Πιθανότατα δεν θα φύγει ποτέ από πάνω του η στάμπα του Τζίμι ΜακΓκιλ ή, αλλιώς, Σολ Γκούντμαν. Πιθανότατα, ο Μπομπ Όντενκερκ δεν θα βρει άλλον ρόλο να ξεπεράσει αυτόν του Breaking Bad. Κι όμως, με το Nobody έφτασε πολύ κοντά στο ακατόρθωτο.
Καλά, μη φανταστείτε πως έφτασε κοντά στο να συμβεί. Απλά είναι ο ρόλος που προσέγγισε όσο περισσότερο γινόταν, όχι γιατί υπάρχει κάποια συνάφεια, αλλά γιατί στο Nobody κάνει κάτι που δεν θα το φανταζόταν κανείς.
Σε όλη του την καριέρα δεν έχει υποδυθεί ποτέ ρόλο που έχει έντονο το action στοιχείο. Μπορεί να έχει συμμετέχει σε ταινίες ή σειρές με action, να το κάνει όμως ο ίδιος, ποτέ.
Μέχρι το 2021 που κυκλοφόρησε το Nobody, μια ταινία με την οποία έκανε για πρώτη – και μάλλον τελευταία φορά – στην καριέρα του ένα είδος action που θυμίζει, Στέιθαμ, Έλμπα, ακόμα και Τομ Κρουζ.
Γυμνάστηκε όσο δεν πάει, έφτιαξε την ευλυγισία στο σώμα του και στο Nobody βλέπουμε τον Όντενκερκ να παραδίδει σκηνές που πραγματικά θα τις ζήλευαν οι μετρ του είδους.
Σε αυτή την ταινία, η οποία ξεκινάει επιχειρώντας να μας πείσει ότι έχουμε να κάνουμε με έναν ρουτινιάρη τύπο που τον σέρνει η γυναίκα του από τη μύτη και τον κοιτάζει αφ’ υψηλού ως πιο πετυχημένη, ο Όντενκερκ υποδύεται έναν Ελεγκτή.
Όχι εισιτηρίων, αλλά έναν ειδικά εκπαιδευμένο τύπο της CIA, ο οποίος συλλέγει πληροφορίες κι επειδή δεν έχει δικαιοδοσία να συλλάβει, πρέπει να μην αφήσει ούτε ίχνος πίσω του. Άρα, καλείται να σκοτώσει.
Ένα βράδυ, εισβάλλουν δύο ληστές σπίτι του και σημαδεύουν με όπλο τον ίδιο και τον γιο του. Κι ενώ είναι κοντά στο να τους εξουδετερώσουν, ο Χατς Μάνσελ κομπλάρει να τους χτυπήσει με ένα μπαστούνι του γκολφ και πέφτει στα μάτια του γιου του και της γυναίκας του που τον θεωρούν αδύναμο.
Μόνο που δεν είναι. Και πηγαίνει για να πάρει εκδίκηση. Αυτό που ήθελε να αποφύγει με το να μην χρησιμοποιήσει το μπαστούνι. Να μην ανοίξει ένα κύκλο εκδίκησης πάνω στην εκδίκηση.
Η μοίρα όμως δε σου επιτρέπει να ξεφύγεις για πολύ. Μέσα σε ένα λεωφορείο μπαίνει μια συμμορία 6 ατόμων που θα τραμπουκίσουν την οδηγό και τους 3 επιβαίνοντες. Ο 4ος είναι ο Χατς που θα κλείσει τις πόρτες και θα τους ταράξει στις μπουνιές, τις κλωτσιές, τα χτυπήματα στα τζάμια του λεωφορείου και τις μαχαιριές.
Σκοτώνει τους 3, στέλνει τους άλλους 3 στο νοσοκομείο, αλλά έτσι προκαλεί την αντίδραση του Ρώσου αρχιμαφιόζου Γιούλιαν Κουζνέτσοφ. Εκεί, ο Χατς θα πρέπει να ξυπνήσει τον παλιό του εαυτό και με τη συνδρομή του γέρου πατέρα του, επίσης μπαρουτοκαπνισμένου, θα τα βάλουν με 40-50 συμμορίτες του Κουζνέτσοφ.
Το Nobody είναι άρτιο σε όλες τις σκηνές μάχης του, ο Όντεκερκ είναι καταπληκτικός σε αυτό που καλείται να κάνει για πρώτη φορά και δεν προκαλεί καμία έκπληξη που αυτή η ταινία δεν χρειάστηκε παρά μερικές ώρες για να καπαρώσει την κορυφή των trends στο Netflix.
Τόσο η σκηνή που επιτίθενται στο σπίτι του όσο και μετά στο μαγαζί του πεθερού του που το έχει εξαγοράσει, είναι σκηνές που μόνο σούπερ έμπειροι στο action μπορούν να τις φέρουν εις πέρας. Κι ο Όντενκερκ αποδεικνύει πως δεν χρειάζεται κάτι άλλο από θέληση και γνώση του τι απαιτεί η κάθε ιστορία που πας να αφηγηθείς.