Πολύ πριν η σχέση του Ντέιβιντ και της Βικτόρια Μπέκαμ «παντρέψει» τον χώρο του ποδοσφαίρου και της μουσικής και δημιουργήσει διεθνή πανικό, η Ελλάδα είχε το δικό της αντίστοιχο ζευγάρι. Πίσω στην δεκαετία του ’60 όταν ο κατά πολλούς κορυφαίος Έλληνας παίκτης όλων των εποχών έγινε ζευγάρι με μια τραγουδίστρια την οποία ο Μάνος Χατζιδάκις αποκάλεσε «ακριβό βιολοντσέλο» για να περιγράψει το εύρος της φωνής της!
Ο λόγος για τον Μίμη Δομάζο και την Βίκυ Μοσχολιού! Ο έρωτας του σπουδαίου ποδοσφαιριστή του Παναθηναϊκού και της άφταστης ερμηνεύτριας προκάλεσε αίσθηση όταν έγινε γνωστός στο πανελλήνιο, ενώ ο γάμος που ακολούθησε αποτέλεσε ένα κορυφαίο κοσμικό γεγονός για το οποίο περισσότεροι από 30.000 άνθρωποι συγκεντρώθηκαν… ακάλεστοι, φέρνοντας το χάος (και αρκετές ζημιές) στην εκκλησία όπου τελέστηκε το μυστήριο.
Ας ταξιδέψουμε πίσω στο χρόνο και συγκεκριμένα στο φθινόπωρο του 1963. Τότε ο Δομάζος, αν και μόλις 21 ετών, είχε προλάβει ήδη να γίνει ίνδαλμα για τους φίλους του τριφυλλιού, έχοντας οδηγήσει την ομάδα σε τρία διαδοχικά πρωταθλήματα (1960, 1961, 1962) όντας βασικός και αναντικατάστατος από την πρώτη ημέρα που φόρεσε την πράσινη φανέλα. Νέος, γοητευτικός και με την αύρα του «Στρατηγού», όπως ήταν το προσωνύμιό του, μετέφερε την ίδια αυτοπεποίθηση που είχε στο γήπεδο και εκτός αγωνιστικών χώρων.
Τότε η Βίκυ Μοσχολιού δεν ήταν ακόμη γνωστή καθώς δεν είχε κυκλοφορήσει κάποια δισκογραφική δουλειά, όμως εμφανιζόταν στο κέντρο «Τριάνα», δίπλα στον Γιώργο Ζαμπέτα και τον Γρηγόρη Μπιθικώτση. Στο ίδιο μαγαζί σύχναζε και ο Έλληνας άσος ο οποίος συνήθιζε να το επισκέπτεται τις νύχτες μαζί με άλλους συμπαίκτες του στον Παναθηναϊκό και την Εθνική, κυρίως τους Παπαεμμανουήλ, Πανάκη και Λινοξυλάκη. Την βραδιά που εμφανίστηκε για πρώτη φορά επί σκηνής η 20χρονη Βίκυ λένε πως ο έρωτας ήρθε και για τους δύο με την πρώτη ματιά…
Η ίδια πολλά χρόνια αργότερα περιέγραψε εκείνη την πρώτη γνωριμία τους, μιλώντας στην Έλενα Ακρίτα: «Εγώ ήθελα να πάω να του μιλήσω, αλλά ντρεπόμουν. Στο πρόγραμμά μας ήταν δύο κορίτσια, οι αδερφές Γεωργούλη, που ήταν πολύ πιο θαρραλέες από μένα. Τις πιάνω και τους λέω ότι και εγώ θέλω να κατέβω στο τραπέζι του Μίμη. “Θα κάνω πως πάω αλλού και όταν είμαι κοντά στο τραπέζι σας, θα με φωνάξετε στην παρέα σας”. Έλα όμως που δεν με φωνάζουν και αναγκάζομαι να βγω έξω από το μαγαζί! Μπαίνοντας ξανά στο μαγαζί, επιτέλους με φώναξαν τα κορίτσια να πάω να κάτσω. Ο Μίμης εμένα ήθελε. Είχε καταλάβει τι είχε γίνει και γέλαγε. Από εκεί και πέρα ερχόταν τακτικά στην ‘’Τριάνα’’».
Οι δυο τους έγιναν γρήγορα ζευγάρι και ζούσαν τον έρωτά τους, χωρίς πάντως να λείπουν και τα ευτράπελα, όπως για παράδειγμα μια φορά που η Μοσχολιού ντράπηκε να τραγουδήσει μπροστά στο αμόρε της τα «Παιδιά του Πειραιά», με τον Ζαμπέτα (που κάποτε ακολούθησε τον Παναθηναϊκό στον τελικό του Κυπέλλου Πρωταθλητριών στο θρυλικό Γουέμπλεϊ) να της λέει με το γνωστό ύφος του: «Άντε με τον μπαλαδόρο σου, άντε τραγούδα»!
