Η φήμη επιβεβαιώθηκε: Δυστυχώς το Netflix έκανε το μεγάλο λάθος με το Squid Game
Βρείτε μας στο

Από τον Ιανουάριο του 2021 το Netflix δεν έχει βγάλει καμία τόσο κυριαρχική σειρά. Από το ξεκίνημα της πανδημίας έχει αλλάξει η συχνότητα με την οποία εντυπωσιαζόμασταν με τις νέες κυκλοφορίες. Η φετινή χρονιά έχει κυλήσει μάλλον αδιάφορα για την πλατφόρμα. Αυτό όμως δεν της στοίχισε, γιατί έχει ακόμα το πλεονέκτημα να βρίσκεται σε τόσες αγορές, όπου ο ανταγωνισμός θα φτάσει το καλοκαίρι του 2022 ή, αν έχει φτάσει, έχει λιγότερη καλή υπηρεσία.

Τα τελευταία δύο χρόνια όμως έχει φροντίσει το Netflix να θωρακίσει αυτό το προβάδισμα που διαθέτει. Πώς; Βρίσκοντας διαμάντια εκεί που δεν τα περιμένει κανείς. Τις προηγούμενες φορές βέβαια ήταν πιο αναπάντεχα, όπως στην περίπτωση του Dark ή του Casa de Papel.

Το Squid Game ήρθε για να τα σαρώσει όλα. Με τον τρόπο που το έκαναν το Casa de Papel, το Dark, το Lupin, το Queen’s Gambit. Βλέπετε ένα μοτίβο σε αυτά; Το κάθε ένα αποτέλεσε την πόρτα που άνοιξε το μονοπάτι για την εδραίωση της πλατφόρμας σε μια νέα αγορά και τη δημιουργία στούντιο.

Η Νότιος Κορέα βρίσκεται εδώ και 2 χρόνια στα πολύ πάνω της, ελέω Μπονγκ Τζουν-Χο και Parasite και έχει γίνει ίσως το μεγαλύτερο trend στην παγκόσμια μυθοπλασία. Όπως το έκανε η K-Pop, έτσι φαίνεται να το κάνει και η K-μυθοπλασία.

Το Squid Game είναι κατά πολλούς η σειρά της χρονιάς για το Netflix. Δεν απέχει από την πραγματικότητα αυτό το… θέσφατο.

Όπως ένα καλαμάρι, αν το πιέσεις, θα βγάλει το ζουμί του από την τρύπα που έχει από κάτω, έτσι κι εδώ βλέπουμε ανθρώπους-καλαμάρια που γίνονται «τροφή» στις ορέξεις ενός mastermind που θέλει να παίξει με τα όρια της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Ναι, έχουμε ακόμα έναν παραλληλισμό: κορεάτικο Black Mirror.

Τι κάνει λοιπόν το Netflix; Χτίζει μικρές αυτοκρατορίες γύρω από τις επιτυχίες του. Με το Squid Game εγκαινιάζεται μια περίοδος κατά την οποία θα εμφανίζονται κατά ριπάς σειρές και ταινίες από τη Νότια Κορέα, με την εστίαση να βρίσκεται σε αυτό το τόσο weird πράγμα που έδωσε και συνεχίζει να δίνει το Squid Game.

Το Netflix επένδυσε 700 εκατομμύρια δολάρια στη νοτιοκορεάτικη μυθοπλασία και με το Squid Game φαίνεται να έχει πάρει πίσω το μεγαλύτερο ποσοστό. Και θα πάρει και άλλο καθώς δυστυχώς εκείνο που φοβόντουσαν οι φανς της σειράς επιβεβαιώθηκε. Έρχεται και δεύτερη σεζόν…

Μπορεί να μοιάζει οξύμωρο ένας φανατικός θεατής να μην θέλει να δει δεύτερη σεζόν, όμως αν το καλοσκεφτείτε δεν είναι καθόλου. Το Squid Game ήταν η κλασική σειρά που έπρεπε να τελειώσει στην πρώτη σεζόν. Να κρατήσει έτσι την διαφορετικότητα της και όλα εκείνα τα στοιχεία που την έκαναν ξεχωριστή.

Όσο καλή και αν είναι η δεύτερη σεζόν, το βέβαιο είναι ότι θα τραβηχτεί από τα μαλλιά για να βγει. Ακόμα και αν η τελευταία σκηνή του πρώτου κύκλου άφησε τα πάντα ανοιχτά ήταν προφανές ότι αυτό έγινε όχι επειδή το ήθελε ο ίδιος ο σεναριογράφος αλλά επειδή το επέβαλε η πλατφόρμα μετά την τρομακτική επιτυχία.

Ο δημιουργός και σκηνοθέτης πάντως επιβεβαίωσε της μεγάλης επιστροφής το αληθές:
«Υπήρξε μεγάλη πίεση, τεράστια ζήτηση και πάρα πολύ αγάπη για να γίνει η δεύτερη σεζόν», δήλωσε ο Hwang Dong-hyuk από το κόκκινο χαλί μιας εκδήλωσης για την σειρά από το Λος Αντζελες τη Δευτέρα το βράδυ. «Είναι στο μυαλό μου αυτή τη στιγμή. Είμαι στη διαδικασία σχεδιασμού όπως μιλάμε. Αλλά είναι ακόμα πολύ νωρίς για να πούμε πότε και πώς θα συμβεί αυτό. Σας υπόσχομαι, λοιπόν, ότι Gi-hun (σ.σ ο κεντρικός ήρωας της σειράς) θα επιστρέψει και θα κάνει κάτι για τον κόσμο».

Είναι επίσημο λοιπόν. Το Squid Game επιστρέφει και μένει να αποδειχτεί αν σε λίγους μήνες θα μιλάμε για μια επιτυχία ανάλογου βεληνεκούς με την πρώτη σεζόν ή για ένα μεγάλο αυτογκόλ του Netflix…