Βουγιουκλάκη
Βρείτε μας στο

Πόσες και πόσες φορές δεν έχουμε γελάσει με τον Ξαρχάκο και τα αλαμπουρνέζικα αγγλικά του στην ταινία «Η Κόρη μου η σοσιαλίστρια» στη σκηνή στο τμήμα..; Πόσες δεν έχουμε γελάσει με τη Βουγιουκλάκη και το ποντίκι που το φοβάται..;

Όλοι μας θυμόμαστε τον Δαράκη να τριγυρίζει με το τεφτέρι και το τσιράκι του, για να καταγράφει τους απεργούς και να πάει να τους καρφώσει κατευθείαν στο μεγάλο αφεντικό, τον Λάμπρο Κωνσταντάρα.

Μεγαλειώδης είναι φυσικά η σκηνή που αρχίζουν να πετιούνται πέτρες στα γραφεία των στελεχών και του προέδρου, με τη Βουγιουκλάκη να πρωτοστατεί.

Η ταινία «Η Κόρη μου η σοσιαλίστρια» είναι μια από τις καλύτερες, όχι μόνο του ελληνικού σινεμά της εποχής εκείνης, αλλά και στο top-5 της Βουγιουκλάκη, γιατί δεν είχε αυτό το συνηθισμένο κλαψιάρικο και δραματικό που δεν της πήγαινε τόσο.

Όταν έχεις βέβαια την Αλίκη στο καστ, δεν λες πολλά. Της κάνεις όλα τα χατίρια και ασχολείσαι με τα υπόλοιπα. Κάποιες φορές βέβαια αυτή η απόλυτη ελευθερία της Βουγιουκλάκη μπορεί να γίνει και εις βάρος του σεναρίου, εις βάρος του γυρίσματος μιας σκηνής, εις βάρος της λογικής.

«Η αρχόντισσα κι ο αλήτης»: Το χοντρό σεναριακό λάθος στη σκηνή του Ρίζου με τον «Πίπη» που δεν πρόσεξε ούτε η Βουγιουκλάκη (Vid)

Είναι χαρακτηριστική η σκηνή που βρίσκεται στο γραφείο του μπαμπά της και λίγο μετά κατεβαίνει στο ταβερνάκι που τρώνε οι εργάτες για να συζητήσει μαζί τους. Μέσα σε λίγα λεπτά, η Αλίκη έχει αλλάξει ρούχο και χτένισμα.

Την αγαπούσε πολύ ο Χατζιδάκις: Η αιωνόβια ταβέρνα που φημίζεται σε όλη την Αθήνα για τα κεφτεδάκια και την αυλή της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Την αγαπούσε πολύ ο Χατζιδάκις: Η αιωνόβια ταβέρνα που φημίζεται σε όλη την Αθήνα για τα κεφτεδάκια και την αυλή της

Είναι αδύνατον να υποστηριχθεί σεναριακά πως πήγε από τις εγκαταστάσεις της βιομηχανίας στο σπίτι της να αλλάξει και επέστρεψε για να φάει με τους λαϊκούς ανθρώπους. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό, σύμφωνα με τον Ανδρόνικο Τζιβλέρη, είναι πως η Αλίκη ήθελε σε κάθε σκηνή σχεδόν να φοράει ένα άλλο ρούχο και να δείχνει διαφορετικά εντυπωσιακή.

Αυτό συνέβαινε και εις βάρος της αληθοφάνειας της σκηνής. Ο σκηνοθέτης και η παραγωγή δεν είχαν παρά να συμφωνήσουν. Εν προκειμένω, ακόμα και ο μεγάλος Αλέκος Σακελλάριος δε μπορούσε να της αρνηθεί.

Έτσι, βλέπουμε την Αλίκη σε αυτές τις δύο διαφορετικές εκδοχές. Ήταν σταρ και έπρεπε αυτό να το δείχνει σε κάθε σκηνή. Κι επειδή το κοινό της τα συγχωρούσε όλα, σπανίως εντόπιζε κανείς άμεσα τότε την τόσο κραυγαλέα διαφορά.

Στο σήμερα όμως, βλέπει κανείς την ενδυματολογική αλλαγή από την πρώτη στιγμή, ακόμα και στην ασπρόμαυρη εικόνα.

Δείτε το βίντεο με το ενδυματολογικό λάθος της Βουγιουκλάκη στο 4:57, όπως το εντόπισε ο Ανδρόνικος Τζιβλέρης μέσα από το κανάλι του στο Youtube, το Kastalia, που συνεργάζεται με το Menshouse.gr.