Η κινηματογραφική εποχή επιτάσσει πολύ συχνά ταινίες με πληθωρικό καστ, όπου συμμετέχουν 5-6 ονόματα από το πάνω ράφι. Και μαζί με αυτούς, άλλοι 4-5 από το δεύτερο, εξίσου υψηλό, ράφι.
Το έχουμε δει στο Once Upon A Time In Hollywood, στο French Dispatch, στο Dune, στο Don’t Look Up. Την ίδια στιγμή, υπάρχει και η αντίρροπη δύναμη, που φέρνει όλο το ποντάρισμα στον συνδυασμό δύο πολύ δυνατών ονομάτων. Τρανό παράδειγμα το φετινό The Father, όπου συνυπήρξαν η Ολίβια Κόλμαν και ο Άντονι Χόπκινς.
Ένα ανάλογης λάμψης και βαρύτητας ντουέτο είναι που πρωταγωνιστεί και στο The Tragedy of Macbeth. Από τη μία η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ, μια ηθοποιός με 3 Όσκαρ, με την τρίτη κατάκτηση μόλις φέτος για το Nomadland. Από την άλλη, ο Ντένζελ Ουάσινγκτον, με ένα Όσκαρ και κάμποσα ακόμα βραβεία.
Και αυτούς τους δύο τους σκηνοθετεί ο Τζόελ Κόεν, ένας από τους δύο αδερφούς Κόεν και άντρας της ΜακΝτόρμαντ, στην πρώτη του σόλο σκηνοθεσία. Δεν ξέρουμε πώς αλλιώς μπορεί να χαρακτηρίσει κανείς τις συνθήκες, πέρα από ιδανικές.
Το Tragedy of Macbeth είναι μια καταβύθιση στη σαιξπηρική τρέλα, στον σαιξπηρικό πυρετό, με τον Κόεν να φαίνεται διά του πρώτου trailer ότι δίνει κάτι διαφορετικό. Διαφορετικό σε σχέση με το παρελθόν του.
Η ταινία είναι γυρισμένη σε ασπρόμαυρο χρώμα και κάθε σκηνή μοιάζει με ένα θεατρικό σκηνικό. Το trailer μας προδιαθέτει για μια ταινία με voice over των ηθοποιών και για μια ερμηνεία εκφράσεων, για μια εξωλεκτική ερμηνεία από τους πρωταγωνιστές.
Το The Tragedy of Macbeth έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στις αίθουσες στις 25 Δεκεμβρίου και 3 εβδομάδες μετά, στις 14 Ιανουαρίου θα είναι διαθέσιμη στο Apple TV.
Πριν απ΄αυτό όμως, μια πρώτη γεύση θα πάρουν οι κριτικοί και το κοινό στο Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης που ξεκινάει την Παρασκευή. Τέλος, θα συμμετέχει στο Φεστιβάλ του Λονδίνου, το οποίο και θα κλείσει στις 17 Οκτωβρίου. Δε χρειάζεται να ειπωθεί ότι έχει βάλει πλώρη για τα επόμενα Όσκαρ.