία όλοι μεγαλώσαμε και θα θέλαμε να τη βλέπουμε ως παράδειγμα στις συσκευασίες γάλατος δίπλα σε αγελάδες και ποσοστά λιπαρών.