Κάτι παραπάνω από τρία χρόνια αργότερα όλα ήταν έτοιμα για τον γάμο που δεν ήταν μόνο ο γάμος της χρονιάς, αλλά και ο γάμος της δεκαετίας! Οι προετοιμασίες για το μυστήριο, το σπίτι που έχτιζαν στον Λυκαβηττό, αλλά και οι κοινές εμφανίσεις τους (με την Μοσχολιού να έχει γίνει πλέον διάσημη τραγουδίστρια) έδιναν διαρκώς τροφή στις εφημερίδες της εποχής, μέχρι την ώρα που η Ελλάδα μπήκε στο «γύψο»!
Την 21η Απριλίου 1967 οι Αθηναίοι ξυπνούν από τον ήχο που αφήνουν οι ερπύστριες των τανκς και το πρώτο πράγμα που κάνει η χούντα των Συνταγματαρχών είναι να απαγορεύσει τις δημόσιες συναθροίσεις. Η Βίκυ Μοσχολιού αναρωτιέται με την αφέλεια της νιότης της «καλά κι εγώ πώς θα παντρευτώ…», αλλά τελικά ο γάμος θα πραγματοποιηθεί την Πρωτομαγιά εκείνης της χρονιάς στην Μητρόπολη, με κουμπάρο τον Τάκη Β. Λαμπρόπουλο, ιδιοκτήτη της δισκογραφικής εταιρείας COLUMBIA.
Ώρες, όμως, πριν την προκαθορισμένη ώρα τέλεσης οι γύρω δρόμοι κατακλύζονται από το πλήθος. Υπολογίζεται ότι περίπου 30.000 άνθρωποι είχαν συγκεντρωθεί, αναγκάζοντας τους έντρομους ιερείς να ενημερώσουν το ζευγάρι να προσέλθει όσο το δυνατό νωρίτερα αφού ήδη επικρατούσε το αδιαχώρητο. Έτσι αντί για τις 8, οι μελλόνυμφοι δίνουν ραντεβού στις 6, αλλά και πάλι το σκηνικό είναι απίστευτο. Η Μοσχολιού φτάνει στην εκκλησία αλλά είναι αδύνατο να προσεγγίσει τον χώρο και χρειάζεται ένας φίλος της παλαιστής (!) να την πάρει στους ώμους του και να την κουβαλήσει την ώρα που άλλοι προσπαθούσαν να ανοίξουν δρόμο μπροστά τους και τελικά το ζευγάρι σμίγει στα σκαλοπάτια.
Μέσα στο ναό καταγράφονται ακόμη και ζημιές από τον κόσμο που επιχείρησε να βρει μια θέση και σύμφωνα με όσα είδαν το φως της δημοσιότητας, χρειάστηκε να καταβληθούν επιπλέον 15.000 δραχμές για την αποκατάσταση των φθορών! Γαμπρός και νύφη είχαν υπολογίσει την παρουσία 7.000 ανθρώπων και διέθεσαν αντίστοιχο αριθμό μπομπονιέρων, οι οποίες έφεραν ένα τριφύλλι κι ένα κλειδί του σολ, αλλά όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, δεν έφτασαν ούτε για… ζήτω! Στο τέλος οι συγγενείς απλά τις πετούσαν στο πολλαπλάσιο πλήθος που πάλεψε για αυτές, ενώ από την επόμενη ημέρα κιόλας στο Μοναστηράκι και στην Ομόνοια πωλούνταν σε εξωφρενικές τιμές…
Μέσα σε αυτόν τον πανικό η Μοσχολιού έχασε την βέρα της η οποία βρέθηκε και επιστράφηκε μία ημέρα αργότερα, όμως αυτό το γεγονός θεωρήθηκε κακό σημάδι. Άσχετα πάντως από τις επιταγές της μοίρας, το ζευγάρι παρά τον παράφορο έρωτα δεν έμελλε να γεράσει μαζί. Οι δυο τους χώρισαν το 1978 μετά από περίπου 11 χρόνια γάμου κι ενώ στο μεταξύ είχαν αποκτήσει δύο παιδιά κι έχασαν ένα ακόμα που γεννήθηκε πρόωρα και δεν άντεξε. Λένε πως αυτό τους κόστισε πολύ…
Μετά το διαζύγιό τους προχώρησαν στις ζωές τους και τελικά έμειναν φίλοι μέχρι την ημέρα που η κορυφαία ερμηνεύτρια έφυγε από την ζωή. Η ίδια μιλώντας για την σχέση τους εξήγησε τους λόγους του χωρισμού, λέγοντας: «Δεν είχαμε προβλήματα. Το μόνο μου πρόβλημα ήταν το δικό μου. Δηλαδή ότι τον αγαπούσα πολύ τον άντρα μου, ήταν η πρώτη μου αγάπη και δεν τον χαιρόμουν. Μια βδομάδα με τον Παναθηναϊκό στο ξενοδοχείο, μετά άλλη μια βδομάδα με την Εθνική στο ξενοδοχείο, δεν προλάβαινα να τον δω»…