Εγκατέλειψε την ηθοποιία, τα άλλαξε όλα: Η ευφυής επιχειρηματική ιδέα της Τζέσικα Άλμπα που την έκανε πολυεκατομμυριούχο
Βρείτε μας στο

Να είσαι η νεότερη σε ηλικία Λατίνα που είδε μια δική της επιχείρηση στο χρηματιστήριο της Wall Street και να λέγεσαι Τζέσικα Άλμπα… Η πανέμορφη ηθοποιός βάζει σιγά-σιγά σε δεύτερη μοίρα την υποκριτική καθώς πλέον είναι μια απόλυτα επιτυχημένη business woman και πολυεκατομμυριούχος!

Καθόλου άσχημη εξέλιξη, ειδικά για ένα παιδί που μεγάλωσε σε μια οικογένεια με ρίζες από το Μεξικό κατά κύριο λόγο, αν και η μητέρα της είχε καταγωγή από Ευρώπη. Σκληρά εργαζόμενοι οι γονείς, άλλαζαν συχνά περιβάλλον, αλλά και η ίδια υπήρξε πολύ δυσκολεμένο παιδί. Αντιμετώπισε μεγάλες περιπέτειες υγείας, ειδικά με τους πνεύμονές της αλλά και με άσθμα και δερματικές παθήσεις, βρισκόταν τόσο συχνά στο νοσοκομείο για χειρουργείο ή θεραπεία που δεν προλάβαινε να κάνει φίλους στο σχολείο.

Εγκατέλειψε την ηθοποιία, τα άλλαξε όλα: Η ευφυής επιχειρηματική ιδέα της Τζέσικα Άλμπα που την έκανε πολυεκατομμυριούχο

Παρά τις δυσκολίες και την απομόνωση της παιδικής ηλικίας, όμως, όλοι γνωρίζουμε την συνέχεια. Και αυτό το οφείλει σε μεγάλο βαθμό στην απόφαση του Ντέιβιντ Κάμερον να την επιλέξει ανάμεσα σε πάνω από χίλιες άλλες υποψήφιες για τον ρόλο της Μαξ Γκεβάρα στο «Dark Angel». Από τότε την συναντάμε άλλοτε ως σέξι στρίπερ Νάνσι Κάλαχαν στο «Sin City» και άλλοτε ως Σου Στορμ στα «Fantastic Four», όμως τα τελευταία χρόνια η καριέρα της στον κινηματογράφο μάλλον επισκιάζεται από τα κατορθώματά της στον χώρο των επιχειρήσεων.

Αυτή η στροφή ξεκίνησε ως ιδέα μετά την γέννηση του πρώτου παιδιού της. Η ίδια τουλάχιστον υποστηρίζει ότι είχε μεγάλη αγωνία για το τι θα συνέβαινε εάν αντιμετώπιζε ανάλογα με τα δικά της δερματικά και πνευμονολογικά θέματα και εάν υπήρχαν προϊόντα ακόμη πιο φιλικά για μωρά.

Εγκατέλειψε την ηθοποιία, τα άλλαξε όλα: Η ευφυής επιχειρηματική ιδέα της Τζέσικα Άλμπα που την έκανε πολυεκατομμυριούχο

Όπως εξιστορεί, μετά το 2010 άρχισε να ψάχνει ολοένα και περισσότερο την εγχώρια αγορά και συνειδητοποίησε ότι στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής το νομικό πλαίσιο ήταν ιδιαίτερα χαλαρό. Ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση περισσότερες από 1.300 ουσίες που θα μπορούσαν να βρεθούν σε βρεφικές πάνες, μωρομάντηλα, ρουχαλάκια κτλ θεωρούνταν δυνητικά επικίνδυνες, η αντίστοιχη λίστα στις ΗΠΑ περιελάμβανε λίγες δεκάδες. Συνεχίζοντας την έρευνά της συνειδητοποίησε ότι στην αγορά υπήρχε ένα κενό και μπόρεσε ουσιαστικά να υλοποιήσει την ιδέα της μετά την συνεργασία της με έναν καλό φίλο του συζύγου της, Μπράιαν Λι.

«Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ»: Δε θα πέσει φωτιά να μας κάψει, αν πούμε το προφανές...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ»: Δε θα πέσει φωτιά να μας κάψει, αν πούμε το προφανές...

Έτσι ιδρύθηκε η εταιρεία «Honest» η οποία την πρώτη χρονιά λειτουργίας της παρείχε μόλις 17 διαφορετικά βρεφικά προϊόντα, τα απολύτως βασικά, και απευθυνόταν είτε σε συνδρομητές της υπηρεσίας είτε σε πελάτες μέσω παραγγελιών. Ακόμη κι έτσι, έκλεισε την πρώτη χρονιά λειτουργίας της πωλήσεις ύψους 10 εκατ. δολαρίων.

Εγκατέλειψε την ηθοποιία, τα άλλαξε όλα: Η ευφυής επιχειρηματική ιδέα της Τζέσικα Άλμπα που την έκανε πολυεκατομμυριούχο

Η πραγματική απογείωση, όμως, ήρθε όταν στο project ενεπλάκη ο Νικ Βλάχος. Ο δαιμόνιος Ελληνοαμερικανός (με προϋπηρεσία 22 ετλων στην «Clorox») μάνατζερ βρέθηκε στην θέση του CEO και μετέτρεψε την… ταπεινή αλλά φιλόδοξη start up σε έναν κολοσσό που το 2020 πραγματοποίησε πωλήσεις πάνω από 300 εκατ. δολάρια, αυξημένες κατά 28% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Το αποκορύφωμα, βέβαια, ήταν η είσοδος της «Honest» στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, γεγονός που έκανε την Τζέσικα Άλμπα την νεότερη σε ηλικία (πριν καν γίνει 40 ετών) Λατίνα επιχειρηματία με εταιρεία εισηγμένη στην Wall Street!

Η αποτίμηση της «Honest» άγγιξε τα 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια, με την ίδια να κατέχει πλέον το 5% των μετοχών, δηλαδή με λίγα λόγια να είναι πολυεκατομμυριούχος…

Εγκατέλειψε την ηθοποιία, τα άλλαξε όλα: Η ευφυής επιχειρηματική ιδέα της Τζέσικα Άλμπα που την έκανε πολυεκατομμυριούχο

Η εταιρεία πια προσφέρει μια πληθώρα προϊόντων, απευθυνόμενη κατά κύριο λόγο σε υψηλότερα εισοδήματα και προβάλλοντας ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημά της το γεγονός ότι χρησιμοποιεί αποκλειστικά υλικά με περιβαλλοντική συνείδηση και φυσικά συστατικά, δηλαδή τον πιο ασφαλή συνδυασμό για βρέφη και μωρά. Ωστόσο ήρθε και αυτή αντιμέτωπη με κατηγορίες για παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού, καθώς υπήρξαν ισχυρισμοί που μάλιστα οδήγησαν και σε ανακλήσεις.

Ακόμη κι έτσι, σήμερα η «Honest» συνεχίζει να πουλά σαν «τρελή» και η Τζέσικα Άλμπα να αισθάνεται δικαιωμένη για τις επιλογές της.