Εάν με την παρουσία σου και μόνο έχεις γίνει άθελά σου αιτία για να κάνει… ολόκληρη «Εθνική Σταρ» Αλίκη Βουγιουκλάκη σκηνή ζηλοτυπίας στον Δημήτρη Παπαμιχαήλ, τότε η γοητεία σου είναι αδιαμφισβήτητη. Αν και για την Μπέτυ Αρβανίτη, την πανέμορφη Ελληνίδα ηθοποιό η αλήθεια είναι πως δεν χρειάστηκαν ποτέ τέτοιου είδους «παράσημα» για να επιβεβαιώσει τον εαυτό της.
Γεννήθηκε στην Αθήνα σε αστική οικογένεια το 1939 και από πολύ μικρή έδειξε την αγάπη της στην υποκριτική, ενώ παράλληλα διαμόρφωνε την δική τους κουλτούρα και προσωπικότητα, έχοντας την συνείδηση ότι όταν θα μεγάλωνε θα γινόταν ηθοποιός. Έκανε έναν γάμο όταν ήταν νεαρή σε ηλικία με τον αρχιτέκτονα, Κώστα Σταμάτη. Μαζί απέκτησαν έναν γιο, τον Αλέξη, αν και ο γάμος τους δεν κράτησε πολύ. Ουσιαστικά ωρίμασε μαζί με το παιδί της, ενώ στο μεταξύ βρέθηκε να σπουδάζει υποκριτική, και μάλιστα δίπλα στον Κάρολο Κουν!
Συμμαθητής τότε εκεί αλλά και σε άλλες σχολές ήταν ο Φαίδων Γεωργίτσης. Ανάμεσά τους αναπτύχθηκαν συναισθήματα και πριν καλά-καλά το αντιληφθούν, βρέθηκαν παντρεμένοι, αλλά και πάλι δεν ήταν μοιραίο να κρατήσει ούτε και αυτός ο γάμος. Οι δυο τους τα πήγαιναν υπέροχα στα γυρίσματα και σε οτιδήποτε είχε να κάνει με τις ταινίες της Φίνος Φιλμς, αλλά στην προσωπική τους ζωή είχαν συχνές προστριβές και καυγάδες, με αποτέλεσμα σχετικά γρήγορα να καταλήξουν στον χωρισμό.
Μια άκρως εξωραϊσμένη εικόνα μπορούν να πάρουν οι θεατές από την ταινία «Νύχτα Γάμου» στην οποία ήταν το βασικό ζευγάρι πρωταγωνιστών, μαζί με τους Κώστα Βουτσά και Μάρθα Καραγιάννη. Το φιλμ εστιάζει στα σπαρταριστά περιστατικά που συμβαίνουν όταν οι νιόπαντροι αντιλαμβάνονται ότι δίπλα τους στο ξενοδοχείο μένει μια… πρώην και τα επεισόδια που ακολουθούν προκαλούν άφθονο γέλιο. Η ταινία έκανε πρεμιέρα στις κινηματογραφικές αίθουσες στις 11 Δεκεμβρίου 1967, κόβοντας 525.647 εισιτήρια και κατατάχθηκε στην 3η θέση ανάμεσα σε 99 ταινίες της ίδιας σεζόν.
Με αυτό το φιλμ η Μπέτυ Αρβανίτη στο τέλος τα βρίσκει ξανά με τον Φαίδωνα Γεωργίτση, δίνοντας στον κόσμο το πολυαναμενόμενο χάπι εντ, κάτι που όμως δεν συνέβη και στην πραγματική ζωή. Εκείνο που συνέβη όμως ήταν να αναδειχθεί η γοητευτική Ελληνίδα ηθοποιός σε αστέρι πρώτου μεγέθους στο ελληνικό εμπορικό σινεμά. Η ίδια συχνά σε συνεντεύξεις της πάντως έχει τονίσει ότι αυτή η επιτυχία της έκανε πολλούς στους καλλιτεχνικούς κύκλους να μην δουν με καλό μάτι τις μετέπειτα προσπάθειές στο θέατρο, το οποίο πάντοτε ήταν η αγάπη της. Όπως είχε πει, ο κινηματογράφος τότε έμοιαζε με ένα ατέλειωτο πάρτι, με τις συνθήκες που επικρατούσαν στα στούντιο του Φίνου, αλλά την ίδια την απασχολούσε το σανίδι χωρίς ποτέ να δοκιμάσει να εξαργυρώσει την επιτυχία της.
