Υπήρξε το απόλυτο σύμβολο του σεξ -ειδικά την δεκαετία του 1990- και όχι μόνο. Οι άντρες την ονειρεύονταν και ο… παροξυσμός για οτιδήποτε είχε να κάνει με εκείνη ξεπέρασε κάθε όριο όταν διέρρευσε βίντεο με προσωπικές στιγμές της με τον (τότε) σύζυγό της (και… μισοπατριωτάκι μας), Τόμι Λι.
Με γονίδια από Φινλανδία από την πλευρά του πατέρα της και την Ρωσία από αυτή της μητέρας της, η Πάμελα Άντερσον, για την οποία γράφονται αυτές οι γραμμές, προκαλούσε πανικό σε όλον τον πλανήτη από τη στιγμή που άφησε τον Καναδά και βρέθηκε στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας τον Φεβρουάριο του 1990. Ήταν μια στιγμή που ουσιαστικά την καθόρισε για τις επόμενες δεκαετίες, καθώς τότε ήταν που έγινε εξώφυλλο στο περιοδικό «Playboy».
Φρόντισε να καλύψει τα (όποια) κενά των γονιδίων της βάφοντας ξανθά τα μαλλιά της και κάνοντας προσθετική στήθους και από εκεί και έπειτα έγινε συνώνυμο των υγρών φαντασιώσεων του ανδρικού πληθυσμού.

H Πάμελα Άντερσον που όλοι ονειρευτήκαμε…
Οι περισσότεροι πέρα από το επίμαχο ερωτικό βίντεο ερωτικού περιεχομένου (φυσικά το έχεις δει και εσύ, μη λέμε ψέματα μεταξύ μας) την γνώρισαν από την συμμετοχή της ως C.J Parker στη σειρά Baywatch.
Η εικόνα εκείνης της χυμώδους ναυαγοσώστριας να τρέχει και να σώζει κόσμο μας έκανε όλους λίγο-πολύ να λαχταράμε σχεδόν να κινδυνέψουμε σε κάποια παραλία, με την παρανοϊκή ελπίδα ότι θα βουτήξει για πάρτη μας μια γυναικάρα με ατελείωτες καμπύλες και περιποιημένη στην… τρίχα, ακόμη και με 40 βαθμούς Κελσίου στην παραλία!
Πράγμα που (ευτυχώς, τουλάχιστον για το πρώτο σκέλος της υπόθεσης) δεν συνέβη ποτέ, αφήνοντάς μας με το απωθημένο και καταγράφοντας την Πάμελα Άντερσον ως την απόλυτη θεά των ’90s. Κι όλα αυτά παρά το γεγονός ότι δεν έκανε σπουδαία καριέρα ούτε στο σινεμα ούτε στην τηλεόραση ούτε στο μόντελινγκ. Πέτυχε ωστόσο κάτι μοναδικό. Να κυριαρχήσει στο ρόλο του… εαυτού της και αυτό από μόνο του είναι ίσως ακόμη πιο σπουδαίο.

Μια άλλη Πάμελα
Ωστόσο η εικόνα της τα τελευταία χρόνια απέχει κατά πολύ από εκείνη με την οποία την γνωρίσαμε. Ακόμη και στις πρόσφατες εμφανίσεις της με αφορμή τη συμμετοχή της σε κινηματογραφική παραγωγή χαρακτηρίζονται από ένα στοιχείο. Την πλήρη έλλειψη μακιγιάζ!
Μια απόφαση που αντιμετωπίστηκε με αρκετή καχυποψία στην αρχή, με πολλούς να βλέπουν άλλου είδους κίνητρα, ακόμη και να υποψιάζονται κάποιο διαφημιστικό τρικ. Η ίδια η ζωή πάντως ήρθε να τους διαψεύσει καθώς αποδείχτηκε πως εκείνη η επιλογή υπήρξε πολύ συνειδητή και ότι η Πάμελα Άντερσον βρίσκεται σε μια φάση που αναζητά την ευτυχία με πολύ διαφορετικό τρόπο σε σχέση με το παρελθόν.

