200.000 για το 23%: Το πρώτο μεγάλο deal της νέας σεζόν του Dragons Den καλύπτει έξυπνα μια ανάγκη της εποχής

200.000 για το 23%: Το πρώτο μεγάλο deal της νέας σεζόν του Dragons Den καλύπτει έξυπνα μια ανάγκη της εποχής

Ένα εργαλείο σαν το TikTok, που φέρνει εις πέρας την ψηφιακή προώθηση επαγγελματιών

Η κάθε εποχή γεννά τις ανάγκες της και αυτό που σήμερα μπορεί σε πολλούς να φαίνεται αχρείαστο, ως και αστείο, αύριο μπορεί να έχει μετατραπεί σε αναγκαίο εργαλείο είτε για την ζωή τους είτε για τη δουλειά τους. Οπότε, αυτός που θα δει πολύ μπροστά, αυτός που θα χτίσει πρώτος το έδαφος, θα είναι και ο αρχικός νικητής. Το Dragons Den είναι ένα τηλεπαιχνίδι που μας μαθαίνει ακριβώς το πώς να βλέπουμε μπροστά.

Σε μια οποιαδήποτε εφεύρεση, καινοτομία σε επίπεδο προϊόντος ή υπηρεσίας, αυτός που το κάνει πρώτος, είναι αυτός που παίρνει το τεράστιο μερίδιο της αγοράς. Ο κάθε επόμενος, πηγαίνει για την εξέλιξή του, για να προσπεράσει σε επίπεδο ποιότητας της υπηρεσίας ή του προϊόντος.

Στο πρώτο επεισόδιο του Dragons Den είδαμε να γίνεται το πρώτο μεγάλο deal στην 3η σεζόν του τηλεπαιχνιδιού, για μια υπηρεσία που πριν 4-5 χρόνια, πολλοί επιχειρηματίες θα την θεωρούσαν αχρείαστη, μπορεί και να αδιαφορούσαν έστω να ακούσουν τι κάνει.

Όμως, ζούμε σε μια εποχή όπου η επιτυχία μιας επιχείρησης, η επιτυχία ενός επαγγελματία οποιασδήποτε μορφής και αντικειμένου, βασίζεται στο digital marketing. Το digital marketing είναι τα πάντα. Αν έχεις σε πολύ καλό επίπεδο την ψηφιακή προώθηση της δουλειάς σου, τότε έχεις διασφαλίσει ένα μεγάλο δυνητικό κέρδος.

Αν κάνει κάποιος μια σχετική αναζήτηση, θα δει πως το ψηφιακό μάρκετινγκ στη συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων το έχουν αναλάβει agencies, διαφημιστικές εταιρείες που έχουν τέτοιο department. Και μετά, υπάρχει και μια μειοψηφία που το κάνει inhouse, είτε διαθέτοντας δικό της τμήμα είτε μιλάμε για μικροεπιχειρήσεις όπου οι ιδιοκτήτες ή τα στελέχη τους έχουν αναλάβει αυτό το κομμάτι λόγω εμπειρίας, γνώσεων, σπουδών.

Υπάρχει όμως και ένας πολύ μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων, ιδίως ανθρώπων που ανήκουν ηλικιακά στο 50+, οι οποίοι λειτουργούν κάπως…αναλογικά και αν τους πεις για digital marketing και ψηφιακή καμπάνια, θα ψάχνουν λεξικό.

Δύο νέοι tech experts, όπως φάνηκε, παρουσίασαν στους 4 dragons στο Dragons Den μια καινοτόμο υπηρεσία, η οποία είναι το TikTok του digital marketing.

Όπως δηλαδή το TikTok προσέφερε στους digital content creators όλα τα εργαλεία για να παράγουν περιεχόμενο, χωρίς να χρειάζεται απαραίτητα να πληρώνουν videographer/μοντέρ, έτσι κι αυτή η υπηρεσία προσφέρει σε άσχετους με το αντικείμενο επιχειρηματίες τα εργαλεία για να τρέξουν με απλές κινήσεις ένα μίνιμουμ επίπεδο της προώθησης της δουλειάς τους σε Facebook και Instagram.

Οι δύο συνεργάτες δεν μπήκαν σε περαιτέρω λεπτομέρειες για την επόμενη φάση της υπηρεσίας, αν δηλαδή θα υπάρχουν διάφορα levels εργαλείων που θα ξεκλειδώνουν οι χρήστες της με κάποιο έξτρα ποσό ή συνδρομή, αλλά η γενική ιδέα και το πλάνο τους, έπεισε και τους 4 στο Dragons Den που χωρίστηκαν σε 2 δυάδες, από τη μία η κα. Χατζηστεφανή και ο κ. Οικονόμου, οι καινούργιοι κ. Γιάννης Τσιώρας και κα. Νίκη Γουλίμη από την άλλη.

Αρχικά, οι δύο παίκτες ζήτησαν 180.000 για το 18%, όμως άκουσαν από τους δύο νέους dragons να δίνουν 90.000 για το 10%, ενώ οι άλλοι δύο επενδυτές έδιναν μαζί 200.000 για το 25%.

Εκεί, ο ένας από τους δύο παίκτες έδειξε προτίμησε σε Τσιώρα-Γουλίμη, κάτι που έφερε την απόσυρση της προσφοράς από Χατζηστεφανή-Οικονόμου, παρόλο που η τελευταία είναι η μόνη που θα μπορούσε να φέρει σε επαφή τους δύο παίκτες με τη Meta, κάτι που οι ίδιοι ζήτησαν.

Εν τέλει, μετά από μικρή διαπραγμάτευση, οι δύο παίκτες έδωσαν το 23% έναντι 200.000 ευρώ στους Τσιώρα-Γουλίμη και επετεύχθη το μεγάλο deal.