Από τα μέσα της δεκαετίας του ’60 και μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ’80 πρωταγωνιστεί σε διάφορα φιλμ, ξεκινώντας από την συνεργασία της με τον Γιάννη Δαλιανίδη στο «Ιστορία μιας ζωής», ενώ αξέχαστες παραμένουν οι ερμηνείες της στο πλευρό του Λάμπρου Κωνσταντάρα στις κωμωδίες «Κάτι κουρασμένα παλληκάρια» και «Ο φαντασμένος», αλλά και στην «Γκαρσονιέρα για δέκα» με τον Χρόνη Εξαρχάκο. Ήταν η δική της εποχή της καταξίωσης, με την Μπέτυ Αρβανίτη να παραμένει εντυπωσιακή και ακομπλεξάριστη. Δούλευε παράλληλα και στην τηλεόραση, συμμετέχοντας σε σπουδαίες παραγωγές μέσα από σειρές όπως «Γιούγκερμαν» (1976), «Γαλήνη» (1976) και «Συνταγματάρχης Λιάπκιν» (1979), βασισμένες σε μεγάλα έργα της νεοελληνικής λογοτεχνίας. Το 1977 έπαιξε στη σειρά του BBC «Who Pays the Ferryman?», τη μουσική της οποίας έγραψε ο Γιάννης Μαρκόπουλος.
Χαρακτηριστικό της ομορφιάς, της ιδιαίτερης γοητείας της αλλά και του αέρινου στυλ της είναι το γεγονός πως της ζητήθηκε να φωτογραφηθεί ως μοντέλο στο διαμέρισμά της στο Κολωνάκι, κάτι πολύ ιδιαίτερο για την εποχή. Την ίδια περίοδο έπαιζε στην παράσταση «Θείος Βάνιας» μαζί με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ και στα παρασκήνια φαίνεται ότι υπήρξε μια έντονη σκηνή ζηλοτυπίας ανάμεσα στο ζευγάρι εξαιτίας της. Όπως ισχυρίζεται η δημοσιογράφος Κική Σεγδίτσα, μπροστά στα μάτια της η «Εθνική Σταρ» επιτέθηκε στον σύζυγό της σκασμένη από την ζήλεια, χωρίς πάντως η Μπέτυ Αρβανίτη να έχει κάνει κάτι για να προκαλέσει ούτε να προκύπτει από πουθενά κάποιο φλερτ, έστω. Σε κάθε περίπτωση πάντως το γεγονός και μόνο ότι ολόκληρη Βουγιουκλάκη ένιωσε απειλή από την παρουσία της και μόνο αρκεί για να αποδείξει την απαράμιλλη γοητεία της.
Από το 1987 ασχολείται με το θέατρο έχοντας ιδρύσει μαζί με τον τρίτο σύζυγό της, πολιτικό μηχανικό και θεατρικό παραγωγό Βασίλη Πουλαντζά, την θεατρική εταιρεία «Πράξη» και τη στέγασαν στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας, ανεβάζοντας μεγάλα κλασικά έργα, ενώ το 2000 της απονεμήθηκε το «Θεατρικό Έπαθλο Μαρίκα Κοτοπούλη» από το «Κέντρο Μελέτης και Έρευνας του Ελληνικού Θεάτρου – Θεατρικό Μουσείο».