Ο λόγος για την απόφασή της
Η 58χρονη, πια, και μητέρα δύο παιδιών Πάμελα Άντερσον, από το 2019 και μετά, δηλαδή την τελευταία 6ετία έχει εγκαταλείψει το μακιγιάζ και στις δημόσιες εμφανίσεις της είναι μονίμως άβαφτη. Ακόμη κι όταν πρόκειται για συνέντευξη, κάποια τελετή ή κοινωνική εκδήλωση που πραγματοποιείται παρουσία δεκάδων ή και εκατοντάδων δημοσιογράφων και φωτορεπόρτερ.
Απάντηση στις κατά καιρούς φήμες οι οποίες αναπτύχθηκαν σχετικά με την απόφασή της έδωσε η ίδια. Και ο λόγος για αυτήν αποδείχθηκε πολύ πιο βαθύς και συγκινητικός από όσο περίμεναν οι περισσότεροι. Τουλάχιστον εκείνοι που δεν βρίσκονταν στον στενό κύκλο της και δεν γνώριζαν πολλά για την προσωπική ζωή της.
Όπως αποκάλυψε η ίδια το να μην βάφεται πια αποτελεί ένας τρόπος προκειμένου να τιμήσει τη μνήμη μιας γυναίκες που υπήρξε πολλά παραπάνω από συνεργάτιδά της. Ήταν μια απόφαση που ελήφθη μετά τον χαμό της Αλέξις Βόγκελ.

Μια σχέση σχεδόν 30 ετών
Οι δυο τους γνωρίστηκαν το μακρινό 1990 καθώς η Αλέξις ήταν η make up artist που είχε αναλάβει να την μακιγιάρει για εκείνη τη μυθική φωτογράφιση για λογαριασμό του Playboy. Έκτοτε η σχέση τους δεν έμεινε στο επαγγελματικό επίπεδο αφού οι δύο τους έγιναν στενές φίλες.
Μάλιστα σε παλιότερη συνέντευξή της, η Βόγκελ είχε πει ότι όταν έβαφε την Άντερσον είχε κατά νου την Μπριτζίτ Μπαρντό, προσπαθώντας βέβαια να μεταφέρει μια πιο σύγχρονη για εκείνη την εποχή εκδοχή της, όπως και έγινε.
«Είχα ακούσει γι’ αυτήν, είχε παίξει στο Home Improvement και μόλις είχε ξεκινήσει στο Baywatch, αλλά δεν είχε πραγματικά την εικόνα της – ήταν ένα μωρό. Ήταν αρκετά φρέσκια, αλλά ήθελα να της δώσω περισσότερη εικόνα. Μου άρεσε πάρα πολύ η Μπριζίτ Μπαρντό, αυτή η γατούλα του σεξ με τα τέλεια χαρακτηριστικά, αλλά φυσικά, αυτή ήταν φυσικά μια ρετρό εκδοχή, κάνοντας την, τη δική μου και τη δική της εμφάνιση», είχε πει.
Δυστυχώς, όμως, η ζωή είχε άλλα σχέδια και το 2019 η Βόγκελ άφησε αυτόν τον κόσμο χτυπημένη από καρκίνο του μαστού… «Από τότε ένιωσα ότι χωρίς την Αλέξις είναι καλύτερα για μένα να μη φοράω μακιγιάζ», εξήγησε αργότερα η ίδια η Πάμελα Άντερσον, η οποία πάντως πλέον τονίζει πως νιώθει πολύ πιο απελευθερωμένη και διασκεδάζει περισσότερο με την τωρινή της εικόνα.
«Δεν προσπαθώ πια να είναι το πιο όμορφο κορίτσι στο δωμάτιο… Αν εξακολουθούσα να το κάνω στην ηλικία μου, θα μετατρεπόμουν σε θλιβερή καρικατούρα. Το να κυνηγάς τη νεότητα είναι πολύ ψυχοφθόρο και εντελώς μάταιο» λέει χαρακτηριστικά και μας βρίσκει σύμφβωνους…