Πεντήντα χρόνια μετά το πρώτο The Godfather, θα περίμενε κανείς ότι το κοινό δε θα ήθελε κάτι περισσότερο από το να βλέπει ξανά και να ξανά την τριλογία του Κόπολα. Όμως η Paramount έφτιαξε τη σειρά The Offer και μας έπεισε πως την είχαμε ανάγκη.
Ποια είναι η βασική αρχή του μάρκετινγκ; Πείσε το ακροατήριο σου ότι αυτό που προσφέρεις το έχουν ανάγκη. Αν δεν υπάρχει αυτή η ανάγκη στην καθημερινότητα τους, τότε πρέπει να τη δημιουργήσεις. Δεν έχουν ανάγκη τα αυτοκίνητα γιατί δεν υπάρχουν δρόμοι; Φτιάξε δρόμους. Δεν έχουν ανάγκη να δουν μια νέα ταινία The Godfather; Φτιάξε μια σειρά που θα τους ψήσει.
Καλά, δε βάζουμε το χέρι μας στη φωτιά πως έχουν τέτοιες προθέσεις στην Paramount, αλλά σίγουρα φέρνουν το The Godfather και το έργο του Κόπολα κοντά σε ένα κοινό που απέχει κατά πολύ από την εποχή που βγήκε η ταινία, αλλά και από τις επόμενες δύο-τρεις δεκαετίες που διατήρησε σε υψηλό βαθμό τη διαχρονικότητα της.
Το σύγχρονο κοινό τηλεόρασης και σινεμά είναι μαθημένο σε reboots, sequels και σε ιστορίες που σε πάνε στα παρασκήνια. Γι΄αυτό σάρωσε πέρσι το Mank του David Fincher που περιέγραφε τη δημιουργία της ταινίας Citizen Kane. Γι΄αυτό άρεσε πολύ φέτος η ταινία Being the Ricardos και πριν μια πενταετία πλέον η σειρά Feud.
Αφού λοιπόν το Χόλιγουντ έχει εξαντλήσει τις πρωτότυπες αφηγήσεις, αρχίζει να αφηγείται για αυτές τις αφηγήσεις. Το The Offer είναι μια μίνι σειρά που θα κυκλοφορήσει στις 28 Απριλίου και μας μεταφέρει στο 1970, τότε που άρχιζε να πλάθεται στο μυαλό παραγωγών, σκηνοθέτη και σεναριογράφων το The Godfather.
Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους βλέπουμε τους Μάιλς Τέλερ (θα υποδυθεί τον παραγωγό Άλμπερτ Ρούντι), Νταν Φόγκλερ (θα υποδυθεί τον Φράνσις Φορντ Κόπολα), Τζούνο Τεμπλ (θα υποδυθεί την Μπέτι ΜακΚαρτ, φημισμένη μάνατζερ ηθοποιών τότε) και τους Μάθιου Γκουντ, Κόλιν Χανκς και Τζιοβάνι Ρίμπισι σε άλλους σημαντικούς ανθρώπους για το making της πρώτης ταινίας.
Στο επίσημο trailer που κυκλοφόρησε, το The Offer δεν προσφέρει (no pun intended) πολλά για τη σειρά, αν και έχει την κλασική αισθητική που έχουν αυτοαναφορικές προς το Χόλιγουντ και τα παράγωγα του μυθοπλασίες, όμως αφήνει έναν μικρό ενθουσιασμό για το ότι μπορεί να φέρει στο προσκήνιο τα λεγόμενα ντεσού, άγνωστες δηλαδή ιστορίες που θα ολοκληρώσουν το παζλ για το Godfather.
Τώρα, το κρίσιμο ερώτημα είναι πώς θα το δει κάποιος, αφού η Paramount + έχει μετά βίας απήχηση στις ΗΠΑ. Και εννοείται πως δεν υπάρχει σε άλλη αγορά. Οι διοικούντες της προσδοκούν πως με το The Offer θα αποκτήσουν κάποιες συνδρομές για να αρχίσει να κινείται κάπως και η δική τους πλατφόρμα, σε μια κίνηση που μοιάζει να γίνεται μέσω Internet Explorer.