Ήταν το ησυχαστήριό της και ίσως το μόνο μέρος πάνω στη Γη που μπορούσε απλά να είναι ο εαυτός της και να υποδέχεται τους ανθρώπους της ζωής της. Ο λόγος για την Αλίκη Βουγιουκλάκη και το σπίτι της στον Θεολόγο, μπροστά στην παραλία με την οποία συνδέθηκε τόσο πολύ ώστε να πάρει το όνομά της.
Εκεί στην Φθιώτιδα η «Εθνική Σταρ» δημιούργησε τον δικό της κρυφό παράδεισο καθώς έχοντας μονίμως όλα τα φώτα στραμμένα πάνω της και τους φωτογράφους να την ακολουθούν σε κάθε βήμα της, χρειαζόταν ένα μέρος στο οποίο θα μπορούσε να αποφεύγει όλα όσα συνεπαγόταν η δημοφιλία της.
Ο Θεολόγος φημίζεται για τις όμορφες παραλίες του και μία από αυτές μετατράπηκε πολύ σύντομα στο δικό της μέρος. Βέβαια η φήμη δεν άργησε να εξαπλωθεί, με αποτέλεσμα η περιοχή να γνωρίσει μεγάλες δόξες και να μπει ουσιαστικά χάρη στην Αλίκη Βουγιουκλάκη στον τουριστικό χάρτη της χώρας που ως τότε περιοριζόταν στα κοσμικά νησιά, κατά κύριο λόγο εκείνα των Κυκλάδων.
Στο σπίτι της στον Θεολόγο έζησε μερικές από τις πιο όμορφες και κυρίως αυθεντικές στιγμές της παραμυθένιας ζωής της από το 1968 όταν και το ανακάλυψε, μέχρι και την ώρα που έφυγε από αυτόν τον κόσμο, κάτι λιγότερο από 30 χρόνια αργότερα.
Άνθρωποι που γνώρισαν από πρώτο χέρι την φιλοξενία της στον Θεολόγο, όπως η Νόρα Βαλσάμη, ο Ερρίκος Ανδρέου, η Ζωή Λάσκαρη, ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος, ο Λάκης Λαζόπουλος, η Σμαρούλα Γιούλη και πολλοί ακόμα κάνουν λόγο για την ιδανική οικοδέσποινα που έκανε τα πάντα για να μείνουν όλοι ικανοποιημένοι και ευχαριστημένοι.
Φυσικά εκεί στον Θεολόγο η Αλίκη έζησε και τους μεγάλους έρωτές της, με αυτούς με τον πρώτο σύζυγό της, Δημήτρη Παπαμιχαήλ, και αργότερα τον Βλάση Μπονάτσο, να ξεχωρίζουν.
Εκεί, όμως, γνώρισε και μια πραγματικά πικρή στιγμή η οποία ήρθε μετά τον χωρισμό της με τον Παπαμιχαήλ, όταν επισκέφθηκε το «καταφύγιό» της και διαπίστωσε ότι εκείνος είχε αδειάσει το σπίτι, στα πρώτα βήματα του επεισοδιακού χωρισμού τους.
Μάλιστα, σύμφωνα με όσα γράφτηκαν αργότερα, φέρεται την ίδια μέρα να είχε κανονίσει φωτογράφιση με τον γνωστό φωτογράφο και φίλο της Κλεισθένη και όταν αντίκρισε εκείνη την εικόνα κατέρρευσε.
Τελικά εκείνο το απόγευμα ο Κλεισθένης άγγιξε μόνο μια φορά το κουμπί της μηχανής του, σε ένα και μοναδικό κλικ που ήταν η εικόνα της Αλίκης να τηλεφωνεί στην αστυνομία προκειμένου να καταγγείλει το γεγονός…